toch leuk, pennymeisjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

toch leuk, pennymeisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 11:29

Kwam vandaag bij mijn paard, vraagt een meisje, mag ik hem iscchien poetsen. (tuurlijk mag je die smeerkees poetsen) Zij hele paard gepoetst, ze is bont met vrij veel wit en ze gaat het liefst in de strond liggen dus bedenk maar hoe dat eruitziet Haha! Schijnheilig
Daarna wilde ze haar ook nog graag opzadelen, mag ook natuurlijk.
(heb er wel de hele tijd bijgestaan om te kijken of alles goed ging hoor Knipoog )
Toen ik aan het rijden was heeft ze een heel parcours opgebouwd en later weer afgebroken en opgeruimd.
ik vond dat toch wel heel lief van haar dus mocht ze ook ff een rondje rijden, en toen kwamen de verhalen hoor Haha!
Alle pony's waar ze op gerden heeft hebben wel een keer verselijk gebokt of gestijgerd, ze had een friese hengst ingereden veel wedstrijden gewonnen met de vrij pittige pony die daar staat enz... Haha! heb me rot gelachen en braaf geluisterd en gedaan of ik alles geloofde. Schijnheilig Misschien is ze dan de volgende keer weer zo lief om hindernissen op te bouwen en af te breken. Of die smeerpoes te poetsen. Begrijp me niet verkeerd ik vind poetsen leuk maar als je elke dag bijn 1,5 uur moet boenen om je paard een beetje toonbaar te maken is de lol er snel af Schijnheilig

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:32

Ik heb ooit een middeltje gevonden, dat je op de vlekken sprayt, en dan wrijf je de vlekken er zo vanaf, plus dat het een vlekafstondend laagje achterlaat. Interesse? Knipoog

Vraag me af hoe lang het duurt voordat Penny doorkrijgt dat je haar vooral gebruikt Tong uitsteken

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:34

Aaah hoelang zal het duren tot die penny een ander slachtoffer zoekt Tong uitsteken ik vind ze altijd kei lief die pennys, ja als het van die schattige meisjes zijn

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:39

Dit is het eerste pennymeisje dat ik schattig kan noemen... Haha!
Toch handig, zo'n hulpje...
Volgende keer door laten schemeren dat uitmesten zo veel werk is... Schijnheilig

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:08

Hahaha, ze kunnen wel leuk zij als je de leuke kanten er maar van inziet. Soms zijn ze zo irritant en kan je ze wel schieten. Vooral op zo'n dag dat je zelf lekker op je gemak wilt tutten en er staat zo'n pennymeisje bij je in stal: Oh wat is hij mooi (ze is een merrie). En die wilde verhalen, ja.

Maar ik kan er ook vaak om lachen hoor, maar neem het allemaal met een korreltje zout. Ben zelfs een keer met een pennymeisje rondje bos gegaan, ik op paard en zij op shet. Na driekwart rondje paarden laten eten met bit. En daarna geruild, penny op paard en ik op shet. Heb me doodgelachen en paard vond het ook erg leuk. Eten met bit, FEEST!! Lachen

Leuk dat je zo'n meewerkend pennymeisje heb gevonden. Kan je nog veel plezier aan beleven. En heb je geen zin in haar kan je gewoon boos worden. Volgende dag komen ze toch terug als je hallo zegt.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:11

Meewerkend penny meisje,hahhhahahahha
Niet uitbuiten he Schijnheilig

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:33

Nou zonnebloem dan had je haar gisteren ook wel ff in mogen schakelen want zo schoon was ze niet hahaha... Maar ik ben met je eens ze zijn handig...

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:46

waarom heb ik altijd de verkeerde penny meisjes??????? Boos!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:23

Waarom zijn hier geen pennymeisjes??

Gisteren kwam er wel een vriendin van me paardrijden (had ze nog nooit gedaan), ze had best aanleg. Lichtrijden ging meteen goed, daarna nog ff naar een meertje, ze had een super middag gehad. En David stopte iedere keer als ze er bijna afviel Lachen de lieverd

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:07

Ik had ook de verkeerde penny kind grrrr Boos!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:22

Toch wel handig he die pennymeisjes Haha!
Nu maar hopen dat ze het leuk blijft vinden Tong uitsteken

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:35

hahaha dat is een LEUK pennymeisje Haha! Die kom ik niet vaak tegen Tong uitsteken

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 09:35

Shettiefan schreef:
Meewerkend penny meisje,hahhhahahahha
Niet uitbuiten he Schijnheilig


Ik zou niet durven Schijnheilig
Ze wilde ook wel een keer mijn zadel en hoofdstel schoonmaken.
Als ik haar dan weer ff een rondje op Luna laat rijden... Haha!
Ben wel benieuwd wat voor verhalen en dan komen.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 09:38

whhaa, mischien wilt ze ook wel een keertje in draf :p

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:16

Pas maar op, straks heb je die pennymeisje de hele dagen achter je kont aan hangen en dan is opeens 1,5 uur borstelen helemaal niet zo erg meer hoor!

paar week geleden reed ik van mijn les terug naar huis, kwam er een pennymeisje op haar fiets achter me aan. Of zij alsjeblieft Mirk mocht verzorgen, want ze zocht al heel lang, en kon niks vinden Haha!...
dacht het niet, Mirk is van mij, daar mag geen pennymeisje aan zitten Knipoog .

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:39

penny meisjes zijn wel lief, meestal. Maar irritant dat ze kunnen zijn Haha!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:02

mag ik jou paard en tuig ook een keertje mpoetsen Bloos Schijnheilig

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 15:26

Het vervelende is dat er ook altijd wel WEER een nieuwe generatie opstaat van die koters.

Erg grappig als je de enige bent met paarden IN het hele dorp *not* (de rest van de eigenaars stalt z`n knollie buiten het dorp).

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:02

ik denk dat iedereen "penny meisje" is geweest, je leert er het meest van om veel te vragen en elk minuutje op een paard is mooi meegenomen. Ik was vroeger ook een echte en kan het nu alleen maar waarderen als iemand alles wil doen alleen maar om dicht bij een paard te zijn

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:05

Sorry, ik echt niet.

Nooit lid geweest van de penny en alles gewoon van m`n ouders, zus en instructeurs geleerd.

Ik blijf wel altijd staan als mijn paard geaaid moet worden enzo, maar ben na 17 jaar geslijm toch wel aardig zat van de manier waarop kinderen elkaar onderling de ogen willen uitsteken, omdat ze Hercules een seconde langer hebben aangeraakt, o.i.d.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:18

Ach ja, ik ben ook zo'n irritant penny-meisje geweest Bloos
Daar groei je ooit over heen hoor. Schijnheilig *LOL*

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:22

Maar ondertussen hebben de slachtoffers van de Penny-patrouille er WEL last van.... Knipoog

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 17:47

Monster schreef:
whhaa, mischien wilt ze ook wel een keertje in draf :p



Ik denk dat ze er spontaan afstuiterd, ow nee na al die bokken die ze heeft uitgezeten.... Haha!
Ik hoorde vandaag dat ze ook op een draver heeft gereden, die heeft ze leren galoperen, maar is nu verkocht naar Engeland.
Maarre mijn paard en tuig waren allebij schoon zonder dat ik daar moeite voor hoefde te doen. Als Luna morgen braaf zou zijn mag ze een rondje met haar stappen zonder dat ik ernaast loop. Zij blij dat ze op de "bonte" mag en ik blij dat me beest schoon is.

P.S. Gebruik ik haar nou of niet wat vinden jullie? Schijnheilig

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:02

Zonnebloem schreef:
P.S. Gebruik ik haar nou of niet wat vinden jullie? Schijnheilig

nee want je geeft haar wel iets terug, een rondje stappen Tong uitsteken

Ferda

Berichten: 279
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 16:36

Ik ben ook een (100%) Penny geweest Bloos
Ik vind het wel grappig, jammer dat je bij ons op stal geen Penny's tegenkomt Schijnheilig