Wat is jouw leeftijdsgrens in de liefde??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Wat is jouw leeftijdsgrens in de liefde??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 19:42

Nou heb ik altijd heel hard geroepen dat ik op oudere mannen val Knipoog maar meestal was de grens wel 29. Tot ik een vriendje kreeg die 23 leek en 33 bleek te zijn Bloos Mijn eerste vriendje was 25 toen ik 15 was (nu ik zelf twintiger ben en 15jarigen zie vind ik het wel een beetje raar ja, Scheve mond moet er niet aan denken dat mijn zusje met een vent van 25 thuis zou komen *LOL* )

Maargoed, ik heb nú weer iets aan de haak hangen... jullie hebben misschien het verhaal van Hans en Roderick wel gelezen... nou iemand metamorfoosen schept blijkbaar een band Knipoog want Hans en ik kunnen het wel erg goed vinden. Alleen, deze meneer is 40. Bloos! Ik ken hem al een tijdje en heb vorige week zelfs zijn kinderen van 9 en 12 ontmoet.

Het is op zich een hele hippe vent, je zou hem echt geen 40 geven. Hardstikke leuke kerel ook. Maar tsja. Hij blijft natuurlijk wel dubbel mijn leeftijd. Ik kom eerder in de buurt van de leeftijd van zijn zoon (okee, die is dan 12, dat is helemaal ziek, maar bij wijze van spreke Haha!)

Dieptepunt van het leeftijdsverschil was nu toch wel dat we in het café stonden en hij armpje-gehaakt-wilde proosten. Aáái. >;) Hoogtepunt daarentegen dat hij wél 40 jaar ervaring met vrouwen heeft Schijnheilig en heel galant is. Nu vind ik zelf dat niet meteen alles gedefineerd hoeft te worden, vooral niet als het 'gewoon gezellig is' maar hij heeft me meteen wel duidelijk gemaakt dat hij wel in is voor een relatie. Dat is normaal meestal wel genoeg om mij hard weg te laten rennen, en nu in combi met deze leeftijd.... mmm ik moet er nog eens over nadenken Scheve mond

Wat is jullie ervaring met grote leeftijdsverschillen? Zou jij in dit geval ervoor gaan?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:59

Haha een vent van 40 vind ik nog kunnen hoor, als ie wel hip is, ok. Maar kinderen... mmm liever niet Schijnheilig Heb zelf (ben 17) geen oudere vriendjes gehad (nog Haha! ) meestal 2 jaar ouder ofzo..

Brent mijn stoere vent !

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:02

Mijn huidige vriend is 31 (ik 22). Dat gaat wel goed Haha!
Ik heb op mijn 19e een relatie gehad met een kerel van 42 (!) met 3 kinders..... Dat liep dus niet, maar dat lag niet direct aan de leeftijd...

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:02

Ik vind 20 en 40 wel echt een groot verschil. Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat natuurlijk, een tijdje lol is leuk, maar stel je voor 45 en 65? Jij nog in de bloei van je leven op 55 en hij al 75, bah moet er niet aan denken.

Ook zijn kids vind ik wel een hoop gedoe. Als hij écht de moeite waard is, dan prima, maar als je m maar zo-zo vindt, dan zou ik me ook daar niet aan wagen.

Nogmaals, voor een tijdje lol kan t geen kwaad, maar maak m dat dan wel meteen duidelijk en laat m niet compleet verliefd op je worden want dat is gewoon sneu dan.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:09

Ik ben 23 en mijn man is 31. Niets aan het handje..valt nog mee. Knipoog
Mijn schoonzusje is 26 en haar man is 44, ook niets aan het handje. Ik sta er niet eens bij stil....

Ik vind dat leeftijd geen bal uitmaakt.... het moet klikken tussenbeide...
Laatst bijgewerkt door Tigger op 27-06-04 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

lil_angel

Berichten: 51
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:09

Klinkt opzig niet errug ofsow, 40 en een hippie vent, maarja idd die kinderen k kan je niet vertellen wat je moet doen, kzou doen wat goed voelt.
Zelf ben ik pas 14 en heb ik niet egt met grote leeftijdsverschillen te maken hooguit 3 tot 4 jaartjes

Greets To al My Friendjahs

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:17

Manon 2 schreef:
Ik vind 20 en 40 wel echt een groot verschil. Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat natuurlijk, een tijdje lol is leuk, maar stel je voor 45 en 65? Jij nog in de bloei van je leven op 55 en hij al 75, bah moet er niet aan denken.


Vind ik een beetje kort door de bocht, mensen van 55 kunnen heel hip en leuk zijn en mensen van 23 kunnen ouwe ingezakte burgelijke figuren zijn. T gaat niet om hoe oud je bent maar om hoe je je voelt (cliché!). Vind je hem leuk? Is ie lief voor je? Kan je met hem lachen? Wat maakt leeftijd dan uit?

Kinderen, tsja, ik heb er niks mee, moet er ook niet aan denken, maar als jij het geen probleem vind, wat maakt het dan uit?

Leo

Berichten: 50044
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:20

tja.. liefde kent geen (leeftijds)grenzen vind ik...
Al vind ik een meisje uit mijn klas (16) met haar vriend van 26 vaak wel een beetje.. tjah Scheve mond Maargoed, dat moet ze zelf weten..

Zelf ga ik niet veel verder dan 2 of 3 jaar ouder.. Heb ook met een jongen van 2 jaar jonger gehad, maar dat ging niet Ik had al snel door dat het gedrag gewoon botste.

M'n vriend van nu is 2,5 maand ouder, en ik merk toch wel dat het (voor mij) beter klikt met jongens van m'n eigen leeftijd, of ouder Lachen
Jonger begin ik niet meer aan Veel ouder... denk het niet, ik val niet zo op oud..
Heb er verder totaal geen problemen mee

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:21

Klinkt juist sexy Knipoog
Als jij hem ook leuk vindt kan je het toch op zijn minst proberen.
Als het een hippe vent is, waarom niet.
Ik heb ook een "oudere" vriend. Ik ben 27 en mijn vriend wordt dit jaar 35, dus zo spectaculair is dat niet. Het is natuurlijk niet zo'n groot verschil als bij jullie maar het geeft een idee.
Als je hem echt ziet zitten, wat let je. Je kan er alleen maar wijzer van worden.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:22

ik val ook op "oude" mannen was 20 toen heb ik een relatie gehad met iemand van 33 daarna nog met iemand van 35 , maar veel ouder als dat zouden ze toch niet moeten worden....

Mijn huidige vriend is nog piep jong is "pas" 27 Haha! , maar aangezien ik vanplan ben de rest van mijn leven bij hem te blijven vind ik dat prima hebben we lekker lang nog saampjes Lovers (hij is daarbij trouwens stukken volwassener als die 2 "ouwe" Knipoog )

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:29

tjah...in principe vind ik 40 al echt een beetje oud...maar ja,als jij hem leuk vind,waarom dan niet eey?
ik heb liever een man van 22 dan eentje van 18/19(eigen leeftijd)ze zijn gewoon veel volwassener.
mja,hij heeft natuurlijk wel veeeeeel ervaring,dusse,misschien kun jij er ook wat van leren;)

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:33

40 is oud.. dan moet je zo snel zo serieus wrden, anders is bij wijze van spreken te laat.. En hij heeft al 2 kinderen. Jouw dilemma vind ik hele moeilijk om vanaf deze positie te beoordelen, dus dat doe ik maar niet Lachen

Voor mij zou 20 jaar ouder echt gene optie zijn. Ik ben nu 18, en 25 jaar is toch wel de grens. Meestal zijn ze rond de 20.
Maar goed, de ene jongen van 28 lijkt veel jonger in uitstraling/gedrag of een jongen van 18 heeft al zoveel meegemaakt dat het lijkt of ie ene oude vent is. Het is dus ook erg persoonsgebonden.

"Ubuntu: I am what I am because of who we all are"

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:35

ik ben 22 en mn vriend wordt volgende week 31
we hebben samen een huis gekocht en gaan samenwonen, dus 9 jaar verschil gaat prima!

mn opa en oma zijn 82 en 73 en dit jaar 51 jaar getrouwd! alleen is mn opa ouder en meer versleten dan mn oma, dat is dus het enige nadeel Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:35

ik vind dat je gewoon lekker moet doen wat jezelf goed lijkt! en ach wat is nou leeftijd .. maakt niet zoveel uit vind ik! ik val over het algemeen op ventjes die 4 of 5 jaar ouder zijn Knipoog dus het valt mee!

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:41

Toen ik 20 was had ik een vriend die 35 was. Maar op veel gebieden botsten we nog wel aardig omdat ik hem toch wel heel ouderwets over bepaalde dingen vond denken.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:43

mn ex was 14 jaar ouder dan ik, ik 18 en hij 32 werd toen 33, maargoed die was compleet gestoord bleek achteraf, dus weet niet of zn leeftijd de oorzaak van alle ruzies was Clown

zou alleen die kinderen niet geweldig vinden, maar ja ik heb t sowieso niet zo op kinderen, nogal gehecht aan mn vrijheid Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:49

ik zag dat je 'pas' 21 was (zei de ouwe trut die gisteren 30 werd...) maar ik vind 19 jaar verschil wel heel veel verschil ! Ik vind het als je ouder bent weer wat minder erg geloof ik, maar tjee...21, en dan hebbie er gelijk 2 kids bij...............mij niet gezien

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:56

Manon 2 schreef:
Ik vind 20 en 40 wel echt een groot verschil. Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat natuurlijk, een tijdje lol is leuk, maar stel je voor 45 en 65? Jij nog in de bloei van je leven op 55 en hij al 75, bah moet er niet aan denken.

Ook zijn kids vind ik wel een hoop gedoe. Als hij écht de moeite waard is, dan prima, maar als je m maar zo-zo vindt, dan zou ik me ook daar niet aan wagen.

Nogmaals, voor een tijdje lol kan t geen kwaad, maar maak m dat dan wel meteen duidelijk en laat m niet compleet verliefd op je worden want dat is gewoon sneu dan.

De ouders van een vriendin van mij schelen ook 20 jaar. Hij is nu 70 en zij 50. Ze hebben samen drie kinderen. Uit zijn eerste huwelijk had hij ook kinderen, die maar weinig jonger zijn dan zijn vrouw. Zij kwamen ook samen toen zij begin 20 was.
Als je dit paar gezien hebt, dan ga je geloven in het feit dat leeftijd er niet toe doet. Natuurlijk is de kans dat het niet gaat wat groter dan anders, maar deze mensen hebben het heel goed samen.
Qua gezondheid is hij wel iets minder, maar vanwege een gezondheidsprobleempje bij haar, moet ook zij eind dit jaar stoppen met werken. Dus ook in dit geval hoeft zoiets niets te zeggen.

De moraal van dit verhaal Haha! --> Als je echt iets voelt voor een ouder iemand, is het het proberen dus zeker waard.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:59

Ik ben nu 19, maar mijn grens is vanaf 16 jaar.

Maargoed leeftijd is maar een getal Knipoog

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:01

mij maakt het neit zoveel uit ik ben zelf 13 en denk dat 4 jar ouder echt de grens is Haha!

Ivana (Atleet x Renovo), Z1 - Drachtig van Dante U.S
Zensation (v.Scandic), Z2+2 - *Verkocht* Whitney (v.Gribaldi), *Verkocht*
"Hoe meer kwaliteit het paard heeft, hoe meer kwaliteit hij van de ruiter eist."

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:01

wow 20 jaar is wel een heel verschil wat wel wat consequenties heeft. niet dat ik het ervoor zou laten schieten, maar je zou daar over kunnen nadenken.

maar kinderen erbij is toch een vak apart en of je daar op zit te wachten...
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 27-06-04 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia


Liselot

Berichten: 32177
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:03

tja, het ligt er gewoon aan hoe je bij elkaar past... ik zeg zelf altijd dat 5 jaar ouder het max is... maar heb ook wel eens een jongen van 10 jaar ouder gedate

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:05

Mijn ervaringen als toen 19-jarige met een 'stiefdochter' van 14 zijn niet echt denderend... Ik heb mijn ex toen ook als bezwaar aangedragen dat er minder jaren zaten tussen mij en zijn oudste dochter dan tussen mij en hem.... Ik heb altijd gezegd, het doet er niet toe, maar daar kijk ik nu wel anders tegenaan... Het is niet zozeer het leeftijdsverschil op zich geweest, maar vooral het feit dat hij kinderen had, en geen hele kleintjes meer...

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:09

Tsja, 40 is toch wel erg 'oud' als je het met jouw gaat vergelijken. Misschien is er verder helemaal niks aan de hand en is hij in een relatie net zo gaat als daar buiten, maar het zou ook nog eens (vanwege dat grote verschil) op de klippen kunnen lopen. Al helemaal omdat hij kinderen heeft, voor hun komt er dan toch weer een nieuwe vrouw in papa's leven, en vaak gaat dat niet helemaal vlekkeloos.
Maarja, aan de andere kant; ik ken ook wel wat mannen van rond 40 die nog erg hip zijn en er goed uitzien. Haha!

Zelf mag ik eigenlijk niks zeggen, ik ben pas 15 en heb een vriend van 21 Scheve mond Maar ik ben er zelf ook al achter gekomen dat ik gewoon op oudere jongens/mannen val (omdat ik, naar uitingen van anderen, toch wel wat verder ben dan de meeste leeftijdsgenoten). Jongens van 16/18 kunnen mij niet zo boeien, die lopen de helft van de tijd achter hun l*l aan en kunnen niks anders doen dan nutteloos brabbelen over hoeveel 'lekkere wijven' ze wel niet gehad hebben. Goed, niet iedereen is natuurlijk zo, maar het overgrote deel wat ik ken wel.
Jongens (mannen Knipoog) van rond de 20 wel, die hebben net iets meer van die fases gehad...

Maar toch, als je het probeert; heel veel plezier gewenst met jullie relatie Haha!

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:13

oke ik ben dus 15 en vond een jongen/man (tis wat je het wilt noemen) van 28 echt helemaal geweldig en het klikte gewoon goed.
als wij met elkaar praten merk je absoluut geen leeftijdsverschil alleen in de manier van leven.. hij werkt en heeft een eigen huis en ik zit nog op school en woon bij m'n ouders.
nu zeggen de meeste ook dat ze zowat denken dat ik in de 20 ben qua gedrag, en ik lijk niet erg jong (erg lang en een volwassen uitstraling zeggen veel mensen ) teminste als je mij vergelijkt met een meisje bij ons op stal (ook 15), die is echt gewoon zwaar kinderachtig en heeft extreem puberaal gedrag vind ik. Bloos
Ook zijn al mijn vrienden in de 20 of zelfs ouder.
Nu vind ik dus iemand erg leuk die is 27 en hij vind mij ook erg leuk en het klikt goed, ik weet niet of ik het wil doen, ook m'n ouders zullen het absoluut niet leuk vinden (heb ik al een keer hele erge problemen mee gehad Verdrietig) Sommige zullen me wel vreemd vinden maar ik weet zeker dat er ook meiden zijn die zoiets wel herkennen...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Cowboy55, Igniss, ista, Julimy, kosseh, Lipydo, MerleSimone, mosimonster, Mutti, Nikkii026, Plus_en_Min, Sharony, Vjestagirl, Wenta en 39 bezoekers