Vraagjes over het starten per oktober

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Vraagjes over het starten per oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 08:40

Wil misschien per oktober gaan starten maar heb daar eerst nog wat vraagjes over Lachen
Ik weet dat een startkaart per oktober goedkoper is, de helft was ie dan toch?
Is de paard & sport dan ook wel goedkoper, en weet iemand hoeveel je er dan voor betaald? (Heb hier over ook wel een mail naar hun gestuurd maar verwacht daar niet snel antwoord op te krijgen)
Is het bij verenigingen gebruikelijk dat je minder betaald als je ergens midden in het jaar lid word (in mijn geval dus per oktober)? Ik ga het nog wel navragen bij de vereniging waarvan ik lid wil worden maar ik vroeg me gewoon af of dat normaal is of niet?
Kan je de startkaart pas echt 1 oktober aanvragen, of kan je hem bijvoorbeeld 2 weken eerder aanvragen en erbij vermelden dat ie per oktober gebruikt word ofzo (zal wel niet)?

Dat waren mijn vragen, als er nog meer te binnen schiet dan horen jullie het wel Tong uitsteken

Gamble


Charaz

Berichten: 24260
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 08:58

wij zijn met Valentijn toen we begonnen ook rond Oktober begonnen, maar hebben gewoon het volle pond betaald.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:25

Waarom is het dan goedkoper??

Anders ga ik in oktober ook alvast startkaart aanvragen voor volgend jaar... Vork

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:29

Ha Michel,
Ik ben dus Oktober 2003 begonnen en heb toen dus bij de vereniging (heb het even nagekeken) de helft contributie betaald. Ook betaal je voor de Paard & Sport maar de helft en dus ook je startkaart.
Ik heb hem echter wel pas de laatste week van september aangevraagd, zodat ik hem ook pas in oktober ontving.
Wel was het zo dat is al veel eerder mijn lidmaatschap van de verening had geregeld, aangezien je dat verenigingnummer in moet vullen bij de aanvraag van je startkaart.

Wel leuk dat je toch wilt gaan starten
We komen elkaar dan vast nogwel eens tegen op de wedstrijden OK dan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:34

Hoffieeeh schreef:
Waarom is het dan goedkoper??

Anders ga ik in oktober ook alvast startkaart aanvragen voor volgend jaar... Vork


*LOL*
Nee, als je vanaf 1 oktober nog een startkaart aanvraagt voor HETZELFDE jaar, dus max 3 maanden, dan betaal je de helft. Snappie Clown ?
En voor het volgende jaar betaal je gewoon normaal geld.

De paard & sport is volgens mij ook half geld net als de startkaart.

En de vereniging... tja dit kan natuurlijk per vereniging verschillen. Bij ons betaal je dan gewoon naar rato, dus bijv 3 maanden vanaf 1 oktober.

En of je de aanvraag al voor 1 okt naar de KNHS kan sturen... en dan erop vermelden AANVRAAG PER 1-10-04... ik zou dat even goed navragen van te voren, zonde als je hem dan bijv per 25 sept krijgt en heel jaar moet betalen... Haha!

Succes met je wedstrijden!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:40

grandeur schreef:
:))
Nee, als je vanaf 1 oktober nog een startkaart aanvraagt voor HETZELFDE jaar, dus max 3 maanden, dan betaal je de helft. Snappie Clown ?
En voor het volgende jaar betaal je gewoon normaal geld.

De paard & sport is volgens mij ook half geld net als de startkaart.

En de vereniging... tja dit kan natuurlijk per vereniging verschillen. Bij ons betaal je dan gewoon naar rato, dus bijv 3 maanden vanaf 1 oktober.

En of je de aanvraag al voor 1 okt naar de KNHS kan sturen... en dan erop vermelden AANVRAAG PER 1-10-04... ik zou dat even goed navragen van te voren, zonde als je hem dan bijv per 25 sept krijgt en heel jaar moet betalen... Haha!

Succes met je wedstrijden!

Ow, dan betaal je voor 3 maanden de helft, nee, dan is het niet goedkoper Vork

En de paard en sport etc. zou toch niet uitmaken, die krijg ik toch al...

Bedankt iig! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Deeks93, Saaams en 12 bezoekers