Het center parcs verslag.............

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Het center parcs verslag.............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-02 18:40

Zoals de meeste al hebben kunnen lezen zijn Roel en ik met de familie naar center parcs geweest. En de paarden zijn uiteraard ook mee geweest Haha! Haha! . Maandagochtend is het 'spektakel' begonnen. Op naar stal om de paarden te poetsen en de zooi in te pakken. Na een beetje moeilijke trailerrit zijn we dan toch veilig en wel aangekomen op de plek van bestemming. Clown . We lopen op ons gemak de mooie kantine van de manege binnen, en melden ons bij de balie. Een man wijst ons de stallen en de plek waar we onze spullen kwijt konden. Mooie stallen Kwijl Kwijl en zeker een hele mooie kast. Eerst maar eens de paarden uitgeladen en lekker op stal gezet met een strobed tot hun knieen *LOL* . Super stallen en Metel en Shanna direct van het stro eten. (dat lekkers hebben ze thuis niet Vork ) De zooi uitgepakt en na een uurtje de paarden van stal geplukt en op ons dooie gemak maar gepoetst en gezadelt. We hebben de eerste dag maar lekker in de mooie maar hele warme binnenbak gereden. De paarden van na onze verbazing echt super rustig, Metel een Shanna stapte lekker op het gemakje rond Verward Verward . Mooi dat wel want van de zomer gaat Metel toch echt wedstrijden starten Haha! ( B ruiters op gepast }> Extreme duivel Haha! ) Ongeveer een half uurtje gereden en op stal gezet. Op naar het huisje en daar (weer Knipoog ) de troep zijn plek gezet, wat gegeten en lekker naar het zwembad Tong uitsteken Pling . De dag was gevlogen en we waren blij om in bed te liggen.

De volgende dag (dinsdag) natuurlijk uitgeslapen Dromen Slapen (daar is tenslotte vakantie voor Knipoog ) Lekker ontbeten met overheerlijke broodjes Kwijl . En toen naar de twee devils Extreme duivel die op stal ook lekker van hun hooi stonden te genieten. ( ik ga toch echt voor de broodjes Vork Knipoog ) Uit de stal geplukt en (ja weer) gepoetst en gezadelt. Maar vandaag niet de bak in maar de natuur verkennen. De manege afgestapt en een stukje over het fietspad en taaaaadaaaa een prachtig bos. Haha! De weg verkennen gaat de eerste dag altijd moeizaam, maar we hebben toch de manege terug gevonden Sigaar . De rit verliep overigens goed niets geen last. In de trailer onder weg is idd een 'bekende' liefde op gebloeit Lovers dus Shanna liep als een haasje achter Meneer aan *LOL* Party!!. De avond daarna weer gezwommen en dit keer lekker frietjes wezen halen. Vork Vingers aflikken .

Woensdag 'weer' uitgeslapen Gaaaap en 'weer' ontbeten ( wel logisch idd Lips are sealed ) Toen 'weer' naar de paarden *LOL* Haha nu niet denken dat het saai was want het was een toppie week Schijnheilig Party!! . Dit maal een langere rit gemaakt van zo'n anderhalf uur Bloos . De weg leidde over een hoge heuvel met een sprongetje *LOL* ( Met andere woorden een boomstronk die de weg versperde Haha! Knipoog ) Toen de berg weer af en lekker een mooi breed zandpad waar gescheurd kon worden Lachen Uiteraard gedaan Schijnheilig En o wat kunnen die 2 hard zeg. De avond zijn we uit eten geweest en hebben dit niet het zwembad maar gewoon het bad genomen Knipoog Haha! .

Donderdag zijn we met zijn 3en wezen rijden Roel, Peggy ( vriendin van mijn broer) en ikje gaan rijden. De zelfde route gereden als woensdag.
S'avonds hebben we een 'liefdesmenu' gegeten in 1 van de restaurants. Was erg lekker en zelfs onze veel vraat ( Roel) heeft het niet op kunnen krijgen Verward Verward Wie belt de krant??? Knipoog *LOL* . Na het eten terug naar het huisje. De avond heeft voor mij niet lang geduurt want naar een aantal uur was ik zo moe dat ik in slaap ben gevallen op de bank Schijnheilig Bloos Gaaaap .

Vrijdag de laatste dag alweer. Jammer genoeg moesten we weer naar huis Boos! . Ik kon het niet laten om nog maals de paarden op te zadelen en nog een klein ritje te doen. Hebben we gedaan het was heerlijk. Toen snel afgezadelt en de spullen in de auto. In middels waren mijn ouders geariveerd, trailer voor de auto paarden erin en het einde van deze week van over. Verdrietig Knipoog .

Ik kom net terug van stal en de paarden staan al lekker weer te eten vanavond terug naar stal om te voeren en dan lekker mijn bedje in. Het was een geslaagde vermoeide week maar het was O zo leuk en volgend jaar doen we het zeker over. Over een paar maanden heb ik weer zoiets en ik hoop dat het net zo leuk is Party!! Haha! .

Groetjes van Tamaar
Laatst bijgewerkt door Metellica op 15-02-02 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 18:46

Gaaf hé! Ik wil dat ook ooooooit nog eens doen met Seffie. Tong uitsteken

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 19:49

En welke Center parcs ben je geweest?
Klinks als Heijderbos waar ik een paar jaar heb gewerkt.
Volgens mij het enigste CP met manege ernaast.
Viv

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Center Parcs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:23

Hoi Hoi Meissie,

Nou ben blij dat het allemaal geslaagd is geweest met de paardjes! Dus het beviel de paardjes wel om op het stro te staan lekker warm bedje voor ze he? Ik heb je wel gemist hoor op stal!!! Was erg stil en was weer een beetje van mijn aprepo! Huilen Haha!
En ben je met Roel ook nog steeds in de 7e Schijnheilig hemel na zo'n weekje op elkaars lip gezeten te hebben Knipoog
Nou ben blij dat je er weer bent en zie je morgen wel weer!!! Slapen Nu kan ik dus eindelijk lekker gaan slapen!!!

Groetjes, je weet wel wie!!! Extreme duivel

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 21:44

wooow heey wat gaaf!! lijkt me super lekker met je vriend wel tof dat die ook paarden gek is zeg Lachen
dus het is zeker weten een aanrader dat zie ik al weer Haha!
heb je foto's gemaakt?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-02 11:21

Dank jullie wel voor de reactie's Haha!

Vippie: ja het is idd het Heiderbos. Harstikke mooi manege met super stallen en een super uitrijmogelijkheden.

Primadonna: Als je maar niet meer zo van slag bent geweest als toen op msn Knipoog Maar idd ik zie je vandaag weer.

Marfiek: Ja ik heb een aantal foto's gemaakt, en die komen zo snel mogelijk op Bokt. Het zijn foto's van de stallen en van de paardjes op de poetsplaats. We hebben geen foto's kunnen maken van de ritten jammer genoeg. maar deze zijn ook wel leuk. Lachen

Groetjes van Tamaar

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 11:52

WOW!
Dit klinkt echt mega kicke!
Het klinkt zo gezellig enzo!
Dit wil ik ook echt eens een xtje doen Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 12:56

Heb je ook nog een schimmelmerrie gezien die Jade heet? Dat paard zou ik kopen toen ze net 3 was (ik was daar toen op kamp) maar ze werd afgekeurd. Verdrietig

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 13:25

Ik ga ook in mei met de hele familie naar het Heijderbos. Maar ik vrees dat Wietze gewoon thuis moet blijven Huilen Huilen
Lijkt me echt erg leuk!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 13:44

Jura: ja Jade stond er ook. Hartstikke leuk paard, alleen ze is heel mager op dit moment. Jammer dat ze afgekeurd is bij jou had ze het beter gehad als bij de manege. Verder stonden alle paardjes er heel goed bij. Maar jade idd ze is echt heel mager.

Groetjes van Tamaar

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:00

hooooi

wat hartstikke gaaf zo'n weekje naar center parcs !leuk zwembad zeker Haha! ik ben al in center parcs geweest maar eentje zonder stallen....
is vast duur zeker zo'n weekje met de paarden Verward ?
hopelijk komen de foto's snel
doeggggggg
Kusje Kusje Kusje

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 10:14

Metellica schreef:
Jura: ja Jade stond er ook. Hartstikke leuk paard, alleen ze is heel mager op dit moment. Jammer dat ze afgekeurd is bij jou had ze het beter gehad als bij de manege. Verder stonden alle paardjes er heel goed bij. Maar jade idd ze is echt heel mager.

Groetjes van Tamaar


Oh? Arme Jade Verdrietig

Toen ik haar zou kopen was ze nog heel donkergrijs, nu is ze heel wit he? Ik ben een paar jaar geleden met Joost (Death_Squad) en nog een paar bij haar wezen kijken.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 11:09

Jura: Jade is nu schimmel met van die grijze vlekken, maar imo was ze wel heel mager. Ik heb er nog over nagedacht om een foto van haar te maken want ik vond het ook een leuk paardje. Had ik het nu maar voor jou gedaan......

Groetjes van Tamaar

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 17:57

Ik had het natuurlijk ook van te voren even aan je kunnen vragen, maar ja... ik zal je eens foto's laten zien van toen Jade nog 3 was!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 09:07

Jura schreef:
Heb je ook nog een schimmelmerrie gezien die Jade heet? Dat paard zou ik kopen toen ze net 3 was (ik was daar toen op kamp) maar ze werd afgekeurd. Verdrietig


Jaaahh Jade! Die ken ik nog wel, super paard om buitenritten mee te rijden, springen enz enz.
Waarom werd ze afgekeurd? Want ze heft altijd super in de lessen gelopen (ik weet niet of ze haar nu nog hebben) en heeft nooit iets gemankeerd.

En alle paarden hebben daar een super leventje hoor.

Jura wanneer ben je daar op Kamp geweest dan? Ik he daar jaren kampen geleid (en ook gewoon gewerkt), en ene Joost heb ik ook ooit in mijn kamp gehad, had 2 zusjes, hele familie reed paard, dressuur en SGW. Hebben we het over dezelfde?

Viv

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-02 09:21

Oooooooooo ik wil ook op vakantie!
Jullie zullen wel enorm genoten hebben, het straalt gewoon van het computerscherm af als ik je berichtje lees... Party!!

Met Cerise op vakantie gaan zal ik nooit doen, want die miep is te snel nerveus bij verandering van stal... Toen ze bij ons op stal kwam heeft ze er een week over gedaan voordat ze rustig werd.
Buiten in de wei was geen probleem, maar de stal zelf daar was ze erg druk, onrustig.
In ieder geval zal 'op vakantie gaan' nooit wat voor haar zijn.

Wel kan ik rustig haar op de trailer zetten, geen probleem, en vreemde locaties dan is ze wel kijkerig maar redelijk koel in d'r koppie hihi.
Dus ooit ga ik ergens in Nederland bij een andere Bokker met haar op bezoek... ooit....
Maar vakantie? Met Ceriesje wordt dat niks. Haha!

Peter en ik gaan gewoon een paar weekjes naar Frankrijk camperen.
Ofterwel 'kramperen', zoals Peter wel eens zegt. *LOL*