Z2 paard gereden...!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Z2 paard gereden...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:46

Vandaag was ik weer eens aan het helpen bij onze buren: een pensionstal. Ik het Z2 paard van mijn instructrice ( daar is de stal van) op gezadeld en losgestapt. Toen mocht ik m ook nog even rijden. Zij mij les gegeven. Zo'n fijn paard, hij pakte alles zo makkelijk op; wissels enzo. Zelfs in de piaffe gezeten! Ik had meteen zoiets van: hebben, hebben, hebben!! Vingers aflikken , meteen verliefd Lovers
Dit is m:Afbeelding

Rytje
Berichten: 583
Geregistreerd: 30-06-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:50

Gaafff beest joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lovers

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:06

gaaf op een z2 paard

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:06

Lekker gevoel is dat hé? Ik zat vorige week op het paard van een vriendin, ook Z2. Aan alle kanten lekker soepel, had echt het gevoel dat ik kon rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:32

Ik heb op het verzorgpaard van m'n zusje gereden dit weekend, die heeft ook Z2 gelopen onder de vorige verzorgster, nou dat viel tegen!!! Alle oefeningen gingen prima, maar er viel echt niet door te zitten op dat beest! vreselijk! Had echt het idee dat het er niet uit gezien moet hebben. Maar mijn moeder had er een week eerder opgezeten en die zei dat ook.. waarschijnlijk loopt ie gewoon apart ofzo Lachen

Maar wat een mooi koppie heeft ie zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:10

Het is een idylle dat ieder verder doorgereden paard ook hemelsfijn te rijden is. De meeste zijn dat in de B al niet en worden dat ook nooit, hoeveel werk je er ook in steekt.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 19:21

fijn is dat he, als ene paard zo makkelijk te rijden is :0

ik rij nu Z1, maar knappe ruiter die hem een pasje kan laten wijken hoor!dus niet ieder Z paard is zo fijn te rijden, ligt ook veel aan het karakter etc

maar wel fijn dat je deze kans kreeg!

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 22:13

Ja, ik mag zelf ook bijna Z1 starten, dus het was alvast een beetje oefenen Lachen Lachen Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:57

Wat leuk voor je joh, even alvast proeven voor straks Knipoog Ik mocht van de winter ook even proeven......... heb op het paard van een stalgenoot gereden en voor het eerst wissels om de pas gereden, vond ik ook helemaal geweldig! Best een machtig gevoel Met een beetje hulp kwam er zelfs een passage uit, voelde me echt groeien Haha! Nu nog die kleine van mij zover krijgen, wissels springt ie nu redelijk maar zoals dat paard toen..........dat gaat nog wel even duren Knipoog

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:59

Fijn dat je al een beetje hebt kunnen "proeven"op een Z paard Lachen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:00

Lekker he zo'n paardje rijden Haha!
Het is idd een goed gevoel *LOL*

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:44

Renske20 schreef:
fijn is dat he, als ene paard zo makkelijk te rijden is :0

ik rij nu Z1, maar knappe ruiter die hem een pasje kan laten wijken hoor!dus niet ieder Z paard is zo fijn te rijden, ligt ook veel aan het karakter etc

maar wel fijn dat je deze kans kreeg!


Ik voelde me al zo'n beginner op Q dat ik me ervoor begon te schamen daar ter plekke dat ik hem niet eens een fatsoenlijk pasje kon laten wijken Clown

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:04

Hartstikke gaaf. Zo leer je wel veel.

gr

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:49

Ik rijd nu een oudere dame die ook Z2 gelopen heeft... maar je bent echt een half uur bezig voordat mevrouw wat toe gaat geven Haha!
In de lessen of buiten (is ze heel fris) doet ze het allemaal heel gemakkelijk Haha! zelfs een piaffe voor het stoplicht zit er dan nog weleens in Clown