pennykind jat me verzorgpaardje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

pennykind jat me verzorgpaardje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 15:24

Ik heb samen met een vriendinnetje een paardje. Zij mocht een eigen paard maar ik niet. Ik ben dus zeg maar der verzorgster. Maar nu was er maandag had een meisje die de eigenaar kent die had een vriendinnetje Verward (snappen jullie het nog) en die zei dat ze er op mocht rijden. Dus ik die vriedin van mij gesmst of dat goed was. En dat mocht. Dus ik eerst gelongeerd dat ie een beetje zijn ij kwijt is. Dus daarna opzadelen en gereden (het paardje is niet altijd even lief dus goed gewaarschuwd en gevraagd naar der rij-ervaring en een cap op laten doen) Alles ging goed met het rijden het paardje was erg braaf! OK dan!
En toen vroeg ze of ze een keer mocht poetsen tuurlijk Pling mag dat dus ik de code van de kast geven(ze zei ook nog dat ze wel te vertrouwen was omdat ze het vriendinnetje was van het nichtje van de eigenaresse. En ik zei er ook nog bij als je nog een keer wilt rijden dan moet je het vragen of even bellen. Nu heeft ze dus vandaag (woe ) Weer gereden zonder het te vragen !!! Boos! Boos! Boos! Gellukkig is alles waarschijnlijk goed gegaan en heeft ie zich netjes gedragen (weet het niet precies kan natuurlijk gelogen zijn) Maar zo iets doe je toch niet ik was ook een penny kind maar deed nooit wat zonder toestemmoing zeker niet rijden !!!
Ik heb me weer lelijk vergist in de goedheid van een mens!
Ik ben zoo boos!


coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:28

Ik denk dat je het hier met de eigenaresse over moet hebben.
Lijkt me niet leuk als er iemand op je paard rijdt zonder dat je het weet.
Die code had je beter niet kunnen geven, is die niet te veranderen?

And then she realized nothing would change...

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:30

als het van de eigenaresse mag, heb jij weinig te vertellen. Het is alleen niet zo netjes van haar dat ze jou niks verteld en voor niks laat komen.

Z1+1

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 15:30

Ja ik het met de eigenaresse besproken en die was ook heel boos op dat meisje vooral ook omdat het paardje niet altijd de liefste is.... En de code hebben we veranderd!
Het meisje mocht alleen rijden met toestemming en met een van ons erbij! Verward

Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:32

Nou als je die code hebt veranderd, is er toch niks aan de hand?
Dan kan ze niet meer bij de spullen. Als de eigenaresse haar dan nog even belt en zegt dat ze niet meer hoeft te komen, is t toch opgelost?


coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:33

Als de eigenaresse dit ook niet wil zou ik haar helemaal niet meer laten komen.
Iemand die een keer op mijn paard mag rijden en dan uit zichzelf voor haar komt en gaat rijden hoef ik geen vrienden meer mee te zijn.
Het is geen openbaar bezit.

And then she realized nothing would change...

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 15:36

Ja nou ze mag ook niet meer op hem rijden maar ze komt nog wel mee met een vriendinnetje maar toch ben ik flink boos ik dacht wel dat ze te vertrouwen was nou daar heb ik me lelijk in vergist!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:36

als de eigenaar van het pard het niet wil dan heeft zij er toch niets te zoeken? net als coydog zegt het is geen openbaar bezit... het is haar paard zij bepaald wie en wanneer er op rijd, wat een hex zeg dat pennymeisje

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 15:38

En we staan nog wel op een prive/pensionstalling!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:48

Tsja dat is heel erg vervelend maar je kan er eigenlijk niet veel aan doen omdat het niet jou paard is..
Maar ik vind dat pennykind maar dom!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:05

Heel vervelend allemaal maar toch denk ik dat jij niet de aangewezen persoon bent om dat "penny-meisje" hierop aan te spreken... dat zal je toch echt aan de eigenaar van het paard moeten overlaten.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 16:08

Nee dat heb ik ook niet gedaan de eigenaresse gaat dat doen maar toch ik vindt het zo zwak !! Ze zei ook dat ze nog aan het twijfelen of het wel mocht! dan doe je het toch niet! Hebben meer mensen zoiets gedaan en hoe hebben jullie dat opgelost?

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:15

zo dat is idd niet netjes van dat meisje.
maar was het voor haar wel helemaal duidelijk dat ze niet mocht rijden?? dat ze dacht dat het wel mocht of zo omdat jij hier iets over had gezegd en dat ze het verkeerd heeft begrepen?? {kan hoor weet het verder ook niet Tong uitsteken}

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 16:19

jah nou ze zei ook dat ze het verkeerd begrepen (geloof ik niks van) had maar ik heb echt gezegd dat ze het moest vragen alleen over het poetsen dat ze dat mocht doen maar ik heb ook gezegd dat of de eigenaar of ik bij moet zijn want hij heeft soms van die buien! Echt gevaarlijk!! Maar ook ze twijfelde zelfs nog nou ik zou het dan gewoon niet doen! maar zei dus blijkbaar wel! (sorry maar ben nog steeds zo boos)

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 17:08

Ja de eigenaresse weet het ook en is met mij eens dus die gaat even een hartig woordje met haar spreken

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:06

ik snap best dat je boos bent! wat een k*tkind zeg! Ik haat die mensen echt zoo erg. Boos!

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:15

lekker zeg zo'n kind, daar zou ik ook heel erg boos op worden!!

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 20:08

Ja ik ben ook heeeeel errrrug boos grrr ik zit me de heele dag al te ergeren. Ze heeft echt misbruik gemaakt van de situatie!! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, maj0, Mutti, tienus63 en 156 bezoekers