Carnaval Caroussel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Carnaval Caroussel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-02 18:49

Giseravond had 'Las Vageuras'(ik hoop dat ik het goed schrijf) , op bokt beter bekend als Lunatic, Steffie Napoleon en mijn persoontje aan gevuld met 2 niet-bokkers, zijn eerste wedstrijd.
Verkleed als cowgirls en op muziek van Cotton eye joe zouden wij onze zelf in elkaar gevlanste proef persenteren.
Omdat de wedsrtijd op de manege werd gehouden en Napoleon, Lunatic en ik onse pony's op een pensionstal hebben staan moesten we er eerste (te paard) heen rijden. We ging eigenlijk veels te laat van stal weg (het vlechten liep een beetje uit) en we moesten dus behoorlijk snel rijden.
Daar aan gekomen besloot Joker (mijn pony) dat ze geen zin had en ze liep dus verschrikkelijk te klieren.Steffie's pony deed ook vrolijk mee. Snuitje daarin tegen (mijn shetje) van super. Het was de eerste keer dat hij op de manege was, dat hij in een binnebak liep en dat hij op muziek liep.
Maar goed na ong. een kwartier moesten we de bak in. en het ging echt heel goed. De paarden waren heel braaf. (zelfs die draak van mij, ik vroeg me nog af of ze soms ziek was Haha! ) Snuitje liep wel een paar meter achter ons aan (hij heeft meer kleine pootjes) maar dat was de bedoeling (hij was de Koe )

Helaas waren we daarna nog niet klaar, er kwam nog een kwiss, met zo'achterlijke vraag als: Hoeveel regels ken je van deze carnavals krakker: Hey Baby. Ik bedoel maar Frusty .
Het laaste onderdeel was een hindernis baan..... Met z'n 2 in 1 broek. Errug grappig, vooral als je er achter aan moest rennen om de broek (die inmiddels al een beetje kapot was) omhoog te houden Haha!

Maar goed we zijn toch 5e geworden. Ik denk dat de andere me nog wel zullen aanvullen.

17 mensen vinden dit leuk


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:05

"Las Vaqueras" Haha!

Snuit is echt zooooo lief! Hobbelde zo achter ons aan met van die kleine dribbelpootjes, echt lieeef Lovers

Die vragen waren *stom en sloegen nergens op *makkelijk
Goh, en je kreeg 2 bordjes, een blauwe (t was paars maargoed) en een oranje. Als je het antwoord wist moest je dus t bordje met de goede kleur omhoog houden. Nou iedereen zit af te kijken.. ook zo leuk.. Laat het dan gewoon opschrijven ofzo..

We moeten met letters (je krijg 20 papiertjes met letters erop) een woord maken. Nou wij puzzelen, kwamen we (Lees: Napoleon) met Paardenstoeterij. Nou wij blij. Kwamen er 2 van die kindjes, gingen ze bij ons kijken, renden naar het ander groepje, en wat denk je.. die hadden "ineens" hetzelfde woord als ons... grrr
Wij naar de Jury, nee geen punten eraf bij hun, alles is eerlijk gegaan. Yeah Sure.. 't gaat me helemaal niet om die punten maar dan ben je gewoon zielig als je dat doet! Boos!

En toen met zn 2en in 1 broek ja, slalommen, achteruit, onder een balk door, beschuit eten en dan fluiten *Stik zowat* en dan 10 rondjes om een barkruk. Hoe verzinnen ze het Frusty

Maargoed verder was het wel leuk Lachen
Wennie kwam ook nog met het geniale idee om de roomsoesen *onze prijs* in Lunatic's gezicht te duwen Haha! *tsssk wennie, had je moeten doen! Haha! *

Maargoed, de held van de dag:
Afbeelding

SNUIT!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-02 20:11

Die foto is van vorige zomer, hij is inmiddels een stuk witter.

Alle pony's zagen er lief uit, we hadden ze ingevlochten met rode, witte en blauwe lintjes.

Die vragen sloegen nergens op. Hoeveel liter bier drinkt een paard per dag? Dat soort onzin, maar we hebben het heel gezellig gehad en dat is het belangrijkste.

Ik wilde de roomsoesen wel in haar gezicht duwen, maar zei had de schaal vast en ik was bang dat ik anders onder de room zou zitten Schijnheilig

17 mensen vinden dit leuk

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 19:24

Da's wel een héél dunne Snuit Knipoog .

Maarre, ja we werden 5de (van de 5, maar dat geeft niet Schijnheilig ). De proef zelf ging hardstikke goed, vooral Hedwig met Snuit!! Cool .

En ik maar achterom roepen "Surprise kom maar, braaf hoor", daar zat Steffi op en hij was weer eens enorm... nou ja Surprise Haha! .

Ik heb nog pogingen gedaan om een slagroomsoes in Wennie's gezicht te duwen, maar dat vond ze niet goed }> .

Dat gedoe eromheen sloeg echt nergens op, maar we hebben wel gelachen en daar gaat het om met Carnaval. Alleen hadden we best een hogere plaats verdiend Boos! .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 20:26

Suprise was erg.. eh.. Suprise ja Lachen De naam zegt het al Haha!

Hmprf, als een groeppie 100 punten krijgt voor de caroussel en wij maar (!) 70 haal je dat nooit meer in. Met die kwis kreeg je maar 2 ptn per vraag, dat schiet lekker op..

Jaa, we hadden vet eerste moeten worden Haha!
Maargoed dat word je wel met de springwedstrijd Lunatic!!

Ennuh.. Carnaval? Das toch allaang afgelopen? Domme aktie...

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 20:57

hahahahahahahaha
lijkt me hartstikke leuk !
en die shet Kwijl Lovers Kwijl Lovers Lovers Kwijl Lovers Kwijl

Kusje Kusje Kusje

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:59

Meiden, ik vond het een heel gezellig avondje Haha! ben erg benieuwd naar de videoband en de foto's, en Snuit was echt de held Knipoog Moet zeggen dat ik na zo'n avondje wel ff de volgende dag moest bijkomen........

En Wennie.......ik zou gewoon een buitenritje maken op de dag van de springwedstrijd Knipoog is Joker misschien een beetje energie kwijt Haha!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 06:59

napoleon schreef:

En Wennie.......ik zou gewoon een buitenritje maken op de dag van de springwedstrijd Knipoog is Joker misschien een beetje energie kwijt Haha!


Nee dan moet ik om 6 uur 's ochtends op Frusty , want het begint om 11 uur en je weet hoe lang het duurt voordat Joker haar energie kwijt is.

17 mensen vinden dit leuk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers