Piepend bit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 19:21

Hallo!
Ik heb een gewone bustrens voor mijn lieve paardje, maar hij piept heel de tijd. Het zit 'm in de scharnieren, waar de bitringen verbonden worden met het 'bit'.

Kan ik dat piepen stoppen of mag ik mijn bit nu bij het oud ijzer gooien? Verward

Femke

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:11

Mooie manier om te kijken of het stil genoeg ligt, toch ? *LOL*
Sonja.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:26

ik heb ook zo'n bit en Pablo vindt dat geluid geweldig Party!! Party!! ! Hij probeert dus ook door ermee te rotzooien die herrie terug te krijgen en dat is rijkunstig niet zo best en ook niet voor mijn zenuwen Verdrietig Verdrietig , dus als iemand er iets op weet? Het ligt nu nl in een doos te verroesten als hetgeen rvs was.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 20:56

Hmmm, volgens mij even in de zonnebloemolie laten liggen, misschien helpt het... Lachen
Ik ken overigens meerdere rvs bustrensen die het doen...*piep*piep*piep*....
Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 21:33

Mijn bit doet het gelukkig niet maar meerdere mensen bij ons op stal zitten met dat probleem.
Heeft niets met handen stil houden te maken want zodra je een ophouding maakt piept ie al of wanneer het paard op het bit knabbelt gaat het ook al van pieperderpiep.
Bij 1 iemand hielp het door 'm een nacht in de olie te leggen wel plantaardig natuurlijk.
Bij Janneke hielp dat niet en die gaat nu piepend door het leven Lachen

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 19:25

Ja,
het piepen is er elke stap, want je bit licht nooit helemaal stil een milimeter is genoeg om dat toch wel lichtjes enervant geluid te horen.
En op wandeling is het natuurlijk nog erger, want je speelt wat met je bit en Rocky is ook lekker ontspannen en het bit piep een vrolijk deuntje. Zo vrolijk vind ik het nu ook weer niet. Gggrrrrrrr Boos!

Maar ja, ik zal het moeten verdragen. Misschien help het toch als je het in zonnebloem-olie legt, of iets dergelijks (eetbaars).

Misschien moeten we maar een piepclub beginnen, maar die bestaat geloof ik al, op het onzin forum!! Party!!



Bedankt voor de tip!
Femke

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, Leliesan, YandexBot en 79 bezoekers