Ouders op vakantie *alleen thuis*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Ouders op vakantie *alleen thuis*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:00

je ouders gaan op vakantie en je bent nu echt alleen thuis Haha! Wat ga jij de hele tijd doen.. Mijn ouders gaan donderdag op vakantie voor een aantal weken *LOL* En zaterdag al direct een gezellig feestje thuis met vrienden..

En wat doen jullie als je ouders op vakantie zijn.

Hebben jullie de laatste dagen voordat ze thuis komen ook altijd zoveel werk om alles weer netjes te krijgen..


Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:02

Feesten Haha! mijn ouders laten mij helaas nooit alleen thuis voor langer dan 2 dagen Boos! Tong uitsteken

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:04

Ik moet nog mee op vakantie Verdrietig maarja ik ben nog maar 14 en jij 22 is wel weer een heel verschil Haha!
Succes met feesten enzo

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:04

Als mijn ouders voor een paar dagen weg zouden gaan zou ik het wel weten! Iedereen uitnodigen die wilt komen en dan party! Jammer genoeg blijven ze nooit langer als een dag weg..

black_kelpie

Berichten: 7808
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:05

De ouders van mn vriend en de ouders van zijn beste vriend (die 200 meter verderop woont) gaan met een weekje of 2 ook richting buitenland...
dat word dus 3 weken lang feesten op 2 locaties Haha! Afbeelding

BloemBloem

Berichten: 16575
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:12

Idd feesten, maar je moet er niet al te veel misbruik van maken Knipoog

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:14

Feest! Maar wel beperkt, ik zou ook veel weg gaan. Er zijn tenslotte geen ouders die je verplichten een bepaalde tijd thuis te zijn.. Schijnheilig

ยป Never give up on the things that make you smile..

_Jis_Ka

Berichten: 424
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Land van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:33

Mijn ouders waren afgelopen november voor 5 weken weg, en ik was ook veel weg. Maar er zat wel het nadeel aan dat ik gewoon naar school moest. Het was inderdaad nogal veel werk om alles op te ruimen.. maar ik had gelukkig wel wat hulp weten te strikken Haha!
ik vond het moeilijkste toen ze weer terug waren.. wel weer even wennen na al die vrijheid Haha!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:34

Gezellig vrienden uitnodigen e.d. maar niet echt overdreven. Mijn dagen zitten altijd zo vol als mn ouders op vakantie gaan (gaan morgenochtend weer voor 3 weken) dat ik af en toe gewoon behoefte heb aan een avondje rust Clown

Maar het is wel lekker dat je niet hoeft te verantwoorden wie er komen, hoe laat, wat je eet e.d.

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:40

Wel leuk om te horen wat jullie allemaal wel en niet doen... Mijn ouders gaan nu al voor de 5 keer zolang weg en het is gewoon geweldig, maar ben wel blij als ze weer thuis zijn *LOL* Maar ja heb ook nog wel een verantwoordelijkheid we hebben namelijk twee honden, die moet ik wel verzorgen maar dat vind ik niet zo erg heb je 's avonds lekker gezelschap.. Haha!


miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:40

ik ben 1week met me zus thuis dan gaat die op vakantie. Dan ben ik 1week alleen thuis. Zalig en dan ga ik voor 1weekje op vakantie. Ik weet nog niet of ik een feesje ga geven en wat ik allemaal ga doen in die week dat ik alleen thuis ben

Machie

Berichten: 15993
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:43

ik ben al heel de dag alleen, zin mn ouders 2 augustus osso wel weer Haha! heerlijk juist lekker rustig!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:46

Beetje lol maken. Verder weet ik niet. Feesten is niet echt iets voor mij.

Ik houd dan waarschijnlijk wel tussen door de boel in orde. Niet alles laten wachten tot de dag voor dat ze thuis komen. Dan doe je meestal dubbel zo veel Tong uitsteken

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:49

Mijn ouders maakten er altijd een gewoonte van om eerder thuis te komen dan afgesproken, niet fijn als je de bende nog niet opgeruimd hebt Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:50

Min ouders zijn nu ook weg en wat ik heb gedaan van het weekend?? Ik heb gewerkt en heb vandaag de was gedaan en verder heb ik naar de Tour gekeken. Klinkt heel erg saai maar heb een loodzware week achter de rug en iedereen maar dan ook echt iedereen is op vakantie en mijn vriend moest van het weekend werken en moest daarbij ook nog overnahten, kortom ik was echt alleen en zo voelde ik me ook. Morgen zal het ook nog wel zo zijn, hoef dinsdag pas weer werken.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 00:52

Mijn ouders zijn al een week weg, zaterdag komen ze al weer terug.
En ik moet zeggen ik vermaak me prima *LOL* Deze week een heel veel werken, dus hopen dat ik tijd heb om alles op te ruimen.. Het si niet echt een zooi, maar toch moet ik nog een hoop doen.
Feesten geven doe ik niet thuis, in ieder geval geen grote feesten Cool

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 06:09

Ik heb ze net een uur geleden weggebracht(lekker tijd ).

Nu kan ik in alle rust mijn eigen (werk) vakantie voorbereiden.
Verder gaat het leven gewoon door: werken, paardjes, bokken, boodschappen etc etc

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 07:16

OW HEEEEEEEEERLIJK

Mijn ouders hebben een paar maanden geleden een zeilboot gekocht, en daar zijn ze nu heerlijk afgelopen zaterdag 4 weken naar vertrokken Haha!. Ik vind dit helemaal geweldig, mijn beide zussen wonen op kamers dus ik ben nu echt helemaal alleen thuis. Lekker mijn eigen plannetje trekken, lekker genieten van de vrijheid Knipoog Deze week ben ik amper thuis, zo naar de efteling, van de week paar dagen naar Utrecht, vriendin met haar kamer helpen. Vrijdag naar vrienden voor een barbeque Haha!:P, in het weekend ga ik met Fleury naar mijn ouders lekker een weekendje mee zeilen, en zondag gezellie avondje bij mij thuis met een groep vrienden. En dat was dan week 1, maar reken er maar op dat ik nog wel vaker vrienden over de vloer ga krijgen Haha!

Ik probeer het tot nu toe nog redelijk netjes te houden, zit zoveel mogelijk op mijn kamer, zodat ik beneden zo weinig mogelijk rommel maak. Tijdens het eten koken gewoon alles gelijk terug zetten, en zorgen dat die afwasmachine leeg is zodat vuile vaat er gelijk in kan. Dat scheelt echt veel, en ach die vuile vaat, in je eentje is dat toch niet zo veel.

Ik gaat lekker verder genieten van mijn weekjes alleen thuis... LANG LEVE DE VRIJHEID!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 07:21

Liesje_Lover"]
Feesten Haha! mijn ouders laten mij helaas nooit alleen thuis voor langer dan 2 dagen Boos! Tong uitsteken
[/quote]

Ach lieten ze mij ook niet hoor, toen ik 15 was. Vorige vakantie mochten mijn zus en ik voor het eerste iets langer dan een week alleen blijven, mijn zus was 19 en ik bijna 17. Maaruhm, dat was niet echt heel erg goed afgelopen Schijnheilig (lees --> mega paasei zooi toen ze uiteindleijk thuis kwamen iets vroeger dan gepland hihihi)

Dit jaar zijn ze gedurende weekenden regelmatig naar de boot geweest en heb ik kunnen bewijzen dat ik toch ook wel voo rhet huis kan zorgen *LOL* Schijnheilig

Dit is de eerste keer dat ik ECHT HELEMAAAAL alleen thuis ben voor zo'n lange tijd, maar ben intussen dan ook bijna 18. En ik kan je 1 ding zeggen, ik kan alleen maar GENIETEN!


[quote="pearl_tje schreef:
Maar ja heb ook nog wel een verantwoordelijkheid we hebben namelijk twee honden, die moet ik wel verzorgen maar dat vind ik niet zo erg heb je 's avonds lekker gezelschap.. Haha!


Ik moest eigenlijk ook 4 weken lang voor onze hond zorgen. MAar aangezien ik volgend weekend ook naar de boot ga, moet die hond dan toch ergens blijven? En om hem nou van de een op de andere dag op een drukke zeilboot te gooien Verward Dus hebben mijn ouders op het allerlaatste moment besloten Baloutje mee te nemen naar de boot Haha!:D:DDan kon die vast wennen, en konden ze kijken of het goed ging. Vond ik HEEEEEEEELEMAAAAAAAL niet erg, aangezien ik eigenlijk logeer plannen had, die nu dus WEL door kunnen gaan Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 08:41

Nagelbijten / Gniffelen Naz das idd erg banketstaaf daarom bel ik altijd de dag voordat ze terug komen Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:10

Trouwens als mijn ouders terugkomen, ga ik de volgende dag weg en ik weet nog niet hoe laat we vliegen dus ik moet de was ook wel een beetje bijhouden anders heb ik geen shirtjes enzo voor mee op vakantie, ook al heb ik geen trommel vol, hij gaat gewoon aan en als ik iets niet weet, was ik het even op de hand, dat gaat meestal om nogal kleurige shirtjes die nog niet zo oud zijn.
Mijn ouders brengen ons ook nog naar Schiphol, dus dat wordt vast een hectische dag.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:10

Ik ga dit jaar uit logeren terwijl mijn ouders op vakantie zijn Haha! Heb ik ook gelijk vakantie en mn broer mag het huis opruimen, ook van de paar dagen dat ik wel thuis zit Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:18

mijn ouders gaan ook een paar weken weg,
heerlijk Lachen
maar verder doe ik geen aparte dingen als ze weg zijn Lachen

Dag lieve mama...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie