HELP! Vraag over aanvangsttijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

HELP! Vraag over aanvangsttijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 19:31

Ow jee, nu zou ik vrijdag een selectie spring wedstrijd met mijn paard in Oenkerk rijden, maar omdat ik om 20.00 ook rapportuitreiking heb(net geslaagd) wou ik als 1 van de 1en starten, dus dat was geregeld: ik zou als nr 4 starten vanaf 18.00, daarna snel naar huis, douchen en naar school. Maar nu het probleem: de aanvangstijd is verschoven van 18.00 naar 19.00 Boos! Nu lukt het mij waarschijnlijk nooit meer om op tijd op school te zijn of ik moet de wedstrijd afzeggen ,maar dat wil ik echt niet. Maar mogen ze van de organisatie wel een paar dagen van te voren de aanvangstijd nog veranderen?? Ow jee, hoe moet dit nou.. heeft iemand tips/ideeen??


Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:15

ik denk dat je deze wedstrijd gewoon moet laten schieten.
is misschien wel jammer, maar er zijn wedstrijden zat. En diploma uitreikingen natuurlijk niet.
Een organisatie mag idd de aanvangsttijd veranderen. Maar ik zou niet te laat komen op je diploma uitreiking door een wedstrijd...

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:49

idd zou ik de wedstrijd laten zitten.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 22:57

Ik heb vandaag weer even bij Folkert gelest met Raf en t ging super, alles op L hoogte gesprongen(terwijl ik nog maar B spring op concours Tong uitsteken). Dus ik ga gewoon, ga vroeg inrijden, springen(moet als 4e dus> 19.08) en dan meteen na t rijden proppen dr uit, op de trailer, en snel naar huis(10/15 minuten rijden), proppen dr uit, omkleden, en snel naar school. Moet net lukken allemaal en anders maar net iets later op de diplomauitreiking, t zal tohc wel niet precies om 20.00 zijn(naja dat hoop ik dan maar Haha! ) Nu kan ik toch mooi rijden en hoop me dus uiteraard te selecteren! Wish me luck!! Tong uitsteken Haha!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 08:51

en als je nou in de barage komt

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:08

De organisatie mag de aanvangstijd idd verschuiven. Dan is het nog netjes dat ze het je van tevoren hebben laten weten. Op sommige wedstrijden doen ze dat gewoon op de dag zelf. En dan kun je zien hoe je het geregeld krijgt.

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 11:27

@passie: bij ons doen ze geen barrage's in de B, alles is op stijl en als dr 2 zijn met dezelfde stijl, dan geven ze die gewoon een gedeelde prijs.. Scheve mond(tja ik snap ook nix van die Friezen Tong uitsteken Verward ) Dus barrage zit dr sowieso niet in.. Knipoog

@Scum: Ze hebben het me niet laten weten, maar ze hebben de startlijst op internet gewijzigd en het daarboven gezet, zo van: let op de aanvangstijd is verschoven van 18.00 naar 19.00. Het was dus maar goed dat ik de startlijst nog 's checkde. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, DotBot en 36 bezoekers