het leed dat nieuwe leren laarzen heet...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

het leed dat nieuwe leren laarzen heet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 16:32

*auw*

Wat een ramp is het toch altijd dat uitlopen Scheve mond

blauwe knieholtes, been bijna verrekken met het uitrekken, en waxen maar Haha!

Het is dat ik zo blij ben met die dingen en ik weet dat ze na een weekje een heel stuk fijner gaan lopen maar damn, wat ben ik blij als ze wat zijn gaan inzakken Clown

nog meer mensen die nu aan het uitlopen zijn?
Dan is dit de praatgroep voor jou! Afbeelding

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:34

Klinkt pijnlijk Haha!!

Ik heb mijn leren laarzen nu al zo'n 5 jaar en ik heb in het begin niet of nauwelijks last gehad, kon er fijn mee wegrijden... alleen naar de manege fietsen ging destijds wat lastig Haha! ..! Gemeen he Tong uitsteken ?!

Wat voor laarzen heb je gekocht?

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:38

Ik heb nieuwe weer nodig, maar ik wacht er maar mee totdat ze écht helemaal af zijn Haha! Ik durf niet Nagelbijten / Gniffelen

:){

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:04

de mijne zijn net ingelopen. en nu zitten ze echt geweldig. eindelijk! veel succes nog Knipoog

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:11

ik heb ook nieuwe gehad, wat ook goed kan helpen is van die hakjes in je laarzen en als ze ingezakt zijn kan je ze er weer uit halen.


wat ook van die stomme dingen zijn is je peeskappen omdoen terwijl je je laarzen net aan gedaan hebt Scheve mond

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:25

Pff ik heb nu een AUUUU-blaar van gewone schoenen die ik ging inlopen en nu pas ik dus gewoon geen enkele schoenen meer Tong uitsteken En ik moet ook nog nieuwe laarzen (of jophurs voor mijn shaps weet ik nog niet:P)..heheh dat word wat Haha!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:38

Ik heb nu net mijn nieuwe laarzen aan. Ik heb ze nu anderhalve week, maar ik kan er nog niet mee rijden hoor.
Als het een pony zou zijn, zou ik er nog opkomen en dan gaat rijden wel, want ze doen geen pijn. Maar ik rijd nu af en toe een groot paard en ik heb al moeite met schoenen en chaps om erop te komen.
En zover kan ik mijn benen nog niet buigen.
Ik heb wel wat nieuws verzonnen, elke dag even steppen.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:39

Goh ik heb er verder geen last van gehad van de mijne toen ik ze nieuw kocht. Alleen zitten op een stoel of springen met korte beugels is het af en toe beetje au in de knieholtes.. maar goed wie mooi wil zijn moet pijn lijden!!!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:43

Ben zo slim geweest om de mijne NIET in te lopen Haha!

Lekker stom, ik heb nu af en toe nog last van mijn knieholtes als ik mijn beugels iets korter doe...
Heb wel in een zeer korte tijd geleerd hoe met lange beugels te rijden!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:57

Ik heb eigelijk geen last gehad toen die van mij nieuw waren ze zaten gelijk goed ze zijn wel op maat gemaakt.


veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:03

Even een vraagje. Ik zit namelijk ook te denken over leren rijlaarzen (zullen m'n eerste worden). Hoe moet je dat nou doen, dat inlopen? Moet je ze thuis gewoon aan doen? Want het lijkt mij niet dat ik er meteen mee kan gaan rijden... Hoe doen jullie dat nou?

Brent mijn stoere vent !

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:44

Ja, je moet ze thuis gewoon aandoen en veel lopen. Ga traplopen, eerst lukt dat bijna niet, maar na verloop van tijd gaat dat beter. Fietsen schijnt ook heel goed te zijn om ze in te laten zakken. En nu heb ik uitgevonden dat steppen (op stepmachine) ook een goede manier is.
Ik denk dat ik er wel mee zou kunnen rijden, maar ik kan alleen nog niet op het paard komen. Misschien als iemand me een voetje geeft. Maar ik durf het nog niet zo goed aan. Ben bang dat ik voor banketstaaf sta, als het niet lukt. Dus ik ga nog stug door met laarzen inlopen en steppen. Maar als ze eenmaal goed zijn, wil je niet meer zonder rijden.

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:57

Ok dankjewel!!

Brent mijn stoere vent !

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:00

Ik ga morgen nieuwe kopen en verheug me nu al op het uitlopen (maar niet heus). Ik denk dat ik er eerst mee ga fietsen.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:04

Fietsen is echt pijnlijk!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:13

Ik heb het nog niet geprobeerd om te fietsen. Maar sl het net zo pijnlijk is als traplopen dat zal het niet fijn zijn.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:19

Ben blij dat ik geen leren laarzen heb Tong uitsteken
Mijn zusje heeft wel leren laarzen, moest ook dagenlang haar gezeur aan horen dat ze overal pijn heeft. {neem dan geen leren laarzen Tong uitsteken}

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:21

Ja maar als ze eenmaal ingelopen zijn is het wel veel fijner.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:29

Ja, je benen liggen veel stiller en het rijdt gewoon veel lekkerder. Ik heb ook het idee dat ik steviger zit met leren laarzen, dan met schoenen. En ik trek mijn hakken ook niet meer op. Ziet er allemaal dus netter uit, zeker met wedstrijden.

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:42

Ik heb pas geleden weer met chaps gereden, dat was echt afzien.
Die lederen laarzen verpesten je echt helemaal Haha!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:59

als je een keer aan leren laarzen bent gewend wil je niet anders je beenligt id veel stiller en ik trek ookaltijd mijn (10 jaar oude) laarzen aan als ik serieus rijd (naar het bos of als ik dikke kuiten heb ook wel chaps)

het wil nog wel een helpen om net een sponsje met lauwarm water de binnenkant vochtig (NIET zeiknat) te maken en ze dan een uurtje aan te doen.

Enneehh spokie.. hebje een foto van jezelf ik arobic-outfit met nieuwe rijlaarzen aan op de step machine, liefst met haarband en string...??? Ik zie het helemaal voor me .. vind het een geweldige tip!!!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:17

spokie79 schreef:
. Ik heb ook het idee dat ik steviger zit met leren laarzen, dan met schoenen.


het zit zowiezo steviger met laarzen aan. ik heb jaren! echt jaren met schoenen gereden. ik vond het geweldig lekker vrij en luchtig maar ik heb laatst toch maar besloten om met laarzen te gaan rijden. in het begin was het heel erg wennen, maar nu merk ik gewoon dat laarzen veel steviger zit.
en ik rijd nu met rubberen laarzen

ik zit ook te denken om leren laarzen te kopen....maar wat zijn ze duur!! Huilen

en tja de 1e week dat zal denk ik ook een struikelblok zijn.. Bloos

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:21

Vind je het heel vervelend als ik vertel dat ik daar nog nooit last van heb gehad Haha! Bloos

Sterkte! Ach gut

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:39

Ik heb sinds zaterdag leren laarzen en heb ze pas 2x even in huis aan gehad, eigenlijk veel te weinig maar goed Scheve mond Als ik mn benen buig doen ze in mn knieholtes pijn en aan 1 kant doen ze pijn aan de zijkant van mijn enkels, verder valt het wel mee. Als ik ze op dit tempo in ga lopen dan duurt het wel een hele tijd voordat ze ingelopen zijn Nagelbijten / Gniffelen Ik ga zaterdag voor 3 weken op vakantie dus dan loop ik er helemaal niet op Tong uitsteken

Gamble

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:54

Riant schreef:
Enneehh spokie.. hebje een foto van jezelf ik arobic-outfit met nieuwe rijlaarzen aan op de step machine, liefst met haarband en string...??? Ik zie het helemaal voor me .. vind het een geweldige tip!!!


Als je me had gezien, had je helemaal dubbel gelegen van het lachen. Ik had het warm dus wilde geen rijbroek aan. Ik heb dus dikke over-de-knie-kousen aangedaan onder mijn zomerjurkje. En mijn larzen aan. Zo heb ik op mijn stepmachine gestaan.

Mocht ik dat weer gaan doen, zal ik even een foto maken met de zelfontspanner.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Char_elle, Cheytjuh, Dartel, DeGelukkige4, Dido2316, Goldwynn, Kirsha, Kopmeeuw, Mnoonn, sasja0705, sterregoud, Wopkebrok en 167 bezoekers