ieder z'n hobby... :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

ieder z'n hobby... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:19

Gisteren reed ik samen met een andere Bokster door ons prachtige bos. Voor het eerst deze week scheen er weer een lekker zomerzonnetje, dus een prima gelegenheid om de buitenlucht in te gaan. Cool

Halverwege de middag reden we over een pad waar ik wel vaker rijd, ongeveer een kilometer van onze stal. Ineens zagen we links uit het bos - niet vanaf een pad, maar gewoon tussen de bomen - vier mensen komen lopen: twee mannen en twee vrouwen, bijna geheel in het zwart, de mannen met fiets, de vrouwen met tassen. Op zich niets aparts. Ze keken echter heel betrapt en toen ontdekten we de reden waarom ze zich waarschijnlijk zo betrapt voelden: een van de vrouwen had enkele paardrijzweepjes in haar hand (springzweepjes met een flinke klapper) en de achterste man had een halsband om van zwart leer met allemaal ringetjes erop... Schijnheilig

Met een stalen gezicht reden we door en toen we net ver genoeg uit zicht waren keken we elkaar aan... Gezien onze reacties dachten we precies hetzelfde en op dat moment riep ook de vriend van mijn rijmaatje achter ons vanaf zijn mountainbike: 'Ik denk niet dat ik wil weten wat daar is gebeurd!!' *LOL*

Laten we het er maar op houden dat er blijkbaar op vele manieren van het zomerzonnetje wordt genoten in ons prachtige bos. Ieder z'n hobby... Clown


[Edit] suffe typo's verbeterd Haha!
Laatst bijgewerkt door Karin op 27-06-04 18:28, in het totaal 2 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:21

HA HA, ik heb mijn menlessen in een bos waarin mannen met elkaar de meest vreemde capriolen uithalen, zal ik maar zeggen. Het leukst vind ik altijd nog hoe het paard reageert: hij gaat het uitgebreid staan te bekijken!

Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:23

Bloos!
Zoiets mafs ben ik tot nu toe in de Drentse bossen nog niet tegengekomen *LOL*

Volgende keer dat ik iemand met een springzweepje bij de ruitersportzaak zie staan kan ik het vast niet laten om te denken: "zou het?..." Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:26

Geweldig! Haha!
Een meisje van de manege heeft dat ook wel eens meegemaakt. Op de brunsummerheide sprong een naakte man uit de bosjes en meteen daarachteraan kwam de meesteres met de zweep Lips are sealed Schijnheilig
Ik zou dan heel erg in de lach schieten denk ik. Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20569
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:28

hahahaha! ach ja idd ieder zijn hobby Knipoog
wij hebben weleens gehad dat op de spring weide een man lag te zonnen in zijn adams costuum Clown

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:36

Fonnie schreef:
Ik zou dan heel erg in de lach schieten denk ik. Haha!


Wij kwamen de eerste minuut ook niet meer bij, maar vooral vanwege de gezichten van die mensen! *LOL*

Ik zal die plek in het bos eens van dichtbij gaan bekijken, wie weet wat voor geheimzinnige dingen ik daar ontdek. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:43

Hahahahahahaha Tong uitsteken Het zal je gebueren.. Zulke dingen maak ik nou nooit mee Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:44

hahahaha, ik zou al moeten lachen als ik die mensen zie, ik denk niet dat ik er eerst voorbij kom voordat ik in lachen uitbarst *LOL*

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:44

Jasper schreef:
HA HA, ik heb mijn menlessen in een bos waarin mannen met elkaar de meest vreemde capriolen uithalen, zal ik maar zeggen. Het leukst vind ik altijd nog hoe het paard reageert: hij gaat het uitgebreid staan te bekijken!


Als ik naar m'n werk rij moet ik ook langs zo'n stukje bos.. Soms staan ze wel heel dicht bij de bosrand Bloos
Een collega van me is wel eens gestopt en riep "Als ik jullie was zou ik niet zo dicht bij de weg gaan staan" Ze schrokken zich rot hahaha trokken snel hun broek omhoog en liepen verder het bos in.. En ik lag helemaal dubbel van het lachen in de auto, zag er echt dom uit *LOL*

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:45

hahahahahahaha
Ow die mensen zullen zich wel vreselijk betrapt hebben gevoeld,maar ja, omdat nu in de open ruimte te doen, je kunt er dan donder op zeggen dat mensen je zien.

Watch out !!!
Shetties about !!!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:46

whahaha het is geloof ik maar goed dat ik daar niet bij was, zouwel erg hard moeten lachen *LOL*


Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:47

Hihi, ik zou heel graag een foto van jullie gezichten willen zien toen jullie verder keken dan dat zweepje... *LOL*

Cody, wees blij. Wij hebben hier een bos waar ook heel veel dingen gebeuren, maar dan tussen mannen onderling. Brrr...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:59

Carlaa, zo'n parkeerplaats hebben wij hier ook aan de A1. Of liever gezegd 'hadden', want sinds een tijdje is die afgesloten (1x raden waarom). Nu hebben de activiteiten zich verplaatst naar een plek bovenaan het viaduct, aan de provinciale weg (helemaal fijn...). Anyway, toen ik jonger was reed ik met mijn pony vrij vaak in het bos langs die parkeerplaats. Mijn moeder was sowieso wel een beetje bezorgd als ik het bos in ging en ik moest van haar altijd maar een zweepje bij me hebben om eventuele belagers een mep mee te kunnen verkopen. Maar bij dat 'flikkerbosje' (zoals de plaatselijke bevolking het noemde) had ik volgens haar niets te vrezen: 'jou doen ze toch niks'. Haha!

Toch best typisch dat ik hier al eeuwenlang door de bossen hobbel met mijn knol en pas sinds een jaar of twee dit soort dingen tegenkom - zie ook [VvdD] potloodventer gespot in Twents bos . Bij dat 'flikkerbosje' heb ik al helemaal nooit iemand in actie gezien, maar dat scheen allemaal in het donker te gebeuren. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:01

Ik weet hier helemaal niets van hoor.. Schijnheilig

Niet doorvertellen dat ik dat was met het cluppie van m'n sm zolder.. Nagelbijten / Gniffelen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:46

Whahaha! Dat heb ik natuurlijk weer net gemist *LOL* Had ik toch nog een rondje langer mee moeten stuiteren, ik had hun gezichten wel willen zien Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:52

Haha geweldig! Dat zag ik laatst nog op tv Bloos! Die mensen stoppen dan ook echt een bit in hun mond, zadel op hun rug en gaan dan rondjes "rijden". Het was niet om aan te zien dus heb niet lang gekeken, maar het was wel ff erg apart om te zien Tong uitsteken

:brr:

damai

Berichten: 91
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:04

HAhahahahaha, lig hier dubbel van het lachen, het zal je maar gebeuren!
Het gekste wat ik ben tegen gekomen midden op de hei, een doedelzakspeler, in leger uniform die heel hard aan het spelen was. De paarden vonden het geluid niet om aan te horen! Haha!

Groetjes Annemarie

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:07

Haha!! *LOL* Ik lig helemaal dubbel. *LOL*

Bij ons zijn ook gaymeetings in 't bos, m'n vader heeft al vaker zoiets gezien (hij trok net z'n broek omhoog) / meegemaakt / bijna gezien. Tong uitsteken (ze wachtten tot hij weg was. blijft ie lekker staan, bwaha. uiteindelijk gingen ze weer weg. hij wil ze duidelijk maken dat hier mensen hun hond uit willen laten. Haha!) "Lekker rustig hier hè," roepen de nietsvermoedende mensen altijd. Nagelbijten / Gniffelen

Ik gelukkig nog nooit.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:30

Groooooooooote "dussssssssssssssssssssssssssssssssss" Haha!

En dat vertel je me niet even gisteren?? *LOL*

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:03

whahah, dat zou je toch maar gebeuren he, fiets je daar lekker met z`n 4en door het bos, net terug van een nachtrit. Denken mensen op paarden dat je stiekem gaat doen Scheve mond
WHAHAHAHHA

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:43

Grin, wat je al niet tegen kan komen als je op je paard zit....
Wees blij dat je ze niet in actie zag Knipoog Haha!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:48

welk bos was dat ka? dan weet ik een beetje waar ik op moet letten Knipoog
die parkeerplaats vooraan bij de borkeld is ook altijd druk bezet door homo mannetjes die dan lekker in de bosjes gaan liggen vozen

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:51

Misschien hadden ze wel een pony in een schuurtje in het bos staan... Weet jij veel... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:54

ik zeg 1 woord: gewéldig Haha! Haha!

:){

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:46

Ik moet effe bijkomen hoor, jeetje mina *LOL* *LOL* *LOL*
Wat een verháál!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Mark0919, SentiBot, su72, VanLuna en 44 bezoekers