Nieuws Propala + vooruitzicht meeting Cody en Maarten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Nieuws Propala + vooruitzicht meeting Cody en Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 23:51

Vandaag ben ik sinds te lange tijd (wegens de verhuisdrukte en vermoeidheid) weer bij Propala geweest. De laatste keer dat ik er was, was ze al een hele poos niet naar buiten geweest (dit i.v.m. ziekte van de eigenaar) en trapte ze je zowat de stal uit als je in de buurt kwam.

Vandaag was het een complete verandering. Afgelopen weekend bleek ze steeds naar buiten te zijn geweest. Nou, dat was wel te merken! Wat was/is het toch een schat! (ahum.. op stal dan Haha! ) Ik heb haar goed van al haar losse haren ontdaan.. Ze verhaart nu zo erg dat je van de losse haren bijna wel een lekker stalbedje kunt maken. *LOL*
Ook viel mij op dat ze wel lekker wild is geweest op stal of ergens anders, aangezien ze weer lekkere kale plekken op haar huid heeft. Tevens is ze toch wel aardig wat afgevallen had ik het idee.
Ik had in ieder geval veel zin om lekker met haar aan de slag te gaan.

Morgen komt Marije (Cody) bij mij om me te helpen mijn zolder te ontruimen i.v.m. mijn verhuizing en dan gaan we natuurlijk ook even naar Propala toe. Als alles meezit, denk ik dat ik haar eerst maar even los gooi en dan toch maar weer begin met longeren. Ik zie er alleen als een berg tegenop om haar te gaan rijden. Maar goed, dat komt vanzelf wel. Camera gaat mee, dus ga ik ook foto's maken. Of... ik zadel marije met mijn camera op *LOL*

Als alles meezit, gaan we ook nog even mijn nieuwe bijrijdfries bewonderen. En daar ook foto's van maken, dan kunnen jullie die ook eens zien.

Marije, we krijgen het nog druk morgen. Gaaaap

Tot slot ga ik Marije nog naar huis brengen en dan een bezoekje brengen aan Maarten. Hij heeft me beloofd voor me te koken. Ik ben benieuwd of alle verhalen over zijn boktkookkunsten kloppen. Morgen zal ik het ondervinden! Lachen


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 00:15

Ik denk dat ik Tarly ga maken met gehakt en groenten en een lekker sausje. Dat viel bij de meeting na Artis bij Jura ook bij vele bokkers in goede aarde. Never change a winning team Haha! Gaat vast lukken! Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 00:34

Ja, ja.. ik verheug me er al helemaal op... Vork

Maar ook ben ik toch ook wel een beetje nerveus wat betreft Propala. Ben heel erg benieuwd hoe die morgen reageert.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 02:31

Hee, wat spannend zeg! Ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet, tegen Propola dan. Knipoog Succes hoor en veel plezier morgen! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 02:35

Zeker erg spannend... wie weet krijg ik mezelf wel zover om er toch op te kruipen.. maar ik weet niet of dat wel zo verstandig is. Ach ik zie het straks wel. Een uitgebreid verslag en foto's volgen later deze dag. Hoogstwaarschijnlijk na mijn etentje bij Maarten.. (zou ik dat overleven *LOL* ) Knipoog

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 10:13

Nou, dat klinkt erg leuk!
Kan me voorstellen dat je erg zenuwachtig bent over Proppie, maar het komt vast allemaal goed.
Maarreh, als ik vrijdag kom, krijg ik dus hetzelfde programma? Ik ben namelijk erg benieuwd naar Propala de reus! Party!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 10:13

Goeiemorgen, net wakker Gaaaap Het wordt een uurtje later hoor Bloos

Ik ben erg benieuwd naar Propala, geef mij inderdaad die camera maar, dan zal ik jullie eens fotograferen }> Wie weet worden het leuke actiefoto's. En oja, we moeten ook nog opruimen he? *LOL*

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 10:36

Inderdaad, we moeten ook nog opruimen }> Helemaal nu jij een uur later komt. Heb je je toch wat verslapen? Haha!
Alleen als het zo blijft regenen, gaan de foto's in ieder geval niet door Lachen

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 10:43

Lekker, met dit weer longeren....
Dat wordt surfen door eht zand, aan een touwtje }>

Veel plezier en succes! Haha!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 11:21

Ja het stormt onwijs Haha! Net hagelde het hier!!!

Mwoah, misschien werkt het wel rustgevend die wind Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hooi, IASCrawler, Liesje89, Plonspony, Vagabondo, Vinny12511 en 130 bezoekers