paarden massage

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manson_kid
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Westzaan

paarden massage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 15:41

hoi allemaal,..
mijn paard is gister behandeld door een paarden masseuse.
hij ging meteen al beter lopen...
nou vraag ik hebben jullie misschien ook ervaring met dat soort dingen en hoe liep dat bij jullie af??
werd je paard er beter door , of hebben jullie ook mindere resultaten daar van??
ik zou het graag willen weten!!!
alvast bedankt!!!! Gr. Noeska

Ik Love Eek!!


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 18:49

Ik heb nu ook al 2 keer de masseur bij mijn paard gehad en ik heb er ect iet saan! Soms moet ze weer terugkomen omdat ik toch in het rijden weer problemen krijg. Dit komt omdat ik vrij veel verschil heb tussen links en rechts om. Dit wordt echter nu wel langzaamaan beter.
Je moet natuurlijk niet van de massage alleen wonderen verwachten. Je moet het rijtechnisch ook veranderen.

Manson_kid
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Westzaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 18:55

Dank je wel voor jou verhaal!!
ik snap wat je bedoelt,.. maar ik ben blij te horen dat het bij jou goed gegaan is!!
wij hebben het nu 1keer gehad en mijn paard liep er ook stuk beter mee.
De vrouw die Eek (mijn paard) heeft behandeld, ging mij en mijn moeder ook uit leggen hoe we idd onze rijtechniek kunnen verbeteren!!
maar iig, erg bedankt voor je verhaal!!!

Ik Love Eek!!

Boundless
Berichten: 1188
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:02

hoeveel kost zo'n massage?

irvyarabier

Berichten: 329
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:08


Bets

Berichten: 2807
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: LOON OP ZAND (SPRANG-CANARIA was het eerst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:02

Ik ga naar Marijke Boinck van Cherokee paarden therapy. Is ook super. Kijk eens op http://www.cherokee-horsestherapy.com/ en ga eens naar de reacties toe, kun je de verschillende verhalen lezen.

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:04

Een paard bij ons op stal is ook regelmatig gemasseerd, (een oude heer al) en daar gaat het op het moment super mee Lachen

Anja85

Berichten: 122
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:50

Een paard van mijn baas is een paar jaar geleden ineens heel slecht gaan lopen! (het is zijn beste paard, en ineens sprong hij alleen maar balken en gin hij in de stop!) Ze hebben hem toen na laten kijken, en toen bleek dat hij last had van zijn rug. Hij wou dus wel, maar hij kon niet!!
Wij hebben hem toen ook gemasseerd, en dit heeft goed geholpen!!! Hij begon weer beter te lopen, en we hebben hem ook daarna goed in de gaten gehouden! Nu houden we alle paarden in de gaten, zodat dat als ze gevoelig worden op de rug dat we er gelijk iets aan kunnen doen!

Some Things Are Better Left Unsaid ...

Manson_kid
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Westzaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 22:04

Oh super!!! nou dat vind ik tof om te horen!!! echt hoor!! dank jullie wel,. weet ik ook weer dat het goed zit!!! ja ik ben natuurlijk een beetje aan het zoeken , omdat het pas de eerste keer is geweest voor mijn paard, en weet niet goed wat ik moet verwachten!! maar ik dank jullie allemaal hartelijk!!! XXX

Ik Love Eek!!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:43

Onze hoefsmid doet dit ook als hij merkt dat er ergens een blokkade zit. Daarna wil het paard wel zijn been gemakkelijk geven.
En onze gelderse liep regelmatig onregelmatig Scheve mond en bij die hebben we voor het rijden een stukje van de hals gemasseerd. Met rijden kregen we haar steeds beter nageeflijk en loopt ze zelfs voor de kar ontspannen.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst

DashforCash
Berichten: 7
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 08:30

Wat zijn de kosten ongeveer van zo'n behandeling/massage?


Manson_kid
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Westzaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 18:12

bij het vrouwtje wat mijn paard doet,.. eerste keer 50 euro en de keren die daar op volgen 40
meestal is het bij haar twee keer,. maar als je paard erg veel 'problemen' heeft 3 of 4 keer!!
ze behandeld het hele paard. dus is het heel goed voor het hele paard.
werkt erg goed!!
succes!!!!

Ik Love Eek!!

Boundless
Berichten: 1188
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:58

oke bedankt

Manson_kid
Berichten: 11
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Westzaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 23:07

geen dank!! Haha!

Ik Love Eek!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:54

ik masseer het paard van mn instructrice wel eens, na een wedstrijd ofzo, heel lekker vind ie dat! en het helpt hem ook, hij ontspant lekker!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:12

ik heb een cursus sportmassage gedaan maar ik heb nou het paard van mijn vriendin onder handen. Het beest is al 3 jaar kreupel. We zijn nu een maand of 2 bezig met massage en ik heb een trainingprogramma opgesteld en nu gaat ze steeds ruimer lopen. Omdat het probleem al jaren speelt duurt het wat langer voor je resultaat krijgt maar ik vind het echt geweldig zo als het nu gaat. Je ziet haar gewoon vooruit gaan. eerst kon ik de rugspieren niet eens aanraken nu kan ik ze eindelijk masseren.

Come over to the dark side, we have cookies!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Alenthe05, AnnickT, Jet, Theseus en 107 bezoekers