ff voorstellen + een vraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fritsie
Berichten: 71
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: beverwijk

ff voorstellen + een vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 20:44

hoi ik ben lara ben 19 jaar. rijd western (tenminste normaal wel) maar door geld gebrek en gebrek aan vervoer is het soms moeilijk om op stal te komen dus ben ik er meer niet dan wel. is heel jammer maar waar.

ik doe de opleiding paardenhouderij en management. en ga mijn laatste jaar in. Ik rijd (normaal gesproken) bij Evelien Geerlof.

Fritsie is mijn verzorgpaardje geweest, en ben heel slecht in namen verzinnen haha dit was (bijna) het eerste wat in mij opkwam. lara was al in gebruik dus. maar ja vind het eigenlijk niet zo een hele leuke naam omdat jullie me dan aan gaan zien voor een jongen. dus nou was mijn vraag kan je je gebruikersnaam ook veranderen?

groetjes Lara (fritsie)


Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:51

Allereerst van harte welkom !

Ik dacht dat je dat gewoon kon veranderen in je profiel
maar, dat weet ik niet heel zeker ??
Op mijn forum kun je dat niet zelf...maar, misschien hier wel ??

Groetjes Sammy Jo

fritsie
Berichten: 71
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 21:02

ik heb het geprobeerd in mijn profiel maar ja dan staat er dat het veranderd is maar ja misschien is die naam ook in gebruik dan. maar ja en anders houden we het gewoon op fritsie

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:49

Fritsie welkom op Bokt! En die naam....daar komen we ook wel overheen. Haha!

Boldly

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:58

Hee Lara!

Leuk dat ik je zo spreek! Goed om te horen dat het goed gaat met Gringo en Speedy. Ik had Annita ook nog gesproken in Deurne. Ze zei ook al dat het goed met ze gaat.

Ik spreek je wel weer! Groetjes Mariska

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:02

Hallo Lara, welkom op Bokt!

Een andere username aanvragen kan via Bart, maar alleen als je een goede reden hebt (anders wordt hij gek van alle aanvragen). Joh, prima naam toch, Fritsie? Haha!
Niet over je naam mokken, maar lekker verder Bokken! Tong uitsteken

fritsie
Berichten: 71
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 22:04

haha oke dan. nou ja kan nog wel even wat meer vertellen. ben begonnen met western rijden bij western horse stable in assendelft. daar ben ik gekomen via mijn oom die hans langelaar en annita kuiper (nu van rijn) kende. ben in aanraking gekomen met western rijden op mijn 9e. daar ben ik na een paar jaar fritsie gaan verzorgen en bijrijden. Annita verhuisde naar brabant, waar ik overgens nog wel kom en waar ik in augustus ga stage lopen. en ben ik samen met frits en zijn eigenaresse (eline) naar Trainingsstal Starnmeer verhuisd. en daar heb ik nog even kunnen genieten van Frits en moest hij helaas naar de eeuwige groene velden. Frits was een dikke haflinger maar wel een hele lieve knuffel.

zo nou weten jullie nog iets meer van mij.


haffiemick

Berichten: 29
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: vlissingen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 22:07

He Fritsie, welkom op bokt en heb het zelf ondervonden, het is erg verslavend!!!!!!!!!!!! Tong uitsteken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers