foutje in proevenboekje, Z1 proef 42

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

foutje in proevenboekje, Z1 proef 42

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 13:45

ik had er al eens een vraag over gesteld op WD : [WD] vraagje Z1 proef 42
want er stond een onduidelijk onderdeel in die proef

wat lees ik vandaag in de Paard&Sport:

Klasse Z1 dressuur
In onderdelen 3 en 5 van proef 42 de tekst "twee zig-zag appuyementen" wijzigen in "één zig-zag appuyement"


er stond namelijk dit:

A Afwenden
Tussen
D en I Twee zig-zag appuyementen,
de eerste naar rechts (5-5 meter)
I Halve volte halve baan links


2x een zig-zag appuyment leek mij dus naar rechts appuyeren en terug naar links, weer naar rechts en weer terug naar links, dan heb je 2x een zig-zag maarja daar is de ruimte wel erg krap voor
je moet dus 1x naar rechts appuyeren en dan weer terug naar links naar de I

zo blond was mn vraag in mn oude topic dus niet Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 14:07

haha gelukkig maar Knipoog

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 14:15

Jep, les het inderdaad maar de vorige keer dat ik dat proefje reed, ging ik gewoon 1x naar links en 1x naar rechts.
Dacht toch al dat het gewoon zo hoorde Tong uitsteken En het was me geen eens opgevallen Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:19

Tja het zijn twee zigzaggen in 1 appuyement...... Haha!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:26

las het vandaag ook in de P&S en had die proef een paar keer gereden en ik maar denken dat mn vader het gewoon verkeerd voorlas Clown haha nja gelukkig maar dat het een foutje is, het wordt anders best wel krap...

............

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:35

Ik rijd dan nu geen wedstrijden meer en heb deze proef volgens mij nooit gereden. Maar zat toevallig laatst weer eens een proevenboekje te lezen en ik zag ook deze proef en dacht al: goh pittige oefening! Kan dat wel? Mijn gevoel was dus juist Knipoog


hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:18

Ik weet niet hoe jullie bij de fout komen, maar volgens mijn interpeteren jullie het gewoon verkeerd. Het is een zig zag en het zijn twee appuyementen dus goed lezen voordat jullie al conclussies beginnen te trekken.

ik weet dat je het er niet mee eens bent

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:20

hoho schreef:
Ik weet niet hoe jullie bij de fout komen, maar volgens mijn interpeteren jullie het gewoon verkeerd. Het is een zig zag en het zijn twee appuyementen dus goed lezen voordat jullie al conclussies beginnen te trekken.

Zoals je kunt lezen hebben ze het zelf van de organisatie gezien dat het een fout was. Misschien zelf beter lezen!!
Een appuyement naar rechts en terug naar links zijn wel twee appuyementen maar het is 1 zigzag.

<3 Galanto <3

hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:36

Taaclover schreef:
Zoals je kunt lezen hebben ze het zelf van de organisatie gezien dat het een fout was. Misschien zelf beter lezen!!
Een appuyement naar rechts en terug naar links zijn wel twee appuyementen maar het is 1 zigzag.



Zeg slim meisje wat jij nu schrijft is precies het zelfde als wat ik in me laatste zin schrijf dus let zelf eerst op voordat je mijn zinnen gaat citeren.

ik weet dat je het er niet mee eens bent

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:42

Ik had het ook gelezen, maar meteen even verbeterd, dan kan ik komend jaar niet meer in de war raken.

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:51

hoho schreef:
Zeg slim meisje wat jij nu schrijft is precies het zelfde als wat ik in me laatste zin schrijf dus let zelf eerst op voordat je mijn zinnen gaat citeren.


In het proevenboekje stond twee zig-zag appuyementen en dat is niet correct het is of: twee apuyementen of: een zigzag!

hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:12

het is een zig zag en het zijn twee appuyementen je kunt het interpeteren zoals jij het wil maar als je niet al te moeilijk na denkt weet iedereen dat het zo is zoals ik het zeg voorlopig heb nog niemand verkeerd zien rijden in die proeven dus hou op met naar de dingen te spitten

ik weet dat je het er niet mee eens bent

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:15

z
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

-

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:17

hoho schreef:
het is een zig zag en het zijn twee appuyementen je kunt het interpeteren zoals jij het wil maar als je niet al te moeilijk na denkt weet iedereen dat het zo is zoals ik het zeg voorlopig heb nog niemand verkeerd zien rijden in die proeven dus hou op met naar de dingen te spitten


KNHS vond het zelf blijkbaar ook niet duidelijk genoeg, vandaar deze rectificatie!

Je hoeft trouwens niet zo aangebrand te doen zeg!

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 23:13

hoho schreef:
Zeg slim meisje wat jij nu schrijft is precies het zelfde als wat ik in me laatste zin schrijf dus let zelf eerst op voordat je mijn zinnen gaat citeren.

Jij citeerd het alsnog alsof het twee zigzag appuyementen zijn, slim meisje (toch nog iets geciteerd)

<3 Galanto <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 31 bezoekers