Uitslag Gelderse Kampioenschappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Uitslag Gelderse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 10:58

Ik had zaterdag de Gelderse Kampioenschappen in Putten met mijn paardje. Ik moest om 10.07uur starten in de klasse L2. Losrijden ging allemaal goed, Jan heeft me geholpen en toen kwam het moment dat ik de proef moest gaan rijden. Net voor de proef ging ze ff een beetje raar doen, maar gelukkig was dat in de proef over. Lachen Na een tijd wachten kreeg ik mijn punten te horen : 312!! Ik had 158 en 154, wel allemaal laag gejureerd die dag (vond Jan ook) maar ik stond gedeeld 8e. Jammergenoeg waren er maar 7 prijzen Huilen maar in het klassement stond ik toch nog 9e van de 24, en dat voor de 2e keer Gelderse Haha! Ik ben dus nu best wel blij Lachen Ik ga nog ff 1 of 2 wedstrijdjes rijden en dan ga ik deze zomer M1 starten *bibber bibber*


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 13:55

ja ik hoorde al zoiets haha
toch gefeliciteerd hoor! Volgens Jan kan je makkelijk M dus dat gaat echt wel goed hoor.
Ik ga volgende maand M2 brrrrrrrrrrrr
ga je binnekort nog weer een keertje mee buiten rijden?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:50

Gelders kampioenschap in Putten, dat was op het Hippisch verband, het Gouden Hert of niet??? MIJN vereniging!!!!!! Hihi tof he?? ik rij er nog niet zo lang hoor maar ben dik tevreden!!!
Gefeliciteerd trouwens!! Knap hoor, 9e van de 24. Ennne heel veel sterkte in de M!!!

:)Ikkuh:)

Berichten: 694
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 15:25

ik weet niet precies waar het was, maar het was georganiseerd door de Lilliputters geloof ik...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, ChelseaAyLee, Eliine, mirriejj, onpaard, Rivendell, vilheide en 116 bezoekers