friese paarden dag ,, hoofddorp!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

friese paarden dag ,, hoofddorp!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 19:58

hou ik ben vandaag naar de friese paarden dag geweest .
het was mega stoer zeg er waren omg 300 friese volgens mij Haha! , het was echt stoer. er waren optredens enz, en er was de prijs uitrijking van het mooiste (beste)fries van het jaar Lachen .
en er was een onsetend mooie fries met mannen echt nog langer dan de knieen Lovers ik was hel;emaal verliefd op dat paard *LOL*, en dan nog niet over de staart gesroken een mooie dikke staart en dei voorpluk nou die was echt langg Lachen .
maar er waren ook vier tallen die optrede en 8 groeptalle. dat was echt leuk om naar te kijken. dus mijn dag was helemaal toppie OK dan! .
zijn er nog meer mensen er vandaa heen geweest?

groetjes sanne

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:01

neeej ik ben niet heen geweest maar had het wel graag willen zien.heb je ook foto's gemaakt?nog maar ff nagenieten van een super dag he?

Bart..we zullen je missen r.i.p

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:51

Wauw, geweldig lijkt me dat.
Al die mooie friezen bij elkaar.
Helaas ben ik er niet geweest......
Heb je foto's gemaakt? Lachen

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:57

Ehm, kennissen van mij hebben aan de Friezen-dag meegedaan, en het waren om precies te zijn 124 Friezen... (:D )

...

ynskje21
Berichten: 179
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:14

Ja, ik ben ook geweest! Ik heb meegereden met het 8tal friezen, Les Baroques Noirs! We deden de Kür voor het eerst met z´n achten (normaal met 6) en het ging voor de eerste keer best netjes. OK wel wat foutjes en slordigheden maar het viel niet echt op als je het voor eht eerst zag denk ik. Mijn paard vond de mensen en het publiek een ´beetje´eng en was nogal snel afgeleid.
De parade was inderdaad met 124 friezen maar niet iedereen deed daaraan mee volgens mij. Was wel heel gaaf om daar in mee te rijden, zoveel zwart geweld op een klein stukje wei!!!!!!
Alleen de prijsuitreiking duurde wel eeeerrrrrruuuuggg lang helaas, daar moeten ze maar ´es wat op verzinnnen.
Maar verder: ik heb echt een topdag gehad!!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:37

Was het zaterdag? Volgens mij deed iemand van onze vereniging ook mee aan de keuring en dat paard is Ster
geworden bij de 4-jarigen, dus hun zijn ook helemaal blij Tong uitsteken Weet alleen niet zeker of dat dit dezelfde keuring was?

ynskje21
Berichten: 179
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:56

Nee Hoofddorp was vandaag (zondag) en het was geen keuring maar alleen wedstrijden (ochtend) en shows en bestgaand (middag)

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:58

ik ben er ook geweest (als jury) er waren ongeveer 350 starts!!! er reden 124 paarden in de parade mee en dan zie je pas echt de verschillen tussen al die zwarte paarden!! heel mooi om te zien!!
www.friesepaarden.nl

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 23:43

o sorry dr starts waren omgeveer 300 dus presiec 350 Haha! (foutje)
en idd er deden 124 paarden mee.
nee ik heb geen fotos gemaakt, maar een vriendin (duke hier op bokt)(zij heeft ook een fries . ze wil volgend jaar ook meedoen zegt ze *LOL* ) maar ze moet de foto's ff naar me opsturen! Schijnheilig *LOL* .

ze heeft een foto gemaakt van die hele mooie fries met die prachtige mannen en staart en voorpluk(ik kan er nog om kwijlen !

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:53

Ik ben ook geweest *LOL* sommige waren echt super moooi *LOL* *LOL*

dat ze die 124 paarden zo in een bak bij elkaar konden zetten zonder dat het fout ging vond ik echt een wonder

die enen met die suuuuper lange en mooie manen was echt wel mooi *LOL* *LOL* OK dan! ik heb ook geen Cheese! maar ik ga er wel een paar zoeken op andere sites

Eerst de ruiter, dan het paard. (Anne Muller, Basis rijkunst)

<'\___~
...(\...)\...

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:14

Er is daar toch binnenkort weer iets met paarden. In hoofddorp???

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

ynskje21
Berichten: 179
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:25

Citaat:
Ik ben ook geweest sommige waren echt super moooi

dat ze die 124 paarden zo in een bak bij elkaar konden zetten zonder dat het fout ging vond ik echt een wonder



Ik reed in die parade ook mee en ik vind het inderdaad heel bijzonder dat iedereen door elkaar heen reed en vreemde paarden naast achter en voor elkaar zonder dat er echt wat naars gebeurt.... Ligt toch echt aan het vriendelijke karakter van de fries denk ik hoor. Hoewel Saskia (commandante) bij het opstellen wel de hengsten er tussen uit haalde en ergens anders plaatste voor de veiligheid van iedereen.


Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:41

Ik kon er niet bij zijn, maar die parade alleen al moet ontzettend gaaf om te zien geweest zijn! Wat ik ervan gehoord heb is het een ontzettend leuk evenement geweest, stalgenoten die er met hun Friezen heen geweest waren kwamen iig met een big smile thuis en hadden het er vandaag nog over! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Cantheon, Donnatella, furious, Isa_Sofie, MairiMacBran, mamabird, Marsie2, MissWeenie, MyWishMax, Nele80, RoxanneJessy, Vagabondo, Vuri en 109 bezoekers