Setje gekocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Setje gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 16:26

Vandaag naar de winkel geweest Lachen
Eigenlijk gingen we voor een zwart halstertje,maar ik vond dat steenblauwe dekje toch o zo mooi Schijnheilig En toen heb ik em maar meegenomen Haha! Nu gaan we zo meteen in een andere winkel kijken voor dezelfde peesbeschermers,want die hadden ze in die winkel niet meer.
Het is dat steenblauwe dekje van Lami-Cell,van de Fun collectie (of Elegance... Verward ) *Rent snel naar der dekje,snokt et kaartje deraf en rent weer trug Tong uitsteken *Tis dus Elegance,en het was in de solden dus het kostte maar € 23,55 Haha! Schijnheilig Hopen dat ik in de andere winkel ook het halster+touw kan meesleuren Schijnheilig

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:28

Leuk zeg.
Veel plezier met je setje. En nou maar hopen dat je ook de peesbeschermers erbij vindt.
En foto's maken he? Cheese!

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:26

Oeehh lekker verslavend is dat al die leuke dingen! Als je geld hebt dan he hahaha, veel plezier met je setje en idd snel foto's maken!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:26

ja ik wil er oowk wel foto's van zien!! ben benieuwd!!

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 22:25

Yeey Haha! Mijn setje is nu helemaal compleet Haha! Heb nu dekje + peesbeschermers en kogelbeschermers,Halster en touw Haha! Mijn fosje is er zo mooi mee Haha! Ben er fier op
Alles samen heeft wel dik € 80 gekost Haha! Maarjah Schijnheilig