Verslag concour/selectie Odijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Verslag concour/selectie Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 15:26

Gister, na ruim een maand weer is een wedstrijdje. Had er zin in. Deze week ging het niet echt lekker, maar vorige week heeft ze een paar dagen stil moeten staan ivm onregelmatigheid
Vandaag zouden we dan toch voor het eerst L gaan springen, maar eerst dressuren
Haalde Splash van de trailer af en het was gelijk draaien en gek doen, werd zelf ook helemaal gek, want we stonden bij de ingang dus iedereen kwam voorbij rijden met auto's enzo Boos!
Splash ook gek, maar erop gegaan en op naar het inrijden. Het inrijden ging wel, het was niet super maar ook niet super slecht ofzo. Toen op naar de 1ste proef. Kom daar de ring binnen en helemaal gespannen en gek. De hele proef is ze odner me weg gelopen en lopen vechten en als ze dan ff normaal liep dan was het super gespannen
Baalde als een stekker, maar kon er niks meer aan doen en moest ff wachten voor de volgende proef. Mn vader Splash ff gemasseerd, wat hij normaal altijd doet maar dit keer niet voor de eerste proef Boos! , ze werd helemaal rustig en ik rijd de ring in, super relaxt
Eigelijk wel te rustig, maar dat had ik liever dan dat kunst en vlieg werk van de 1ste proef. Toen afzadelen en op de trailer gezet.
FF beetje gekeken bij het springen en andere geholpen toen moesten alle spullen in de auto van Charmaine, want die zou met mij bij het springen blijven en mij naar huis rijden (mn ouders konden niet blijven kijken ) Daarna op mn gemak Splash op gaan zadelen voor het springen. Ik was ruim op tijd, maar tussendoor zou ik eigelijk nog moeten voor lezen, maar dat had Charmaine op zich genomen.
Toen in springen en Splash werd super heet en gek. De hele tijd door trekken naar de hindernissen enzo. Was niet te doen. Ik baalde want had ook geen parcours kunnen lopen, omdat ik toen aan het opzadelen was. Uiteindelijk kon ik het 2de parcours nog wel lopen.
Na het inspringen wachten voor de 1ste ring. Toen ik die hindernissen zag moest ik wel ff slikken. Vond het vrij hoog, maar ja 1ste keer L wat wil je. Toch de ring in. Groeten en op naar 1, dacht dat hij anders stond dus reed er nogal raar op af, maar we kwamen er goed over heen. Door draaien naar 2 kwam niet helemaal uit en een balk. Door naar 3 er goed overheen. 4 stond in een greppel daar keek splash naar en daardoor nog een balk. Door naar 5 die ik toch wel hoog en breed vond vanaf de zijkant, er super overheen. Zo verder tm 9. 2 balkjes dus, maar dat vond ik niet erg. Na Houten ([WD] Met Speedy Conzales (Splash) op wedstrijd... was ik blij dat ze weer voor me vocht en me niet liet zitten OK dan! !
Toen het 2de parcours. Was een 2 fasen parcours dus wist dat als ik foutloos was dat ik gelijk door moest rijden. Dacht: eerst maar het gewone parcours goed door komen. Op naar 1 en door naar 2, hoorde dat ze de balk aantikte. Door naar 3 ging goed. 4 en toen 5, hoorde weer de balk. Door draaien naar 6 ging goed. Toen 7 een bekende hindernis (kwam van onze stal vandaan) Splash herkende hem ook. Door naar 8 en 9. Toen ging ik stappen hoor ik opeens doorrijden. Was er dus geen balk gevallen. Dus door gereden en toen over de laatste hindernis. Ze vloog eroverheen en toen...
trapte ze naar achter waardoor de balk viel. Maar vond het helemaal niet erg. WAs blij dat ze voor me gevochten had en dat we het overleefd hadden Tong uitsteken
In het 2de parcours kon ik nog in de prijzen zitten dus moest ff wachten. Ondertussen begon de prijsuitreiking van de dressuur, dus ik vroeg aan Charmaine of ze mn coupons op wilde halen. Hoor ik opeens mn **** Tong uitsteken . Ik lach helemaal dubbel, had het toch weer geflikt met die gekke pony van me Lovers
Had in mn 1ste proef 147, wat me nog mee viel, en in de 2de 156 en een 7de plaats

Ik was heel tevreden en het is een goed gevoel dat Splash weer voor me vecht OK dan!
Heb nog een mooie springfoto gekregen en het was een super dag, voor herhaling vatbaar

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 15:42

Foto die ik besteld had van het springen:
Afbeelding

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:43

heej wat leuk joh.
gefeliciteerd.
echt een super mooie foto.

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:20

Is het een e of d pony? Goed gedaan hoor!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:34

Hele mooie foto!!! Leuk hoor!! E-pony denk ik, is een draver.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:12

He supergoed joh! Gefeliciteerd!
Jammer dat ik je gemist heb, ik heb Bashuk wel gezien, we stonden naast elkaar geparkeerd! Haha!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:40

Hey, khad je gezien ja, we stonden vlakbij elkaar dus Tong uitsteken Alhoewel onze trailer later
ergens anders stond want de volgende pony moest weer worden opgehaald Haha!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 10:12

idd een E pony
dank je wel allemaal
@ladyluna ik wist niet of je me herkende, maard enk zeg gewoon hoi Tong uitsteken

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 19:08

COOL die foto!!!! Sharon heeft ook al zo´n mooie!!!
Splash is een super pony!!!!!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 21:02

wist je dat nog niet Knipoog
splash is mn kanjertje!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 22:06

Nog ff foto's illegaal van hun site geplukt Tong uitsteken
Afbeelding
balkje Bloos
Afbeelding
nog 1 Tong uitsteken
Afbeelding
2de van de dubbel
Afbeelding
deze was niet zo maar toch erbij

en gelijk ff een vraagje, wie kan er voor mij de letters van de foto's halen?

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:11

SplashIsLief schreef:

en gelijk ff een vraagje, wie kan er voor mij de letters van de foto's halen?



Hihi, ik denk niet dat ze die letters er voor de lol opzetten Knipoog Haha!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:26

Wow, splash springt leuk!
Netjes gedaan zeg!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 22:40

denk het ook niet maar wil ze weg hebben Tong uitsteken
dank je lepel