Trektocht (met de auto)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Trektocht (met de auto)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 23:11

Omdat we toch echt over 3 weken al vertrekken zijn we vandaag met de auto maar eens een deel van de route gaan rijden, waar we straks met de paarden langsgaan.
Zo zijn we via Zwiggelte, Meppen, Odoorn, Gasselte, Bronneger en Papenvoort een rondje gaan rijden, om de campings en maneges te bezoeken waar we willen overnachten.
Ik ben blij dat we dat alvast eens gedaan hebben, we hebben nu gezien dat we toch delen van de route moeten aanpassen. Een onverharde weg lijkt fijn met de paarden, maar niet als dat pad over 3 km lengte uit alleen maar maar grind en losse stenen blijkt te bestaan
Ook leek het steeds zo te zijn dat of de paarden het perfect voor elkaar hadden, of wij Haha! Een aantal campings en maneges hadden wel mooi weiland beschikbaar, maar dit was dan omheind met prikkeldraad. We zullen dus ook prikpaaltjes en stroomdraad meenemen.
Binnenkort gaan we nog een aantal adresjes bezoeken, maar de omgeving is in ieder geval schitterend!!

We hebben d'r zin an Knipoog

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:33

go you girl-scouts!
Lijkt me geweldig leuk, ik wil er veeeeeeel fotos van zien

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:34

he gaaf. veel succes alvast (duurt nog ff maar goed) hoop dta alles goed gaat en dat het vet gezellei word, maar dta kan haats niet anders toch?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 08:32

Lijkt me hardstikke leuk om te doen! Maar hoe gaan jullie dat eigelijk doen? Met de tent, spullen van je zelf én je paard en prikpaaltjes .....
Paula voor de wagen spannen? Clown

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 13:18

Euh nee...we hebben wat mensen geregeld die elke dag de caravan voor ons op ons nieuwe stekje parkeren Bloos Haha!

We waren gister dus ook even op een camping om te overleggen of ze plek voor de paarden en de caravan hadden...die vrouw was vast een beelddenker, want ze keek ons toch vreemd aan Wow! Haha!

Moet toegeven dat het idd wat luxe is voor een trektocht Schijnheilig maar wel zo handig Clown

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:21

Dát heb je nog eens goed geregeld!
De luxe van een caravan en je bagage nog achteraan gebracht ook.