Last van mijn rug

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Last van mijn rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 16:15

Ik heb echt Superrrr last van mijn rug,vooral onder.Heeft iemand tips,sugesties of iets anders???
Of ervaring???
elke keer als ik buk,dan is het zon pijnscheut...
en dan moet ik maar weer gauw recht overeind gaan staan...

duzz HEllluppppp

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:18

Euh, op je buik gaan liggen... helemaal plat en je dan zo nu en dan omdraaien naar je rug. Doet pijn, maar het helpt wel enigzins.
Probeer je bekken een aantal malen achter elkaar te kantelen, dan maak je het weer wat soepeler.
vraag of je moeder/ vriendje of een ander aardig persoon erop te "duwen" als jij plat op je buik ligt. De pijn is afschuwelijk, maar het werkt wel echt! Waarschijnlijk is het allemaal een beetje stijf doordat je een verkeerde beweging hebt gemaakt.
Oh.. en een ibroprufennetje werkt ook heeeeel goed tegen die lastige onderrug pijn!

Der Ellmauer Dancing Queen

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:19

ik heb zelf ook een tijd enorm veel last van me rug gehad (de laatste tijd gaat het net wat beter met me)
de dokter vertelde mij dat ik een spier in me rug verrekt had, maar dat was november....
toen had ik het op een gegeven moment nog en ben ik naar een tante van mijn vriend gegaan, die doet aan touch for health (heb ik nog een topic over gestart, zal het topic ff opzoeken)
dat heeft mij enorm goed gedaan en volgens "mijn lichaam" (zie ook mijn topic) zou ik er nog tot oktober van last moeten hebben...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:22

Misschien een leuke jongen aankijken voor een fijne massage? Tong uitsteken

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:36

kom maar bij mij op de bank zitten kunnen we samen rugpijn hebben en elkaar masseren en met kruikjes en spierzalfjes gaan zeulen.. wat een pijn kan je hebben in je lijf zeg!! Gelukkig heb ik een goede masseur waar ik morgen terecht kan.. hoop dat dat helpt.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:37

fyshiotherapeut of masseur

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:40

Hebben jullie een trap met open treden.....?
Zo ja dan moet je lekker in het trapgat gaan hangen...zo komen je wervels even vrij te liggen en dat is echt superlekker!!!!
Je kan hiervoor ook een deurpost gebruiken

Of anders kan je altijd nog kaasje wegen Haha!
Vraag aan je vader of aan een ander sterk iemand om jou op zijn rug te nemen. Het effect is hetzelfde als dat je in het trapgat gaat hangen.....!

Succes

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:45

Flower schreef:
Hebben jullie een trap met open treden.....?
Zo ja dan moet je lekker in het trapgat gaan hangen...zo komen je wervels even vrij te liggen en dat is echt superlekker!!!!
Je kan hiervoor ook een deurpost gebruiken

Of anders kan je altijd nog kaasje wegen Haha!
Vraag aan je vader of aan een ander sterk iemand om jou op zijn rug te nemen. Het effect is hetzelfde als dat je in het trapgat gaat hangen.....!

Succes


ik ben waarschijnlijk blond maar ik kan me hier niet zo veel bij voorstellen Schijnheilig

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:47

Nou je gaat gewoon aan een trede hangen.....dan kan alleen als je een tweede trap hebt naar zolder bijvoorbeeld! Weet niet waar nigtevecht ligt, maar anders had ik het even voorkomen doen Haha!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 16:50

ik snap het wel,maar ff btw we hebben niet zon trap Tong uitsteken
maare zij bedoelt dit geloof ik : /-,
/ ' zoeiets Tong uitsteken

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 16:51

ach laat maar
die schuine steepjes moeten de trap zij(en onder elkaar staan Tong uitsteken )

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:51

Waarschijnlijk heb je een zwakke rug, of niet?
Je kunt een doorverwijzing vragen naar de fysio dan kunnen jullie samen oefeningen doen.

Wat helpt is op je buik gaan liggen en dan omhoog komen met je boven lichaam, een holle rug trekken dus

22 Januari verwachten we ons kleintje


BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:52

meiske16 schreef:
ach laat maar
die schuine steepjes moeten de trap zij(en onder elkaar staan Tong uitsteken )


je kan ook gewoon aan de deur hangen!
geloof me het werkt echt!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:03

huh,aan de deur??? hahah

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:07

Misschien zat je verkeerd of een verkeerde houding.

_______.·:*´¨`*:·.YaLNiZKuRT.·:*´¨`*:·._________

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:07

Helaas heb ik ook al een hele tijd last van mijn rug (vanaf januari dit jaar). De dokter adviseerde me als ik in bed lag, een groot kussen onder mijn knieen te leggen (en dan op je rug liggen) en hetbeste zonder kussen slapen.
En als het niet beter wordt moet je gewoon naar de huisarts, dan krijg je waarschijnlijk wel een doorverwijzing voor de fysiotherapeut.

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:10

nou ik ben ff aan het uitproberen de methode van flower Haha!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:17

Niet zelf gaan doen, even een HA bezoeken Lachen Dat is het allerbeste, straks doe je verkeerde dingen...

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:28

Citaat:
Niet zelf gaan doen, even een HA bezoeken Dat is het allerbeste, straks doe je verkeerde dingen...



Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:48

ja val nou net vandie trap af want danben je nog verder van huis en laat even weten of het werkt ik ga nu een ouderwets heet bad nemen

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie