honden en een paard.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

honden en een paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:03

Ik heb een vraagje!

Weet iemand hoe ik mijn honden het best aan een paard kan laten wennen?Ze hebben nog nooit een paard gezien en straks hebben we er een aan huis. Ik zelf weet niet hoe ik dit het best kan doen.
Heeft er iemand een idee?

Groetjes.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:03

ZE wennen dr vanzelf aan als je paard bij huis staat. Gaat heel snel.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:06

Volgens mij moet je de vraag andersom stellen. Hoe kun je het paard aan de honden laten wennen?
Maar dat gaat idd heel snel, zou me er niet al te veel zorgen over maken. Tenzij je erg agressieve honden hebt.

gizzielover
Berichten: 115
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:08

zet je paard achter een hek vast laat je honde los dan wenne ze wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:13

gizzielover schreef:
zet je paard achter een hek vast laat je honde los dan wenne ze wel


Ja jo, das vragen om ongelukken een paard vastzetten en dan honden eromheen dsie geen paarden egwend zijn. Nee, je kan beter die honden vasthopuden en een wielnad in lopen waar paarden staan. Later zullen ze ook niev veel doen als ze loslopen en de meeste honden reageren de eerste keer ook al nie.

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:49

Ik heb niet de vraag verkeerd om gesteld hoor.
Ik zoek een paard uit die honden gewend is, maar mijn honden zijn nog nooit geen paarden gewent.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:55

Dat leren ze zo, als het paard wel honden gewend is, zal het paard er niet veel op uit doen. En de honden zullen in eerste instantie iets hebben van ...JEEEE wat een GROTE hond. Maar ze komen er ook heel snel achter dat een paard niet agressief is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:18

Gewoon de honden vasthouden aan de riem en ga eens naar een manege of kinderboerderij laat de honden goed snuffellen ,mischien zijn er paarden waar ze contact mee mogen hebben.Ik weet niet hoe op gevoed jou honden zijn,maar als ze beginnen uit te vallen en te blaffen laat je ze zitten en doe dan een volg oeffening zodat hun aandacht terug bij jou is.


Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 21:23

Dat is inderdaad een goed idee. Er is hier een kinderboerdoerij een eindje verder op.
Alleen....... het zijn er 4! Nou ja, gewoon wat vaker lopen. Bedankt alvast


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: future_vet, Googlebot, Jane808, mirriejj, Plantje15, Sanniej_ en 136 bezoekers