Cirque du Soleil

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Cirque du Soleil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 00:54

Het Cirque du Soleil geeft vanaf Februari tot April in Amsterdam naast de Arena weer voorstellingen van de show Saltimbanco. Nu vind ik de kaartjes erg duur, en weet niet of ze dat waard zijn. Is iemand al eens naar een show geweest van het Cirque du Soleil, wat vonden jullie ervan, is het de moeite waard?

Je suis Charlie.


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 07:37

Ik ben naar de vorige voorstelling geweest van hun. (Uitgenodigd door mijn moeder.....dus heb ik de kaartjes niet zelf hoeven betalen. Haha! )

Maar ik vind het zeer de moeite waard! Het is een aaneenschakeling van spektakel, enige jammere vond ik dat er soms zoveel tegelijk gebeurt dat je niet meer weet waar je moet kijken!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 08:40

ik ga binnenkort. Verplicht, met klanten, dus betaald door mijn werk. Geen idee hoe duur die kaartjes normaal zijn. Zal wel laten weten hoe het was.

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 08:43

Ik ben ook een keer naar Saltimbanco geweest. Heel mooi hoor! Ik zou zo nog een keer gaan. Maar om de zelfde show nog een keer te bezoeken vind ik te duur(zelfs al mijn ouders het betalen). Als er een nieuwe show is ga ik zeker weer eens heen!!!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 08:50

Whaah, daar moet ik heen Kwijl Dat is zoooo mooi. Hoe duur zijn de kaartjes? Ja, duur, maar hoe duur? Ben er helemaal hotel te botel van, onze uitvoering van acro was er zo'n beetje op gebaseerd.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 10:36


Je suis Charlie.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 14:14

wat houdt deze show precies in dan?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:26

Ja ik word ook nieuwsgierig...ik heb er weleens wat over gehoord, maar niet wat het nu precies inhoudt. Iemand? Verward Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Liselot

Berichten: 32176
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 23:34

ik heb het een keer op tv gezien en mijn ouders gaan er binnekort een... uitje van mijn vaders werk.
er zijn geen dieren in dit circus... het is een verhaal wat verteld word.. de acts (acrobatiek enzo) worden aan elkaar gezongen.

groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:23

Mijn broertje doet er regelematig de bewaking. Hij vond het heel erg leuk. Hij had kaartjes voor mijn zusje vorig jaar en die vond ht ook heel leuk. Hij werkt er nu ook.
Persoonlijk zou ik niet zo snel veel geld uitgeven aan een kaartje...
Hoewel het me wel leuk lijkt vind ik zulke dingen vaak te duur.

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:45

ik ben naar saltimbanco en allegria geweest. echt leuk is het hoor!saltimbanco was voor mij al een hele tijd geleden kan het me niet echt meer herinneren

Margaret
Berichten: 174
Geregistreerd: 11-07-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 22:55

Hoi, als je de kans krijgt en je kan kaartjes kopen, moet je het zeker doen. Wij zijn vorige jaar geweest en wij vonden het een waar spektakel. zelfs mijn man vond het hartstikke leuk. groetjes Margaret en misschien vele kijkplezier.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 18:00

Wij zijn dus gisteren naar Saltimbanco geweest. Nu moet ik erbij zeggen dat ik absoluut niet van circus, theater, musicals e.d. houd. En ik heb niet eens geduld om een speelfilm helemaal uit te zitten.

Maar hier heb ik dus ongelofelijk genoten. Een prachtige show. Heel veel spektakel en verrassingselementen. Een super band een zangeres met een uniek stem. Echt een enorme aanrader!!

De volgende show van Cirque du Soleil ga ik zeker ook bekijken.

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis er naartoe.


jesdepes
Berichten: 246
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:37

ik ben naar Quidam geweest. in een woord: GEWELDIG, Saltimbanco heb ik op video maar ik wil er wel naar toe. Bij Quidam kostten de kaartjes voor de beste plaatsen toen FL 90,-
Wij zaten toen op rij 8 en midden voor het podium, daar heb je volgens mij het beste uitzicht op de show, als je lager zit dan kijk je nl tegen de voorkant van het podium aan en dan zie je niet alles wat er gebeurt op het podium...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 22:41

Nou, ik heb intussen de DVD van de show Quidam van een collega te leen gekregen maar heb hem tot nog toe niet helemaal kunnen zien. Maar van wat ik gezien heb kan ik alleen maar in één woord zeggen: geweldig. De DVD zal wel niet opwegen tegen het spektakel als je het live ziet, maar het voordeel is weer wel dat je er met meer mensen naar kunt kijken voor hetzelfde geld (ik had mijn ouders en mijn broer te gast en moest toch even die chinese diabolospelers laten zien)...

Maar ik denk toch dat ik mezelf op een voorstelling Saltimbanco ga trakteren. Ik houd jullie op de hoogte....

Zijn er mensen die meerdere shows van ze hebben gezien? Begint het niet op een gegeven moment te vervelen? Is het niet allemaal hetzelfde?

Je suis Charlie.

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:16

Ik ben naar de voorstellingen Alegria en Quidam geweest en afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn vriend naar Saltimbanco geweest. Geweldig !!!! (Al vond ik Quidam nog ietsjes leuker)

Al die mooie kostuums en maskers en dan die acrobatiek, af en toe denk je echt: dit kan niet en dan kan het toch !!! De muziek is ook elke keer weer fantastisch, ik heb van elke voorstelling een cd en die draai ik regelmatig, heel afwisselende muziek: soms opzwepend, dan weer triest, dan weer heel vrolijk.
Ik weet eigelijk niet meer wat we voor de kaarten betaald hebben, we hadden ze in november al besteld, we hadden wel goede zitplaatsen qua zicht, helaas zaten we nogal dicht bij een deuropening en dat was erg koud.

Als je nog kaarten kunt krijgen, kan ik je het zeker aanraden, het is 10x mooier dan het gemiddelde kerstcircus.

groetjes Siggy

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Knudd en 3 bezoekers