quicksettings met springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

quicksettings met springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 21:32

quicksettings moet de oplossing zijn bij versleten stootgaten, of helemaal geen stootgaten.
Maar, blijven deze wel goed zitten? ook met springen? Is het een goede noodoplossing?
quicksettings zijn duur, zijn ze het geld waard? HOe lang gaan ze mee?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.



verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:35

ik heb er geen goede ervaringen mee. Die dingen lieten steeds los, en waren nog duur ook Scheve mond

[o]

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 21:53

verootjoo schreef:
ik heb er geen goede ervaringen mee. Die dingen lieten steeds los, en waren nog duur ook Scheve mond

Al met een proefje, of tijdens het springen?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:54

na 1 dressuur proefje al. Dus volgens mij hoef je het niet eens te proberen met springen.

[o]

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:03

verootjoo schreef:
ik heb er geen goede ervaringen mee. Die dingen lieten steeds los, en waren nog duur ook Scheve mond


Bij mij idd hetzelfde, tijdens het losrijden moest mn vader ze al 2x opnieuw vastdraaien en na tijdens mn proef gibgen ze ookal weer los

............

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 07:26

Sorry Germie ze zijn niet meer te koop de quick settings, fabriek is over de kop. Hier en daar zijn nog wat ponysetjes te koop maar paardenmaat is niet meer te krijgen.
Ik heb er overigens dressuur mee gereden en vindt het een superuitvinding.
Dus mocht iemand nog een setje paardenmaat overhebben, ik neem ze graag van je over!! Ik heb nu alleen voor achter, setje voor voor moet ik telkens lenen.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kimmej en 99 bezoekers