Kamer en kleuren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Kamer en kleuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 22:54

Ik heb m'n kamer pas geverft. Rood, heel rood, Carmijn wel te verstaan. Foto's heb ik er nog niet van.

Alleen heb ik nu nog een paar probleempjes;

Ik heb een verschrikkelijk wit plafond. Ik had zelf het idee met doeken, Oragon ofzow, schijnt door, en geeft een heel mooi effect... Alleen het is heeeeel duur, (12meter x 4,- de meter) Dus wie heeft er nog andere ideeën?

En een heel witte deur, vol met penny stickers... Verven misschien? Deurposters op deur formaat? (waar kun je die krijgen) Ik wou 'm eigelijk zwart met goudverf doen, aan de buitenkant, en zwart, met zo'n poster van een hond aan de binnenkant... Maar dat goud en zwart wordt nog een heel gedoe... Iemand een idee? (doek?)

Ik wil wandkandelaars Tong uitsteken Maar wie weet waar je ze kan krijgen? Of kun je ze zelf maken?

Verder een lijst.. Zo'n chique lijst... Heel kitch, die altijd om te dure lelijke stukken heen zit... En dan met een roos erin Lovers Maar waar kun je ze krijgen? Of zijn er betere ideeën.

Kortom, 3 hele rode lege wanden, 1 wit plafond, 1 lelijke deur... En zelf een paar ideetjes. Wie weet nog wat???

Leef je uit zou ik zo zeggen!

Hoort dit hier? Vind 't zelf meer crea bea dan algemeen...



annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 07:55

Euh ik heb ook soort doeken golvend op mijn plavon met kerstverlichting eronder. (vriendin heeft het idee al van mij gejat). Maar welke stof het nou was??? Maar als je een foto wil zodat je een idee heb?

B.T.W. ik wil ook 2 van zulke goede kitchlijsten.(ben al langs de schalm en troep winkels geweest maar het zijn allemaal te kleine lijsten aarrg)

Maar als je een foto wil van hoe ik het gedaan heb maak ik heb wel morgen.

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Naatus

Berichten: 945
Geregistreerd: 18-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 08:07

en je plavond creme kleurig verven? dan is het al veel minder hoor ! en die lijsten en wandkandelaar, kijk eens op een rommelmarkt. Antiekbeurs , rommelwinkel. Daar kom je die dingen wel tegen. En wat je deur betreft. als je die gaat verven blijft je de randjes zeg maar zien van de stickers. Het is trouwens wel te doen met verf hoor. Moet je een glad rollertje doen. en dan 2 a 3 lagen ! heb ik zelf ook gedaan

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 10:05

Graag een foto Annefloor Lachen Ik ken 't probleem van die lijsten... En dan hangt ergens een lijst, met een of ander lelijk schilderij erin.... Lijst, hebben... hebben... hebben...

Plafond verven wil niet meer, druipt alles op m'n pasgeverfde muren. Voor m'n deur... Hmmm, dan moet ik hem eerst schuren. En met mijn verstand van techniek....

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:46

Schuren kan ik zelfs Haha!
Of eerst met stickerverwijderaar en dan goed schoonmaken.

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 10:52

Stickerverwijderaar heb ik al geprobeerd... De penny stickers zijn van verrekte goede kwaliteit...

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:56

Een deurposter kun je bestellen op www.deurposter.nl
Zijn wel aan de de duure kant! Bloos!

[edit:] typ fout [edit]

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:00

Tomaatje, je moet wel eerst de "buitenkant" van de sticker verdwijderen want de stickerverdwijderaar verdwijdert eigenlijk alleen de plakkende stukken Knipoog
En waar is de 4e wand, wat voor kleur heeft ie Verward

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:17

de 4e wand is doorzichtig! (met wit) en een verwarming
dat deurposters duur zijn was ik ook al achter... (stomme euro's...)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:31

Hoe bedoel je doorzichtig?

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 20:50

nou je kunt erdoorheen kijken, het weerspiegelt ook een beetje. Uhh, het is winddicht enne, als je er hard een baksteen tegenaangooit is het stuk!

ramen dus Clown

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 10:29

Euh, daar heb ik dus niet aan gedacht Bloos! Tong uitsteken
tierlantijntjes voor de doorzichtige wand hangen!

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:19

voor je plafond kun je ook satijn nemen, is wat minder duur... ( geloof ik ) ik ben toevallig pas bezig geweest me klamer rod verven , nog niet af, ik wil ook nog allemaal leuke kitchy en ootsterse dingetjes, ik heb nu nog extree paardengek kamer, maar dat moet wat minder wordden.. ik heb trouwens de muur rood geverfe en een band van ongeveer 30 cm. babyblauw satijn er over heen. ( hier onder zat eer paarden band Tong uitsteken ) verder vind ik het leuk wat kleine lijstjes met foto's op te hangen waar van die kralen op ziten, zo 3 ofzo op rijtje naast elkaar... en k wil idd ook kijken voor ik denk baby blauw of rood, maar creme zou ook kunnen, vanwege mn meubeltjes over het plafond met kerstverlichting er onder, erg gaaf.dan heb ik ook no geen klamboe ( of hoe je het ook schrijft ) hangen, geef ook gezelligheid, en veel kaarsjes ofzo van di eleuke frutsel prutsel dingetjes neerzetten.

nou ik hoop dat er no gmeer ideen komen !
sucses, mandy

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:19

Bij de hema kan je zoown pot matte muurverf latex kopen met kleurtje voor 7 euro. Daar moet je je plafon makkelijk mee kunnen doen.

kivuli
Berichten: 130
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 16:03

Voor je plafond misschien een goedkope klamboe kopen ? Is meestal erg veel stof én ook doorzichtig.
En als je wat op de deur wilt - een foto op poster formaat is iets van 8 euro bij de hema..beetje lijm erachter en je hebt een deurposter ( moet alleen wel hopen dat het niet gaat bobbelen dan..even met een kleine foto proberen ? )

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:59

meis wat ben je allemaal van plan Bloos!
ik kom wel kijken als ie af is he Vork
ennuh.. ik heb geeeeeeen idee... kben niet echt crea zoals je weet Clown

'In het land der blinden is eenoog koning'

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 16:20

Barvrouwke schreef:
Bij de hema kan je zoown pot matte muurverf latex kopen met kleurtje voor 7 euro. Daar moet je je plafon makkelijk mee kunnen doen.

Ik heb m'n muur al geverfd. En weer afplakken wordt nogal moeilijk....

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:34

lichtjes tegen je plafond is wel mooi ja, alleen zie je dan weer van dat lelijke groene draad... Of je moet een wit lichtjes net kopen.. Dat is wel mooi vind ik.. Voor de deur kan je ook zo'n plastric ding hangen waar je van alles in kunt doen, of je kunt hem schilderen en dan op de plaats waar de stickers zitten zelf iets van een vorm die

vaak in je kamer terug komt voor die doorzichtige wand zou je misschien van die lichtslingers in de vorm van sterren of gewoon ophangen en indd van dat doorzichtige voile ofzo ervoor hangen..Trouwens je kunt misschien wel op je deur een spiegel plakken, of hem eerst zwart verven en dan zo'n barokke spiegel erop hangen..of een roos erop maken ofzo...


Maar kan je je plafond dan niet schilderen?? Je kan er ook iets op schilderen ofzo, of natuurlijk een andere kleur, of gewoon een gave lamp ophangen( ik vind een kroonluchter helemaal geweldig, maar daar stoot je dan wel vaak je hoofd aan volgens mij Haha! ) Dan legt t de aandacht ook al ergens anders...

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:57

Van die lijsten heb je wel eens bij de Xenos, deurposters kun je bij de Large bestellen, bij de Xenos heb je ook van die andere soort doeken; alleen ben de naam kwijt.

Lachen

Whatabouther.nl
Award-winning travel blog - travel stories - travel videos - lifestyle - chasing dreams

† 29-10-11 Mama, ik mis je.

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:39

klamboes ? hangmat in kamer = ook geweldig trouens ! Haha!

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:03

je kan ook zelf zo'n lijst maken je bedoelt toch zo'n goude?
als je dan met van dat schuim uit een spuit bus (om kieren mee dicht te stoppen) een rand maakt of over de rand van gewone lijst en dat dan goud verven...
snap je het Lachen ik zelf bijna niet meer.

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 21:08

we willen wel foto's als het helemaal af is he? ben echt benieuwd!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers