Ontario verkopen....... snik

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-01 12:44

Ik moet waarschijnlijk mn lieve Ontario verkopen. Echt niet leuk! Maar hij heeft zulke kwaliteiten in zich dat het zielig is om hem te laten staan, en ik rij nu eens in de 2 wekn ofzo. Is gewoon zonde van hem. Ik heb dus een rugblessure, kweenie of jullie dat al weten. (daarom gaatie misschien weg) Ik zou hem van de zomer gaan starten in de B. Maarja..... Is er misschien nog iemand die een paard zoekt? Hier ff wat info:
Bruin, ong. 1.65, ruin, net 5 jr, kan goed ressuren en springen, loopt nu makkelijk L oefeningen, is werkwillig, zeeeeeer lief, heb eigenlijk nog nooit zo'n lief paard gezien. Je moet hem wel met respect behandelen, en consequent rijden. Voor gevorderde ruiter dus. Heeft goudeerlijk karakter en kan goed met andere paarden.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 20:18

he wat vervelend voor je dat jij je paard moet verkopen. Maarreh, wat voor afstamming is Ontario?

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-01 22:05

Ontario is een Creool, (AkteurxLucky Boy)
Creool, is een zeer goede springer, maar het gekke is dat Ontario ook heel goed is in dressuur. Hij heeft veel knieaktie en erg ruime gangen. Ik spring eigenlijk nooit met hem, maar hij kan het wel goed!
Ja echt vet balen dattie waarschijnlijk (bijna zeker) weggaat.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 00:01

Klinkt als een leuk paardje...

Mijn paardje is een Havidoff x Candyboy (Lucky boy xx) x Akteur....

Vond al dat de karakterschets beetje overeen kwam *LOL*

Jet

Berichten: 11994
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 08:24

Hoi,
Zeg, je moet het helemaal zelf weten hoor en ik weet nie tof je anders van plan bent een ander, "minder", paardjete kopen i.p.v. je lieveling Ontario, maar als je evengoed wil en kan blijven rijden en Ontario wordt niet vervelend omdat hij niet alle dagen bereden wordt, zou ik 'm gewoon houden. Volgens mij maakt het het paard niet uit of alles uit 'm gehaald wordt of niet, dus dat dat zonde is, dat is iets van ons, mensen. Als jij gelukkig bent met je paard en je paard is dat met jou, dan zou ik voor jullie samen kiezen en niet voor verkopen. Je moet het zelf weten, maar straks verkoop je 'm en dan gaat het bv. net als met die van Mieke, o.k. jouwe is goed, maar hoeveel paarden gaan niet van hand tot hand... Nee, als jullie het goed kunnen vinden, jammer dan voor zijn talenten, maar blijf van elkaaar genieten.
Zo, genoeg gebrald, maar ik meen het echt!
Groetjes van Jet en denk er nog eens over na of er echt geen andere oplossing is.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 13:52

Hai, ik moet mijn paardeje, of pony eigenlijk ook wegdoen omdat ik te weinig tijd voor haar heb. Het is eigenlijk wel zo dat zolang het paard gelukkig is, het niet uitmaakt hoeveel je rijd, en welk niveau enzo. Als ze maar wel beweging krijgen, die van mij stond heel veel op wei, ik zist van haar ook dat ze veel meer in zag had dan de dressuur en wat sprongetjes die ik af en toe met haar deed, vond het ook wel zonde dat ik haar talent niet heb benut, maar zij vond het alang best zo. Ze is nu bij een meisje die wel wedstrijd met haar wil rijden ed, in de lessen gaan ze al goed vooruit. Ik ben dus wel trots op mn (ex) knolletje, maar ben ook blij dat ik haar niet eerder heb verkocht omdat ik het zonde vond, ik heb nu wel een paar jaar extra van haar genoten! Ik vind dus dat Jet gelijk heeft, zolang jullie gelukkig zijn samen en ontario geen last heeft van zn lage werkdruk zou ik lekker van elkaar blijven genieten. Als je toch graag zn talenten naar buiten wil laten komen, kan je hem misschien door iemand anders uit laten brengen tot je zelf weer beter bent, t is leuker als je het zelf kan doen natuurlijk, maar het is dan toch jou paardje dat daar winst loopt, zo voel ik het in ieder geval Lovers

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-01 16:11

Hij gaat nu helemaal zeker weg! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Wegens rugblessure

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:22

aaaahhhh wat erg. Geen oplossing in een vaste bijrijder die hem gaat uitbrengen voor je? Maare ik zal mijn ogen openhouden.

Sterkte.

Gr Pris

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 16:24

waar staat 'ie in gelderland? Mijn vriend woont daar en ik ben er best vaak. Als het in de buurt is wil ik je best helpen.(als je dat wil)
Groetjes Petra

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-01 21:33

Er komt morgen iemand kijken.........

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-01 11:12

Hoeveel vraag je voor hem?