Mijn nieuwe leven...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Mijn nieuwe leven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 10:13

Mijn nieuwe leven begint vorm te krijgen.
Het is zo ontzettend eng om alles achter je te laten, maar aan de andere kant ook heel erg fijn.

Ik neem bijna niets mee uit het huis van Arno en mij. Ja, ik neem de dieren mee (kat, konijn en Treasure), ik neem mijn pc mee, mijn fiets en de auto. Verder alleen mijn persoonlijke spulletjes.
Ik ga voor een nieuwe start en niet nog met dingen waar een gevoel van 'ons' bij zit.

Ik woon nu al een dikke maand bij SheDevil28 in huis en haar gezinnetje (dus ook haar dochter UkkieY). Het bevalt goed alhoewel het soms wennen is, zonder je eigen spulletjes, alleen op een kamertje, bijna altijd mensen om je heen. Ik ben ook heel blij dat ze dit voor me wil doen!

Per 1 augustus gaan we verhuizen. De oplettende lezer had een tijd geleden al gezien dat ik vroeg naar de werkgelegenheid rondom Almelo.

Ik ga samen met SheDevil en haar gezin naar een dorpje in de buurt van Almelo. We hebben daar een heel mooi spulletje gevonden.

Onze eigen binnenbak, buitenbak, paddocks, spuitplaats, stallen en weiland. En daarbij een appartement, maar we zullen vaker bij de paarden te vinden zijn *LOL*
We gaan lekker voor onszelf beginnen. Eerst met onze eigen paarden, maar we hopen er wat naam te kunnen maken en echt wat te gaan doen met de paarden. Wat beestjes inrijden, een vakantieadres, lekker trainen, wat fokken, wat verkopen.

Heb er echt zin in.

Zo... tot zo ver mijn update... *LOL*

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:18

Pfoe nou dat klinkt iig goed! Succes ermee!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:18

Dat klinkt goed hoor . Natuurlijk is een scheiding heel verdrietig, maar ik neem mijn petje af voor de positieve manier waarop je er mee om gaat. Ik wens je een heel gelukkig nieuw leven toe. Spannend hoor!

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:19

Welkom in Twente!!!! OK dan!

Dan kom je heel erg in de buurt te wonen! In welk 'dorp' ga je wonen?
Ik hoop echt dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen in je nieuwe omgeving.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 10:20

ow maar Vikki, ik huil vaak genoeg de ogen uit mijn kop. Spijt van alles wat is misgegaan. En omdat ik me zo alleen voel. Ik mis hem verschrikkelijk. Maar nu doorgaan zouden we doen omdat we niet durven. Omdat het vertrouwd is. Puur omdat het eng is om alleen door te gaan in iets nieuws.
Maar als ik eenmaal daar zit zal het makkelijker zijn om hem los te laten. Nu wil ik met iedere tegenslag zijn armen in vluchten...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:21

Mooi zeg dat het weer de goede kant op gaat, na die rottige tijd.
En dan nog een lekker stekkie voor de paarden, lekker hoor!! Klinkt allemaal toppie en begrijp zeer goed dat je der zin in hebt *is jaloers* Knipoog

Geniet er maar lekker van... OK dan!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:00

Een nieuwe start. Vol voordelen maar natuurlijk ook nadelen.

Houdt de voordelen in gedachten.

Succes.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:32

Ik vind t heel goed van je dat je een nieuw leven begint.
T lijkt me heel moeilijk om alles achter je te laten.
Heel veel sterkte meid, en succes in almelo.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:42

Wat een moedige, sterke vrouw ben je. Heel veel succes met het oppakken van je nieuwe leventje. De donkere wolken lijken voor de zon vandaan te drijven. Je nieuwe stekkie klinkt als een droom. Je zult het daar vast erg naar je zin hebben.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:01

Dat vind ik niet meer dan normaal hoor kleintje, huilen hoort hier helaas bij en dat mag, dat verdriet moet er immers uit kunnen om verwerkt te kunnen worden... dit soort gebeurtenissen maken je zo ontzettend verdrietig, dat is heel normaal. Maar ik vind het heel dapper dat je hebt besloten dat je door zet en daar bij een spannende nieuwe weg in slaat. OK dan! Jij komt er dus echt wel... en dat verdriet... tsja, dat heeft tijd nodig om te slijten en misschien blijft er altijd wel een heel klein beetje van bij je... maar door je positieve instelling en je bereidheid nieuwe wegen in te slaan weet ik wel zeker dat het leven nog een hoop mooie verassingen voor jou in petto heeft hoor.

*edit* typfoutjes verbeterd
Laatst bijgewerkt door vikki op 08-07-04 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:13

zo dat klinkt goed.
heel veel succes met alles wat je gaat doen, en blijf aan de positieven dingen denken als het even niet mee zit.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:16

het klinkt super zeg! binnenbak, buitenbak alles erop en eraan

wat natuurlijk niet meteen wil zeggen dat je al je verdrietbent vergeten, maar het is toch een lichtpuntje

sterkte!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:16

Oei, nog personeel nodig : ?
Zit helaas og 2 jaar of langer op de middelbare school...

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:18

Jeetje, het wordt nog druk in Twente Knipoog Volgens mij is half Bokt daar al naar toe verhuisd.

Maar fijn voor je dat je een nieuwe toekomst tegemoet gaat in een totaal andere omgeving. Misschien maakt het dat ook wat 'makkelijker', daar loop je hem waarschijnlijk niet meer tegen het lijf.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 13:28

Fitzroy schreef:
Jeetje, het wordt nog druk in Twente Knipoog Volgens mij is half Bokt daar al naar toe verhuisd.

Maar fijn voor je dat je een nieuwe toekomst tegemoet gaat in een totaal andere omgeving. Misschien maakt het dat ook wat 'makkelijker', daar loop je hem waarschijnlijk niet meer tegen het lijf.

Maar dan heb ik jou niet meer als jury en zie je onze vorderingen niet Scheve mond

Ja, ik heb toch wel zin in het nieuwe leven, vooral om inderdaad even helemaal weg te zijn van alle ellende...

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:43

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat je je snel weer beter voelt...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:49

Ik begrijp helemaal hoe je je voelt Kleintje.
Toen het uitging met mijn ex heb ik het hetzelfde aangepakt als jou, alleen mijn persoonlijke spullen meegenomen en helemaal opnieuw beginnen.

Soms heel erg eng en soms kan je al janken van trots en blijheid om een klein ding wat helemaal nieuw is maar wat je wel zelf gedaan hebt.

Maar je nieuwe leven klinkt goed, echt iets waar je iets mee kan, een neiuwe uitdaging en een compleet nieuw begin.

Succes en sterkte ermee.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:12

Gefeliciteerd met jullie nieuwe plekje OK dan! Klinkt super! Ik ben benieuwd naar wat foto's

Verder heel erg veel sterkte en een dikke knuf Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 14:15

Gek he Sily? Dat het dan zo eng kan zijn om op eigen benen te staan. Ik wist helemaal niet dat ik zo afhankelijk van hem geworden was.

Ik wil gewoon straks in de spiegel kijken en dan denken 'Eef, het is niet altijd makkelijk, maar je bent een kanjer, je komt er wel'.
Wil weer trots zijn op mezelf. Van mezelf leren houden. Ik wil er weer helemaal voor gaan.

Maar ik vind het zo eng om zo ver van hem af te zitten. Nu bellen we nog iedere dag (eigenlijk te vaak) en het liefst zou ik hem nog iedere dag zien, straks kan dat niet meer. Bah, daar zie ik toch tegenop.
En dan ook nog mijn ouders en andere vrienden zo ver achter me laten.

Tuurlijk ga ik met een goede vriendin, maar als we straks samen zo'n stal gaan runnen zijn we best weleens uitgepraat en zullen we het echt niet altijd met elkaar eens zijn.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:25

Knap hoor, het zal vallen en opstaan zijn maar probeer er wat moois van te maken OK dan!

Verder denk ik dat het idd heel goed is om alleen persoonlijke spulletjes mee te nemen.

Ik zou denk ook alleen m'n persoonlijke spulletjes willen, we hebben alleen afgesproken om onze 'filmcollectie' te kopieren zodat we allebei gewoon een eigen collectie hebben en kunnen houden mochten we uit elkaar gaan...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:26

Kleintje schreef:
Maar ik vind het zo eng om zo ver van hem af te zitten. Nu bellen we nog iedere dag (eigenlijk te vaak) en het liefst zou ik hem nog iedere dag zien, straks kan dat niet meer. Bah, daar zie ik toch tegenop.

En dan ook nog mijn ouders en andere vrienden zo ver achter me laten.



Ik weet niet of het een kleine troost i... maar mijn vriend heeft al zijn familie en vrienden nog heel heel heel veel verder achter moeten laten Knipoog . Je gaat het wel redden hoor, voor je het weet heb je vast weer nieuwe vrienden gemaakt... en je familie en vrienden zijn vast niet te beroerd om af en toe eens in de auto of trein te stappen hoor Lachen .

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:28

Kleintje het is nog niet eens dat je zo afhankelijk bent, het is ene deel van je leven wat belangrijk en vertrouwt was....en dat zomaar opeens, al kies je er zelf voor, weg is.

Toen ik vanuit ons huis naar mijn kamertje bij mijn ouders verhuist was heb ik alleen maar liggen janken.
Voelde me totaal mislukt, terwijl het de beste beslissing was die we ooit samen gemaakt hadden denk ik achteraf.

Ik heb trouwens ook ene groot gedeelte met een hele goede vriendin doorgebracht, we zijn het soort vriendinnen die elkaar niet wekelijks spreken, zelfs nog minder dan maandelijks, maar ze heeft me gigantisch geholpen, want zag het totaal niet zitten.
Als ik foto's terug zie uit die tijd straalt het wat moet ik nou er ook vanaf.

Een nieuw leven was geweldig...maar waar begin je?

Maar zoals je zegt, je wordt op een gegeven moment wakker, staat voor de spiegel en het lijkt opeens allemaal wat kleuriger, je komt er wel.
En reken maar dat je nog trotse momenten tegemeot gaat hoor Ach gut

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:18

Fijn dat je je leven weer een beetje op de rails weet te krijgen. Ik zie dat er weer genoeg plannen zijn om naar uit te kijken en zo hoort geniet van elke dag en leef er naartoe.

gr

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:40

Kom op meid. Je kan het. Heel goed van je dat je toch doorzet, en het gaat probeen. Het is de eerst tijd gewoon verschrikkelijk klote ne zwaar. Maar als je strax helemaal gelukkig op beide benen staat, dan zul je zien dat je hier sterker uit bent gekomen . Heel veel sterkte, met je nieuwe leven, en om alles weer op de rails te krijgen Lachen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:09

Kleintje schreef:
En dan ook nog mijn ouders en andere vrienden zo ver achter me laten.



Ten eerste wil ik zeggen dat ik het ontzettend moedig van je vind dat je die stap gaat zetten OK dan! Ik weet hoe moeilijk dat is... En uiteraard moet het slijten en dat gaat ook niet zo 1 2 3 weg jammer genoeg.
En ten tweede wil ik je ook nog even een hart onder de riem steken (net als Vikki)... Ik heb er ook voor gekozen om mijn familie en vrienden achter te laten. En nog wel ietwat verder weg dan Drenthe Knipoog Vooral met feestdagen heb ik er wel eens moeite mee dat ik niet even over kan wippen. Misschien een schrale troost voor je dat jij dat wel kan Knipoog
Het leven zal je op dit moment niet toe lachen, maar daar komt verandering in. Ik wens je in ieder geval heel veel succes en geluk toe!!

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.