TON gisteren avond

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

TON gisteren avond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:40

Wie heeft dat gezien? Ik heb me zo kwaad zitten maken over de intervieuwer.
Het ging over een vrouw die 20 jaar lang sexueel misbruikt is door haar vader. Zelfs toen ze getrouwd was en een eigen huis had kwam hij langs voor sex.
Wat denk je wat die banketstaaf van een intervieuwer vraagt aan haar man??? Vond je het niet erg dat ze VREEMDGING?
Wat ben je dan voor @($*(@&#(@&(@*&&$&**&@(* Stoom uit je oren
Alsof een verkrachting vreemdgaan is.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:49

Wat een laml*l zeg! Grrrrrr, ik hoop dat ze hem na die achterlijke vraag met een enorme rotschop hun huis uit geknikkerd hebben. Welke idioot was die interviewer? Die Ton zelf?

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:54

Ik heb het verder niet gezien (heb de t.v. uitgezet en ben naar m'n bedje gegaan) maar ik vind het zwaar triest als je zoiets vraagt. Denk toch even na joh... Scheve mond

Bokker sinds 02-02-03.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:56

wat een een kl**tzak zeg,ik zou hem het huis uit hebben getrapt.
hoe regeerde die man??

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:58

Ik had het ook gezien ja...

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:00

Echt bizar! Uitgaande dat het een verspreekfout is: Denk tenminste even na voor je wat zegt, en helemaal hier! Als ie het echt zo bedoelt als hij zegt dan mag hij nog wel even wat leren

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:08

Jeetje wat een fout zeg, ik hoop tenminste dat het een fout was.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:11

Ik heb het niet gezien, maar zoiets ga je toch niet vragen?
Hoe reageerde die man erop dan, ben ik wel benieuwd naar.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:14

Ja ik heb het ook gezien en het was idd Ton zelf die dat vroeg.

Hoe haar man erop reageerde ?? die wist het toen nog niet want de vader van die vrouw kwam altijd langs als hij op zijn werk was.

Ik zat het toenvallig te kijken toen ik aan het wachten was totdat hart van nederland begon

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:14

Nou ja zoiets zeg je toch niet?? Sjonge jonge. Net of het vreemdgaan is Verward
Wat een sukkel zeg...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!


maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:16

Vond het programma van Willibrord al te triest voor woorden en dacht dat het bijna niet erger kon maar toen kwam TON de voorstukjes waren voor mij al reden genoeg om niet te kijken... goedkoop vermaak en een bijzonder slechte interviewer... ben geen superintellectueel maar sommige programma's zijn zo laag.... dat kun je bijna niet maken om dat uit te zenden...

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:33

Ja ik heb het ook gezien, het is echt triest dat dit kan gebeuren en dat er zelfs door de moeder niets aan gedaan wordt.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:34

Ik heb het ook gekeken, omdat er echt helemaal geen zak op TV was.
Belachelijk dat hij die opmerking maakte inderdaad.

Net als met dat meisje wat in een striptent werkte, moeten ze dan op het laatst persé nog een keer het stukje laten zien toen ze vertelde dat ze vastgebonen in de gang verkracht werd?!

Cheap, very cheap!

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:45

Dioxide schreef:
Ik heb het ook gekeken, omdat er echt helemaal geen zak op TV was.
Belachelijk dat hij die opmerking maakte inderdaad.

Net als met dat meisje wat in een striptent werkte, moeten ze dan op het laatst persé nog een keer het stukje laten zien toen ze vertelde dat ze vastgebonen in de gang verkracht werd?!

Cheap, very cheap!


Ik weet heel eerlijk gezegt niet wat ik daarvan moet denken. Ik geloof het niet helemaal... Waarom wil ik niet zo in het openbaar neerzetten...

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 14:10

Sorane schreef:
Ik weet heel eerlijk gezegt niet wat ik daarvan moet denken. Ik geloof het niet helemaal... Waarom wil ik niet zo in het openbaar neerzetten...


Ik had bij haar ook m'n twijfels. Ze had het steeds over: 'wat ik me iig nog wel herinner...' Scheve mond

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:14

Ik heb het gister niet gezien. Maar aangezien alles tegenwoordig voor de 30ste keer herhaald word zal ik deze aflevering vast wel eens gezien hebben. (Ergens komt dit verhaal me ook wel bekend voor).

Ik vind die Ton zowiezo een vreselijke vent. Ik erger me aan zijn rotkop, en zijn manier van interviewen. Hij is zo duidelijk op sensatie uit, je hoort zo goed in zijn manier van vragen stellen en zijn stem dat het hem eigenlijk helemaal niks doet. Dat vind ik slecht.

:D

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:21

Pff wat een vreselijke vraag, net of ze er zelf voor gekozen heeft. :S Die vader van haar zouden ze ook in een inrichting moeten stoppen, mensen die zoiets doen zijn ZIEK!!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:12

Zijn dit herhalingen? Dat heb ik volgens mij ook gezien, maar dan een tijd geleden.

Ik weet niet of ze bij herhalingen nog dezelfde verhalen in 1 aflevering hebben, maar toen ik dat zag kwam dat na een verhaal over boulimia.
Dat ging over iemand die ik 'ken' en daar heb ik me ook heel kwaad over zitten maken. Zij vertelde namelijk dat Ton belde voordat ze langskwamen om te zeggen dat ze allemaal foto's van extreem magere mensen moest ophangen aan de muur, om vervolgens voor de camera te zeggen dat dat haar voorbeelden waren. Zo moest ze van alles zeggen en doen wat ze eigenlijk helemaal niet wilde, maar ze durfde er ook niet tegenin te gaan. En Ton wil natuurlijk spectaculaire dingen voor de kijkcijfers. Lips are sealed

Ooh, wat ergerde ik me daaraan Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:23

Quellian schreef:
Ik had bij haar ook m'n twijfels. Ze had het steeds over: 'wat ik me iig nog wel herinner...' Scheve mond


Daarom en geloof me na bijna 10 jaar kan ik me nog alles van minuut tot minuut voor de geest halen, dus vergeten is onzin. Dus als zij het heeft over "wat ik nog herinner" dan twijfel ik aan haar verhaal. Zeer zeker omdat ze nu in een industrie werkzaam is die haar hele leven kapot gemaakt heeft en dat kan ze zonder verdriet en pijn? Bullshit (in mijn ogen)

Maar die Ton kan wel zo lekker dit soort opmerkingen maken, maar ik denk niet dat hij helemaal beseft hoe ontzettend veel pijn hij mensen, en die dame in het algemeen, daar mee doet.
Willibrord is een tactloze eikel maar Ton slaat werkelijk alles.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:05

Ik heb het toevallig ook gezien ja..
Grr! Boos! Boos!

Of "waarom moet je nu huilen" Scheve mond
dat was dan niet zo stom als de vorige vraag..
Maar kom op zeg.. waarom huil je Scheve mond

Edit:
En Vikki, hem uit hun huis schuppen was wat moeilijk, aangezien dit een interview ergens buiten was Scheve mond



_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:17

ik vind vaker dat hij van zo'n lompe opmerkingen maakt, net zoals laar zegt: waarom moet je nu huilen?

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:15

vind het knap dat de mensen zo op tv hun verhaal kwijt doen.....

en die vragen waren al dom gewoon ook 2x vragen om herhaling...

tis dat er niks op tv was.... Maaruh anders keek ik het nie

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:40

Laar schreef:
Ik heb het toevallig ook gezien ja..
Grr! Boos! Boos!

Of "waarom moet je nu huilen" Scheve mond
dat was dan niet zo stom als de vorige vraag..
Maar kom op zeg.. waarom huil je Scheve mond

Edit:
En Vikki, hem uit hun huis schuppen was wat moeilijk, aangezien dit een interview ergens buiten was Scheve mond


Ze hadden hem van mij toch iig mogen schuppen... Extreme duivel

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:11

ik ben dus niet de enige die dat maar een stomme opmerking vond ! sjonge jonge... maar iets snap ik niet...

ze heeft haar vader dus meerdere keren gewoon binnegelaten ..dan gooi je toch de deur dicht..of beter..dan doe je hem toch niet eens open ?

jah niet dat ik nou wil zeggen eigen schuld......vind het erg genoeg maar dat snapte ik ffies niet!

Met mijn gedachten ergens anders,,.....

ben ik altijd overal !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:26

Lady_Promiss schreef:
ik ben dus niet de enige die dat maar een stomme opmerking vond ! sjonge jonge... maar iets snap ik niet...

ze heeft haar vader dus meerdere keren gewoon binnegelaten ..dan gooi je toch de deur dicht..of beter..dan doe je hem toch niet eens open ?

jah niet dat ik nou wil zeggen eigen schuld......vind het erg genoeg maar dat snapte ik ffies niet!



Dat is angst. En die angst kun je niet de baas.
De deur dichtgooien of gillen rot op is wat je diep in je hart het liefste wil, maar je kan het niet. De angst houdt je tegen.