inkopen gedaan bij de hindernis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 13:58

vandaag gelijk ff naar de hindernis geweest. Ik heb nu dus eindelijk bijzetjes die ik kort genoeg kan maken!!!!!!
Verder een nieuwe borstel, handschoentjes, en een zak kruidensnoepjes (bleg, wat een lucht)
Verder besteld: Kobalt blauw halster, Kobalt blauw schabrak. Waren er namelijk beide niet in de goede maat. Ook dressuursingel van 40cm besteld. En een hoofdstel met een blauw vlechtje op de neus en frontriem, maar ze wist niet zeker of ze die ergens kon vinden.
Katrien, je krijgt de groeten terug.

Zodra deze spullen binnen zijn heb ik een dik vierkant shabrak (groen) met verdikte schoft tk (cob size) en een katoenen dress. singel van 50cm. Zal zo ook ff bij te koop enzo zetten. Doe eens een bod.

Ze hadden trouwens ook een schitterend voorbreng halster, met een zilveren lijntje in de front en neusriem, alleen was best prijzig, dus daar zit ik nog over te dubben


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 15:21

Heerlijk he inkopen doen......heb ik gisteren gedaan!!!
Natuurlijk weer veel te veel geld uitgegeven hahahaha.
Ik heb een mooie poetskoffer gekocht waar ik ook nog lekker met mijn kont op kan zitten, ik heb voor Hump een vierkant wit shabrak gekocht en ook nog een paar nieuwe borstels en heeeerlijke paarden bananensnoepjes Lachen


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:43

bij vrielink?????????????????????? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:50

Ja heerlijk inkopen doen! Heb ik vandaag ook gedaan, alleen niet voor mn pony maar voor mn cavia's Pling

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 18:25

Ja bij Vrielink...en natuurlijk niks kunnen vinden in het opruimingshuisje......hadden alleen nog maar winter shet dekens Boos! ....nou dan koop ik maar een lapje fleece op de markt en dan ga ik mijn tante of vriendin heeeeel lief aankijken Lovers

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 18:27

jac hebben ze die dekens nog steeds voor 25?? ik moet er eigelijk 2 hebben maar het is voor mij erg ver weg. dus nou zou nimb misschien nog kijken maar ze wist niet of die aanbieding nog geld.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 18:30

Ik heb wel dekens zien liggen voor 25 gulden en er lagen er nog aardig wat.....wat moet je hebben dan.....een zomer of een winterdeken?
Er lagen wel hele mooie gevoerde kleine dekens alleen waren die wat duurder maar wel heel mooi Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 10:55

hey jacq beetje late reactie misschien maar heb je bij Vrielink een hele lange dunne blonde jongen/man (hij is 21) gezien??? das gerald namelijk waar ik bij werk

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 11:24

Is dat die winkel in Gorkum???
Zo ja, de eigenares van die winkel is ook de eigenares van de manege waar ik heb leren rijden, in Noordeloos.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 11:26

is in gorkum ja. Is zij van manege noorloos?
Heeft ada gereden. Op victor.
Ken je Bounty? Vos merrie. Heeft daar gestaan, was ada's paard

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 11:32

'k was toen ongeveer negen denk ik, dus daar reed ik nog op ponnies. Maar 't was er altijd reuze gezellig, en heb een keertje een wedstrijd meegereden, 'k deed het echt slecht, maar was 7de van de 20 of zo Cool .
Maar de vrouw die daar werkt is toch groot en rond de (schat ik) 55 of ouder?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 16:40

Nee Maaike die heb ik niet gezien.....maar werkt hij daar altijd anders weet ik wel wie het is Pling ....er was een dikke meid en dat meisje met dat half lange donkere geverfde haar.....die heb ik gezien!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 16:42

ehm volgens mij werkt ie er wel vaak maar wanneer precies weet ik niet...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bribro, Caoilfhinn, ChiVet, ComscoreBot, Danache, Dido2316, dioni, Dolce_pony, Flubberboot, kampioen2be, meniekske, Raineri, Slofje, xRoossie95, zoedeloe en 113 bezoekers