Weer goed nieuws na al het slechte nieuws :)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Weer goed nieuws na al het slechte nieuws :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 21:21

Ja, ik heb ook weer eens wat goed nieuws te melden. Mocht ook wel na de afgelopen week.. Scheve mond

Vanochtend vroeg de eigenaresse van mn bijrijdpaard of ik dr ook wilde uitbrengen in het springen. Haha! (Natuurlijk wil ik dat! Knipoog)
Ze is zelf nu tegen de 40 en heeft nooit veel gesprongen, alleen maar dressuur gereden. Maar ze wilde ook eens zien hoe dr paard t er vanaf brengt met springen.
Dus komende vakantie weer lekker trainen. Eerst goed doorrijden in de dressuur. Was ook al weer een tijdje geleden dat ik echt goed met dr bezig ben geweest omdat ik veel met Goldy trainde. (en nu nog wel, maar k heb nu vakantie Knipoog)

Maar ik ben bang dat het beloofde paardje dat ik mocht gaan zoeken als ik L1 was, nog even wat langer moet wachten dan.
Volgend jaar krijg ik het ontzettend druk.
Ga Goldy blijven uitbrengen in de dressuur, betekend dus 2 keer per week les en in iedergeval 1 keer per maand een wedstrijd.
Daarnaast mn bijrijdpaard, Sade eerst uitbrengen in de dressuur, goed doorrijden (nou ja dat doen we deze zomer) en uitbrengen in het springen. En met haar wil ik dan ook wel 1 keer per maand starten. En natuurlijk ook springlessen volgen.
En daarnaast ga ik de laatste 2 jaar school nog eens in 1 jaar doen, is 3 dagen stage en 2 dagen in de week school. En dubbele hoeveelheid leren en stageopdrachten... Bloos!
Word zeker druk.. Maar ik heb dr zin in OK dan!


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:26

druk leven heb je dan Bloos! !!!
Maare veel succes e rmee !

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:29

Klinkt leuk OK dan!.

Wel erg druk, maar heel erg leuk Lachen.

Veel succes met springen Lachen.


Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:50

Wat leuk voor je dat je met dat paard mag springen! Moet je dat paard nog helemaal vanaf het begin trainen? Dat is wel een uitdaging of niet! Heel veel succes er mee, ik hoop op betere tijden voor je! Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:52

Dat klinkt heel leuk.
Maar wel druk
veel succes

Watch out !!!
Shetties about !!!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:53

heel erg veel plezier ermee! Gaaf hoor

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog ~ Loesje

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 10:59

jajah.. daar word je zeker druk mee. nou veel succes hé

Haha!:D:D:D Dit is mijn 1000 bericht Haha!:D:D:D

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:08

Super zeg! Je hoeft dus niet een eigen paard erbij te hebben om toch fijn een paard te kunnen trainen en op wedstrijden uit te brengen! Succes met Goldy en je bijrijdpaard!!!

happyjoyce

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:12

Zo jij krijgt het druk! Leuk hoor, succes ermee!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:22

wat goed!eindelijk weer een beetje zonneschijn.maar iigveel suc 6 met je paardjes{allebei natuurlijk}en ik hoop dat je ook wat foto's maak hoor.ik ga nu ff je profiel bekijken hoor!!!doei doei veel plezier!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 12:00

Ja thanks Haha!
Ik zal binnenkort weer even wat nieuwe foto's maken voor mn profiel dus dan is ook de paardeninfo weer up to date Knipoog
Vanmiddag nog even 'sollicitatie gesprek' voor stage voor volgend jaar. Ik hoop dat het doorgaat bij dit bedrijf want het is lekker dicht bij
Kan er op de fiets heen (4 kilometer) en heb geen last van de drukte in de stad. Dus ben ik niet zoveel reistijd kwijt.
Ondertussen moet ik ookal weer bezig met het jaar daarna, want als het allemaal meezit ga ik dan studeren in Nieuw Zeeland. En om dat te realiseren kost ook nog wel wat voorbereiding en planning.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Dartel, GrapeshotBot, jitskenienke, laura22, rien10 en 54 bezoekers