Ruitersportzaak in Gouda?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Ruitersportzaak in Gouda?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 12:29

Weet iemand of er nog een ruitersportzaak in Gouda zit of is die opgeheven? Ik moet namelijk een kralennetje zónder spel hebben. Bij van Rijs (waar ik in principe al m'n spullen koop) hebben ze alleen die met speld en om voor een haarnetje van 4 euro helemaal naar Zoetermeer te gaan is ook weer zo wat.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!



050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:32

In Schoonhoven is een dierenwinkel in het dorp waar ze ook paardenspullen verkopen. Misschien is dat een idee?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:47

In Gouda zit er geen echte ruitersportzaak meer die is opgeheven. Er is wel een dumpshop waar ze wat spulletjes verkopen misschien kun je hun telefoonnummer achterhalen ze zitten in de spoorstraat (onder de spoortunnel) want durf niet te zeggen of ze er netjes hebben.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:48

op de lange tiendeweg zit ook een soort dump winkel war ze poaardenspul hebben.... maar heb geen idee wat allemaal...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:20

Quellian schreef:
In Schoonhoven is een dierenwinkel in het dorp waar ze ook paardenspullen verkopen. Misschien is dat een idee?


schoonhoven? dat is volgens mij nog verder weg dan zoetermeer...

kan je niet bij de van rijs vragen of ze het kunnen bestellen?
en trouwens, als je sportief bent, kan je op de fiets naar de divoza heb ik laatst gedaan met een vriendin. je fietst er even over, maar het is best te doen. als je een beetje doorfietst red je het in half uur/drie kwartier.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 95 bezoekers