dit kan toch niet...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 10:21

onze paarden op de manege mogen niet uit de stal. het is zulks mooi weer!!!!!
Ze zitten opgesloten in super kleine stallen! ze hoesten zich dood. Ze vervelen zich dood. en ze worden hartstikke gek. Ik vind dit nou te gek worden. ze staan vanaf woensdag al stil!!!!!!!!
maar het is tochniet goed, om zomaar een paard stil te zetten? ze krijgen straks enorme stal poten. stom gedoe ook.

Het wordt tijd het woensdag word. dan krijg ik te horen of ze MISSCHIEN er weer uit mogen. en het is nog neit EENS zeker. Ik denk dat ik als het donker wordt, Raldi er gewoon uitgooi. Ik kan er niet tegen als paarden chagrijnig reageren als je binnen komt. Je kunt het ze neit vertellen. dit gedoe moet heel snel over wezen!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 11:40

waarom moeten ze binnenblijven??
als je weilanden aan je erf hebt zitten en dus niet de weg over moet mogen ze het land in. Kunnen ze niet 1 voor 1 een half uurtje in de bak? desnoods aan de handstappen door de stalgang?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 11:43

nee, wij hebben gebeld, vee moet blijven waar het staat. aangezien de stal kleine 10 meter lopen is waar de manege staat, mogen we er niet uit!
In de wandelgang is veel te krap en te glad. risico wil en durf ik niet te nemen!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 12:10

ik weet niet met wie je gebeld hebt maar paarden mogen gewoon naar buiten ,doen dus!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 12:13

JOEPIEEEEEEEEE!!!!! yes. beter bericht had je me niet kunnen geven. je weet het zeker he?!
niet deat ik straks een boete krijg! en dat ral in beslag genomen wordt!

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 13:28

Volgens mijn berichten mag het ook. Anders moet je toch voor de zekerheid nog maar even bellen joh. Het heeft ook geen zin om met buikpijn je paard buiten te doen. (0800-1556 voor het geval je dit nr. niet hebt maar heb je vast wel) Je kan ook je vraag voorleggen via het ministerie lnv. Dat doe ik ook altijd nog. Als ze alletwee hetzelfde zeggen dan is het gewoon goed. Maar soms spreken ze elkaar helaas tegen.


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:33

In toezichtsgebieden en ook in de beruchte 3 hoek mogen paarden gewoon naar buiten mits je weiland via het erf te bereiken is de openbare weg mag je in deze gebieden namelijk nog steeds niet op of oversteken

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:26

Bel voor de zekerheid even met 0800-1556
Heb ik dus ook gedaan en Isolda mocht er vanochtend uit. Wel onder maatregelen. Ze mag bv. niet met andere dieren in aanraking komen. Bv. in de wei ernaast. Ze mag dus ook niet naar Berber, daar staan schapen in de buurt. Ze staat nu overdag in de wei en ik mag haar 's avonds weer op halen, mits ik zo snel mogelijk naar huis loop met haar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, GrapeshotBot, Hootje, LiDi, Mutsie93, nano, Pferdchen, pjer, PlukenKrul, VosjeN, xxxmh en 62 bezoekers

cron