Meisje aangereden...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Meisje aangereden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 18:38

Bij een vriendin op stal, was een meisje (16 jaar) en die had een heel leuke fjord. pas gekocht, en dolgelukkig ermee!
Ze fietste, weer of geen weer, altijd naar haar paardje toe. En dat is echt een ver stuk fietsen, over vooral dijken enzo.
Die vriendin had er altijd grote bewondering voor, want vaak ging ze op de terugweg door t donker.

Net als afgelopen zaterdag dus...
Ze fietste met twee vriendinnen richting huis over de dijk, gewoon netjes met lichten aan.
Toen zijn ze aangereden door een 19 jarige dronken bestuurder!!
Dat desbetreffende meisje, is in de sloot terechtgekomen, en de auto kwam boven op haar terecht... Verdrietig
De andere twee meiden hadden niets, en de kwamen er na een tijdje achter, dat die vriendin nergens te bekennen was!! Bleek dus dat ze in de sloot onder de auto lag!!!
Ambulancepersoneel heeft haar gereanimeerd, ook tijdens de rit naar het ziekenhuis...maar in het ziekenhuis is ze overleden...

Zomaar een mensenleven ontnomen door zo'n knul die zonodig dronken achter het stuur moet gaan zitten!!!! Boos!

Bah, ik ben er naar van...

Ik had haar wel eens gesproken op de ponyclub, toen had ze haar fjordje net nieuw, en was er heel trots op. Echt een heel lief meisje.
En nu zomaar weg...


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 18:45

He jasses..
Ligt het nou aan mij of gebeuren er de laatste tijd veel meer ongelukken (met dodelijke afloop...) word er helemaal naar van..
Echt onwijs poedersuiker... heeft ze net haar fjordje
Allemaal door zo'n banketstaaf die zonodig dronken achter het stuur moet zitten, jasses..

maar hoe is t verder? Met die man die haar aangereden heeft, en met haar vriendinnen? Denk dat die echt helemaal kapot zijn..

Gecondoleerd..

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 19:22

jeetje zeg...

nee steffi het ligt niet aan jou, lijkt wel of de wereld langzaam vergaat.
Er zijn deze 2 maanden al zoveel mensen overleden niet normaal meer.

Gecondoleerd...

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 19:23

Jeetje, ben er stil van.
Dit is echt weer zoiets waardoor je even met beide benen op de grond wordt gezet.
Zit ik me aan te stellen omdat de tweede week van de chemo toch door ging, en ik dan zo moe ben als het zadel van Cerise gepast wordt tegen die tijd...
Maar ik moet niet zeuren.
Het gebeurde is niet leuk, sterkte Anneke.
Echter het gaf mij wel ff de schop onder mijn ... die ik nodig had!

Life isn't fair.
But we still got lucky.... het kon ook anders dat blijkt nu wel weer.
Wens je vriendin ook sterkte van me oke?

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 19:30

aa wat een zielig verhaal!!
ik krijg het er helemaal benauwd van joh!!!
ik kan die mensen echt niet uitstaan!!!zeker als andere er onder leiden!!
wens je vrienin maar sterkte en gecondoleerd!! Verdrietig Verdrietig


Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 19:48

Oh bah, dat is dat meisje wat op de Oostdijk in HHWaard verongelukt is!!
Wat ontzettend naar!!
En wat een eikel van een gozer om met drank op achter het stuur te
gaan zitten, dat kan ik niet uitstaan Boos!

Haar familie en iedereen die haar kent wens ik heel veel sterkte Huilen

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 19:52

ja ik hoorde ook zoiets!! erg he?? zo'n jong meisje, kennissen van mij kennen die drie meiden ook...
ik niet
ik kan daar zo vreselijk kwaad om worden, door zo'n achtelijke debiel die het nodig vind om te drinken en dan achter het stuur te gaan zitten.
ik wou dat ze z'n naam bekend zouden maken!!!!!
dat is pas een straf want denk erom dat mensen hem dan opzoeken!!!! waaronder ik....
echt als ik toch eens de kans kreeg om zo iemand effe lekker uit te schelden............................ Boos! Boos! Boos!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 20:46

Ik kende haar niet zo goed, maar die vriendin van mij wel, ze is er al de hele dag naar van...
Ik vind het zo ontzettend sneu, dat zo'n lieve meid op zo'n manier aan haar eind moet komen...

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 21:53

Tja, dat meisje, dat is overleden zat dus sinds een tijdje op de ponyclub met die fjord, ik wist niet eens dat ie van haar was...
Ze vroeg me laatst nog informatie over hoe dat allemaal moest met die fjordenkeuringen enzo, ze was nog zoveel van plan...
Ik fietste de laatste tijd weleens met die 3 meisjes mee naar school (he gatver, wat komt dat banketstaaf over 'die 3 meisjes',terwijl ik ze toch echt wel ken)

Maarre, het is niet waar dat die ander 2 meisjes niets hebben hoor! Ze zitten namelijk alle drie bij mij op school, en op de ponyclub, en de andere 2 meisjes liggen in het ziekenhuis. Gelukkig mag er eentje morgen als het goed is naar huis. Het andere meisje nog niet...die was nogal gewond...

Ook was ze niet op weg naar huis, maar naar een verjaardag, maar ja, dat zijn feiten die er nu niet echt toedoen, het gaat er gewoon om, dat die ongelofelijke loser had moeten bedenken dat ie met z'n stomme dronken kop NIET in die auto had moeten gaan zitten...!! Huilen Boos!
Groetjes

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 22:00

he gvd, weer zo'n achterlijke kl*te jong dat weer met z'n dronken kop achter het stuur moest stappen. Daar wordt ik nou echt heel boos om Boos! Frusty

Wat erg van dat meisje, zomaar in de bloei van haar leven.... Verdrietig Scheve mond .....

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

myla
Berichten: 168
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 22:57

he bah zo naar wat er gebeurt is. Me zusje kende haar ook en is al de hele dag van slag daardoor. Mijn zusje is ook 16 jaar ik moet er niet aan denken dat er wat met haar gebeurt. En die jongen die mogen ze van mij 10 jaar eenzame opsluiting geven.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 23:45

myla schreef:
En die jongen die mogen ze van mij 10 jaar eenzame opsluiting geven.


10 jaar slechts???????????? De rest van zijn leven!, hij ontneemt dat meisje in een klap alles, maar dan ook werkelijk alles, en jij wenst hem slechts 10 jaar??? (Niet persoonlijk hoor!)
Maar ik vind dat ze dit soort mensen minstens moeten ophangen!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 00:21

Gadver, wat een afschuwelijk bericht weer.Het is nauwelijks te geloven dat mensen nog altijd met zoveel alcohol op achter het stuur kruipen.

Echt heel heel verschrikkelijk voor haar familie en vrienden. Een absoluut zinloze dood.

En wat verschrikkelijk ook voor de twee meisjes die nu nog in het ziekenhuis liggen....

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 04:26

Dit breekt echt mijn hart, dit is verschrikkelijk.

Die dronke banketstaaf zal wel lekker een paar weekjes dienstverlening moeten doen en in het ergste geval is ie zijn rijbewijs een jaartje kwijt. Want ja, dat is het Nerlandse rechtsysteem he! Levens verzieken schijnt kennelijk normaal te zijn ofzo.

Een ding kan ik zeggen, als ik die vuile asshole ook maar 1 keer onder ogen kom dan zal ik hem laten lijden todat ie zou wensen dat ie nooit geboren was. Als dit stuk ellende deze crap in Texas had uitgehaald, had ie gehangen, en terecht! Dit soort lui verdienen het niet om te leven en zijn een gevaar voor de maatschappij. Dus dan kun je ze maar beter afmaken. Maar eerst moet ie nog flink lijden.

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 08:35

in een woord afschuwelijk .....
wat naar voor haar vriendinnen , die het wel overleefden. ik wens ze veel sterkte toe.

ik kan die dronken eikel wel schieten ! Boos!
en die bestuurder komt er waarschijnlijk met een paar jaar cel vanaf ....

gecondoleerd ......

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 09:17

Ik hoorde het op het nieuws. Vreselijk vind ik het als mensen dronken achter het stuur gaan zitten. Kijk dat ze zich zelf de vernieling in willen rijden is tot daar en toe, maar er gaat bijna altijd iemand onvrijwillig mee.
Zelf drink ik absoluut niet als ik moet rijden, ik stap ook niet bij iemand in de auto die het wel doet. Maar helaas zijn er mensen die overal het lak aan hebben en denken dat ze (met een slok op) alles aan kunnen...
Ik mag hopen voor de nabestaanden van het meisje dat de jongen flink gestrafd wordt, maar ja we wonen nu eenmaal in Nederland en daar gebeuren rare dingen...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 11:26

nou, die vent kan trots zijn op wat hij heeft aangericht zeg! Wat een banketstaaf. Hoe zou hij met zichzelf nu verder moeten leven?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 11:40

Diep triest Verdrietig , Opsluiten die gozer en z´n rijbewijs voor de rest van z´n leven intrekken Boos! !!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 11:58

en allemaal door de schuld van zo'n bezopen poedersuiker
dat meisje heeft helemaal geen schuld, ik vind dat ze die gozer superlang moeten opsluiten!
sterkte.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 12:01

Ja ,dat krantenbericht had ik ook gelezen. ze zouden die dronkenlap moeten stenigen!! Of zoals Maxima zei:,,Hij is een beetje dom''
Een beetje veel stom dan wel. Het gaat altijd ten koste van een ander...Om dat soort mensen kan ik me zo kwaad maken.
Groetjes van Jessica! Boos!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 13:52

Bah, wat afschuwelijk!!! Ik hoop dat ze die vent voor de rest van zijn leven opsluiten. Zo'n jong meisje van 16 gewoon grof uit het leven gerukt terwijl ze nog zoveel had om voor te leven.
Maar het Nederlands rechtssysteem kennende zal het wel een paar uren dienstverlening zijn en een tijdje zijn rijbewijs afnemen. Boos! Ik haat ons rechtssysteem!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 13:54

ik heb het in de krant gelezen, wat verschrikkelijk zeg.

En een hele bekende situatie voor mij, het is in 1999 ook bij een kennis van mij gebeurd.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 14:26

Mmmm.. hier zijn veel levens verwoest:

- een meisje van 16, die het helemaal niet meer kan navertellen
- twee andere meisjes, die zich levenslang zullen afvragen waarom ze hun vriendin niet eerder hebben gezocht.
- een jongetje dat maar 3 jaar ouder was en zijn hele leven met een (terecht) schuldgevoel moet leren leven

Ik ken meer van die trieste gevallen. Deze jongen zou niet de eerste zijn die zelfmoord pleegt door zo'n vreselijk geval. Hier zijn 4 slachtoffers, allemaal van de alkohol en van een maatschappij waarbij het stoer is voor jongetjes om vooral maar veel te zuipen. Frusty Frusty

De jongen verdient straf, maar waarschijnlijk kan niemand hem zoveel straffen als dat hij zichzelf al gestraft heeft.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 14:35

wat jij zegt Joost, zou voor mij opgaan als ik iemand de vernieling in reed, maar niet iedereen zit zo in elkaar. Een belgische wethouder heeft per ongeluk een buurjongetje doodgeschoten. een verdwaalde kogel uit zijn pistool ging door de houten schutting waar dat jongetje toevallig stond. Die man vindt nu dat hij weer gewoon aan het werk moet kunnen en verwacht nu meer mensen op zijn hand te krijgen vanwege het begrijp voor zijn ellende.... sorry hoor.... maar dan heb je toch een plank voor je kop.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anoukjuuuhh, Berdien, Butterfly, Charaz, Exorcizamus, Facebook, Iccc, koenlover, Lalidan, laura_estee, Lisewiesje, manonutjuh, MarjanB, Momo94, Saaams, Thami, winnetou4502 en 56 bezoekers