Debuut in de M1 te Dokkum...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Debuut in de M1 te Dokkum...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 22:30

Vandaag mijn debuut in de M1 gehad. Erg zenuwachtig was ik, want... M klinkt zo hoog Haha!... De hele dag had ik het ijskoud ondanks het zulks lekker weer was. Na een smsje van Uums dat de wereld niet zou vergaan als ik geen winstpunt haalde bedacht ik me; ach, dat we de M nu mogen behalen had ik écht niet durven dromen. En nu? Nu rijden Mirk en ik het recreatie paardje en ik een niet zo ambitieuze amazone, in de M. De M van midden Lachen

Mirk liep de hele week lekker. Na wat tips van Jippie per pb heen en weer gestuurd had ik daar wat aan gesteuteld en Mirk liep heel fijn en ontspannen.

In Dokkum kwam ik Hedwig nog tegen. Hedwig zal mij voorlezen, want ik had geen voorleester. Ook was Selena er. Direct gingen ze mee naar de trailer om Mirk te bewonderen. Ik wou er nog even een borstel over gooien en de vlechten fatsoeneren totdat MIrk met een grote uithaal met zijn voorbeen op mijn borstelbak belandde en alle borstels door de trailer vlogen Haha! ... Hij schrok zich een hoedje en stampte bijna de hele trailer aan gort... Tja, dat is Mirk, aangenaam Haha! Na hem gekalmeerd te hebben kalkoenen indraaien en naar het inrijd terrein.

Daar vertelden ze me dat er nog 1 voor mij was Bloos! . Snel even Mirk op peppen en hier liep hij (ondanks de harde wind) heel ontspannen en rustig.

Mijn debuut in de ring vond ik moeilijk in te schatten hoe het nou werkelijk ging. Het ging gewoon... Achterwaarts ging helemaal de mist in en Mirk liep te veel op de voorhand tijdens de kleine volte in galop. Een paar schouderbinnenwaartsen kwamen er niet uit, maar een paar gingen ook super voor mijn gevoel. Ook de keertwendingen verliepen super en middengalop startte hij helemaal onder mij vandaan. En zelfs de contra gingen goed, terwijl wij dat beide een verschrikkelijk onderdeel vinden...

Tja, de punten... Ik dacht dat het rond de 140 was, aangezien ik her en der niet zulke positieve verhalen gehoord had over de jury Haha!...
Aangekomen zag ik dat ik 2x 156 punten had!!!!!! Tja, het waren nét winstpunten. Maar nu gaan Mirk en ik even een tijdje tussen uit. Een tijd lang geen wedstrijdverslagen meer op Bokt. Lekker buitenritjes maken en hard trainen om échte punten te scoren in de M1, zo rond de 160

En heel misschien de winterkampioenschappen rijden in het M1. Maar ik weet niet of ik dát durf *LOL*

Wie had dát gedacht. Mijn kleine Mirk, mijn ijsbeer én ik, allebei M1!!! Op zulke momenten besef je écht wat voor een kei van een paard ik in bezit heb Lovers

Hedwig bedankt voor het lezen OK dan!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:32

Gefeliciteerd hoor, echt goed voor je 1e x M1! Ik zou eerst ook even komen om te kijken, maar zit nu met m'n voet waar ik niet op lopen mag dus dat ging wat moeilijk.. Ga je vrijdag/zaterdag weer daar starten??

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 22:34

marije1987 schreef:
Gefeliciteerd hoor, echt goed voor je 1e x M1! Ik zou eerst ook even komen om te kijken, maar zit nu met m'n voet waar ik niet op lopen mag dus dat ging wat moeilijk.. Ga je vrijdag/zaterdag weer daar starten??


nee, zaterdag ga ik naar de Tyrza clinic. Eind september ben ik wel weer van de partij. Want in Friesland heb je best wel aardige juryleden Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:34

Wowie Kim en Mirksel 2 winstpunten in de M1, keurig hoor!!

Vind het altijd erg leuk om te lezen hoe trots je over jouw Mirk praat Als je geen wedstrijdverslagen meer hebt, dan schrijf je maar lekker verder op verslag van de dag
Toppie! OK dan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:35

Hey toppers Haha!!

Goed gedaan, super!

OK dan!

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:48

Wwwwaaaauwwwwwww

Goed gedaan meissie!!!!! *knuffie voor mirkje*

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:11

ja super hij liep ook best wel mooi! en weet je nu al wat je op die mooie middengalop had?
ja in de trailer was niet zo leuk wat was hij bang om die borsels onder hem.
en die winterkampioenschappen gewoon doen!!
en die juryleden in friesland zijn niet altijd aardig hoor haha Haha!
je had geloof ik bij de eerste proef nog een prijs..

geen dank hoor voor het voorlezen vond het wel leuk Lachen

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:54

Wow, echt super!! OK dan! Jullie gaan echt snel!!

Succes alvast na jullie 'pauze'! Knipoog

Zou misschien nog komen kijken, maar ik moest weg... Jammer Lachen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 07:51

HedwigG schreef:
wat je op die mooie middengalop had?


Een 6 Verward Ik heb het terug gezien op video, maar ik ovnd hem écht mooi!!! Naja, ik had voldoende over voor een wp... Ook nog een prijs?? Haha! Supers!!!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:56

Wat goed zeg! Gefeliciteerd! Haha! Succes verder in de M!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:01

Netjes hoor, gefeliciteerd!

Janka
Berichten: 85
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Raard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:13

Hardstikke goed, leuk als het zo onverwacht is! Ik heb gister ook gereden in de B (ik hoop de M ook nog een keer te halen, het moet kunnen maar het klinkt inderdaad zo hoog!!) Ik had 157 pnt en een 4e prijs en 153 punten. Ik was erg blij want ik was behoorlijk zenuwachtig, maar iris was hardstikke braaf, in de ring was ze bijna sloom! Ongelovelijk dat kan dus ook. Nou ja het was mijn 4e wedstrijd dus ik ben tevreden. zaterdag doe ik ook mee. Zo te horen was dit je laatste wedstrijd voor de eerstkomende tijd. Ik zou als ik jou was nu toch de kriebels krijgen om door te willen gaan, maar een kleine vakantie is natuurlijk altijd goed.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:57

kimmy schreef:
Een 6 Verward Ik heb het terug gezien op video, maar ik ovnd hem écht mooi!!! Naja, ik had voldoende over voor een wp... Ook nog een prijs?? Haha! Supers!!!

Hihi kijk, zo super zijn de Friese juryleden nou ook weer niet. Tong uitsteken Wat is er dan in september, weer een concours bij de Osseweide??

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:50

GEWELDIG Party!! ! Goed man! Jullie weten ook van geen ophouden Tong uitsteken .
Ik heb al zin in oktober (wat duurt dat LANG!) om jullie hier in Warffum weer door de baan te zien swingen in een M proef. Of zal het dan al Z1 zijn Knipoog ?

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:10

gevelicieerd joh en zo doorgaan. OK dan!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:13

Ik was er ook maar weet niet hoe je eruit ziet;-)
en krunsjkim was er ook,
gefeliciteerd iig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:26

Geweldig!! Party!!

Ik vind het zo goed dat je dit allemaal voor elkaar gekregen hebt met je kleine IJsbeer!!

En die juf van je die mag je wel eens een trap onder d'r $@%@@ geven omdat ze je nog niet zo lang geleden vertelde dat de klasse L voor jullie wel Levenslang zou zijn

Ondertussen rij je lekker M met winst!! GEFELICITEERD!!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:33

Super, ik was er gisteren ook.
Om Theresia en ruiter aan te moedigen, ze liep voor de 2e keer l2 en ze had 2 winstpunten.
Het paard van Janka liep ook super, het zal zaterdag super gaan als deze combinatie wat meer vertrouwen in elkaar heeft.

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:39

kimmy schreef:
Een 6 Verward Ik heb het terug gezien op video, maar ik ovnd hem écht mooi!!! Naja, ik had voldoende over voor een wp... Ook nog een prijs?? Haha! Supers!!!


wat gemaan maar een 6!!
maar gelukkig wel net een wp!

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:43

Jeetje, wat ga jij hard zeg!!! In Franeker reed je toch L1?? Heb je gewoon erg veel wedstrijden gereden, of gigantische punten gescoord??
Goed man!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 19:45

Pinacolada schreef:
Jeetje, wat ga jij hard zeg!!! In Franeker reed je toch L1?? Heb je gewoon erg veel wedstrijden gereden, of gigantische punten gescoord??
Goed man!


ja, in Franeker L1 gereden. Elke wedstrijd haal ik bijna 2 wp's per keer. In mijn profiel staat wel waar en wanneer ik allemaal wp's gescoord heb.

Ik vind niet dat ik erg veel gereden heb. Maar de L2 was ik zo door Leuke klasse is dat!

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:48

Hartelijk gefeliciteerd!
Fijn dat het zo goed gegaan is, hopen dat het de volgende keer weer zo gaat! Haha!

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:17

Heej wat leuk!! Gefeliciteerd! Ik moest dan gister ook tegen jou..Ik heb je alleen niet gezien..mijn punten waren iets minder...140 en op de punten van die andere proef heb ik maar niet gewacht. Tsja Het kan ook niet altijd raak zijn..Maar goed man!! zo moet et!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:28

Wow Kimmy, gefeliciteerd!!!!! OK dan!
Super! Party!!
Mag wel opschieten als ik nog tegen je wil gaan starten! Knipoog

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 20:31

ja jammer van jou kim die andere kim Tong uitsteken ! ik vond die proef echt geen 140 hoor!!! was de film wel beetje te zien??
Laatst bijgewerkt door HedwigG op 08-07-04 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt