Prisca en Marco vandaag op bezoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Prisca en Marco vandaag op bezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 18:06

Vandaag waren Prisca en Marco toch in Groningen dus zouden ze ook ff aan mij en Ironique een bezoekje brengen. Zo gezegd zo gedaan uiteraard.

Om 14.00 uur werd ik opgepikt en zijn we eerst naar de manege gegaan. Toen ik mijn kast opentrok kwam ik tot niet zo'n leuke ontdekking: mijn zadel weg!! Ik bedacht dat ik um inderdaad was vergeten op te ruimen gisteravond, maar kon me niet voorstellen dat ie gejat was. Dus in de manegezadelkamers gekeken, ook niks. Toen een sleutel van een 3e zadelkamer gefixed en daar lag ie godzijdank.... Anders was ik aardig gaan flippen als ik mijn Passiertje echt kwijt was.... Frusty

Toen gaan opzadelen en gaan rijden, met Prisca uitgebreid gebabbeld over onze paardjes en Marco heeft ondertussen een heleboel foto's gemaakt. Het rijden ging goed, Ironique liep lekker en ik geloof dat Prisca wel te spreken was over haar Knipoog

Prisca heeft niet meer op Ironique gereden maar dat houdt ze mooi te goed Lachen Na het rijden nog ff hier wat gedronken én ze hebben hier de keuken bekeken Lips are sealed Wat foto's gekeken en toen zijn ze weer vertrokken om de hond op te halen. Hopelijk verschijnen de foto's vanavond of morgen hier op bokt!!

Het was iig erg gezellig! Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:56

Nou, dat klinkt hartstikke gezellig.. Jammer dat Pris niet meer op Ironique heeft gezeten, daar was ik uiteraard ook wel nieuwschierig naar. *LOL* Ik kijk met smart uit naar de foto's Lachen Hopelijk zie ik ze vandaag nog.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:20

Zijn er ook foto's van je keuken gemaakt??? Die MOET ik zien! Haha!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 22:41

Ik geloof 2 foto's van mijn keuken (die keuken is overigens meer van mijn huisgenoten dan van mij Haha! ) en de rest (stuk of 60?) van mij en Ironique Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:47

Leuk, ben benieuwd naar de foto's. Werd heel wat gemeet dus in het Noorden vandaag. Jij met Marco en Prisca, ik met Sandra en Sandra weer met Maarten. Druk, druk, druk.
Enneuh, die foto's van je keuken heb ik stiekem vorige week op het kippehok al gezien Tong uitsteken


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 23:09

Cody schreef:
Enneuh, die foto's van je keuken heb ik stiekem vorige week op het kippehok al gezien Tong uitsteken


MIJN keuken Verward

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 09:59

hahah de volgende keer trek ik mjn rijbroek aan en heb ik caps bij me. Maar idd een leuk paard maar wel wat stevig Knipoog voor mijn doen. Vraag me af in de concurrentie met Jurga d´r buik wie er wint Knipoog .

Tja dat zadel een echte BlonTjes aktie hoor maar gelukkig letten ze daar goed op. Bij ons was hij al weg geweest Verward helaas.

De keuken van naz Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed maar haar kamer is super lekker groot en netjes Kwijl .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 19:46

Prisca schreef:
Vraag me af in de concurrentie met Jurga d´r buik wie er wint Knipoog


Euh er wordt aan gewerkt Haha! Dát heb je gezien toch??

Ennuh... waar blijven de foto's? Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Bretsa, Celiien, Irma77, maj0, meggiemeg, pressent, Riviera87, Sellyxx, springzeker, Tucktuck en 91 bezoekers