shetveulen.. 2,5 weken oud :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

shetveulen.. 2,5 weken oud :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 16:18

jaa tis schandalig dat hij nog geen naam heeft Bloos maar we weten echt even nog niks... dus als iemand iets leuks weet moet je t maar zeggen

tis een hengstje, hij is nu 2,5 week oud ong. en echt super lief Lachen loopt de hele tijd hinnikend rond te rennen.. gaat al heel ver van zijn moeder.. en is echt een knuffel Lovers

*zijn halstertje zit wel een beetje scheef af en toe.. Bloos! *

Afbeelding

Afbeelding

probeert ook te eten *LOL*
Afbeelding

bij meike
Afbeelding

hij hangt de hele tijd rond Meike en laat zijn mammie gewoon alleen Bloos
Afbeelding

lekker rollen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en weer op springen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog even de moeder.. die helaas nog steeds op dr kont in de wintervacht zit en het wil niet loslaten.. waarschijnlijk moet ze ontwormt en dan komt t wel goed, ze is ook nog erg dik maar gaat vanaf volgende week weer aant werk.

Afbeelding

Afbeelding

dat was het weer Lachen

(let er even niet op hoe Meike eruit ziet.. ze heeft hier net een miskraam gehad.. Scheve mond )

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:25

He Anne, wat een leuke foto's en wat fijn om te zien dat alles met Meike goed Wat een schattig pluizig veulentje trouwens Lovers ...wel lief dat hij Meike opzoekt...hoe reageert ze daar op?

snoeppapier

Berichten: 4937
Geregistreerd: 29-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:28

Aaaah, wat een poepie! Heb je nog voorkeur voor een bepaalde letter waar de naam mee moet beginnen? Het 1e wat in me opkwam qua naam was Denzel, geen flauw idee waarom...

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:30

Doerak (betekend ondeugd!) Haha! vind ik erg leuk, maar moet de naam inderdaad met een speciale letter beginnen?

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 16:34

nee hoor, geen speciale letter..!! doerak vind ik eigelijk ook wel heel leuk Lachen zal het met m'n zusje overleggen
meike reageert niet echt op het veulen.. blijft rustig staan eten (gras gaat voor alles bij haar..)
vorig jaar heeft ze ook dr veulen verloren, en had de andere merrie ook een veulen en dat veulen ging ook drinken bij meike.. en ook bij zijn eigen moeder. daar had meike ook niks op tegen.. dan heeft zr toch nog een beetje een kind Lachen

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 16:35

Beau --> mooi
Joli --> leuk

Wel een poepy zeg Haha! Echt een leuk veulentje...

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:34

ahh, wat een lievie!!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:47

Wat fijn Anne, dat Meike toestaat dat Doerak(je) Knipoog bij haar komt! Is toch wel fijn zo...Is ze helemaal weer opgeknapt?? Verward

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 17:55

Stephany schreef:
Wat fijn Anne, dat Meike toestaat dat Doerak(je) Knipoog bij haar komt! Is toch wel fijn zo...Is ze helemaal weer opgeknapt?? Verward


ja het verbaast me ook maar het lijkt erop dat ze al best wat opgeknapt is... ze is juist een stuk vlotter en vrolijker geworden heb ik het idee...dus het is nu hopen dat het niet alsnog van binnen gaat ontsteken ofzo.. maar ik denk en hoop dat het allemaal wel goed gaat nu Lachen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:24

aah lekker scheetje, lekker rollen doet mijne ook

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 23:00

achh wat een lieverd Haha!