Daar hang je dan...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Daar hang je dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 15:26

Zucht, ik ging vandag gezellig met m'n nieuwe Australian Stock inclusief horn (dat knopding voorop het zadel, wat je ook bij westernzadels hebt)
Op een bepaald moment zag ik dat Lowara een vieze vlek had, dus ik wil afstijgen om die weg te poetsen (ehm, juist ja, ijdeltuit).
Ik had dus een bodywarmer aan, en stijg zonder te kijken af.. je raad het al, ik bleef met de onderkant van m'n bodywarmer haken,en bungelde bijna met m'n voeten boven de grond (kon net m'n tenen op de grond doen). Ik zat dus echt muur en muurvast!! En Lowara bleef ook nog als een knurft staan, we stonden echt midden op de weg, en het enige wat ik dacht was "Lowara, please draai je niet om" want dan zou ik dus gewoon gewurgd worden. Met veel moeite heb ik met 1 hand de singel los kunnen trekken, zodat ik het zadel mijn kant op kon duwen en ik uit m'n wel zeeeer benarde positie kon worden bevrijd, maar god wat zat ik vast,en m'n lieve Tinkertje bleef gelukkig heeeeel rustig staan, terwijl ze zelf natuurlijk ook 1 kant op werdt getrokken.

De les, kijk eerst of je jas/bodywarmer niet achter de horn vastzit als je wilt afstijgen....

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 16:02

oh das inderdaad niet zo prettig allemaal, maar gelukkig dat je zo'n lieve tinker hebt die lekker stil blijft staan

jeej, in mei naar tsjechie!!

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 16:06

oei!
lang leve de geduldige tinker!!!! Tong uitsteken

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 16:06

Ja, mijn ijslander zou me zo gewurgd hebben, die blijft nooit goed stilstaan. Knipoog De les: Neem nooit een westernzadel of een zadel met horn. Haha! Ik wilde altijd een westernzadel voor ik een eigen pony had, haha, maarja nu zie ik die noodzaak niet echt meer zo. Knipoog (vooral omdat ik niet denk dat m'n vader zo gul is het te betalen en ik nogal blut ben.)

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 16:33

oeei, klinkt echt niet veilig nee, straks was ze er wel vandoorgevlogen, en hing je daar

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 16:39

*LOL* *LOL* ik moest toch wel even lachen en zag het voor me, maar eigelijk is het helemaal niet zo grappig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:31

Wahahaha (sorry) Haha! Haha!
Lang leve de geduldige tinker! Haha!
Blij dat het goed is afgelopen.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 17:56

hihi ja, lowara is best wel een schat. Had er wel raar uitgezien als er net een kudde fietsers langs was komen fietsen, zie je zo'n Tinker doodbedaard staan met een of andere malloot die er aan de zijkant half bij bungelt!!

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:04

ja inderdaad, hier had iemand bij moeten zijn voor dé foto! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:09

Als ik dat had gezien...
Dat was niet goed gekomen Haha! Haha! Haha!
Ik was van mijn fiets geflikkerd van het lachen...

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:14

Haha,zoiets heb ik ook gehad maar dan met een tak Tong uitsteken

                    What doesn't kill makes you stronger..

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:15

Pellie schreef:
ja inderdaad, hier had iemand bij moeten zijn voor dé foto! Haha!


die had ik inderdaad ook wel willen zien... Ik kan me er wel een voorstelling van maken hoe dat eruit gezien moet hebben *LOL*

natuurlijk wel gelukkig dat je paard zo slim en braaf was om te blijven staan. Het had heel anders af kunnen lopen...


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 18:28

Ja echt wel! Als het Cezanne was geweest, pff moet er eigenlijk niet aan denken! Enne nee, om zoo op de foto te worden vereeuwigd, dat was echt te erg geweest en ik maar blijven praten tegen dat beest om haar stil ta laten blijven staan "braaf Lowara, blijf..blijf..." Was blij dat het M'n Aussie zadel was, met m'n gewone zadel had ik nooit onder het zweetblad de singel los kunnen maken!! dan hing ik er nu nog Lachen (maar ja, daar was ik natuurlijk niet achter blijven haken..)

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:31

Heel vervelende ervaring, maar gelukkig is het goed afgelopen.
Goede Westerntip; houd altijd je knop vast als je afstijgt, dan voel je als je met je kleding in 'gevaarlijk gebied' komt.

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:54

pff je heb echt geluk OK dan!
Hopelijk gebeurd het niet nog een keer

baukje
Berichten: 167
Geregistreerd: 02-09-03
Woonplaats: sint pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:06

ojee wat klinkt dit bekend

heb het ook meegemaakt met een westernzadel.
bij mij eindide het met....kraaaaaaaaaaaaaaaaaaak jas stuk.

joy is the best

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 18:33

Ja Ckur lang leve de geduldige tinker...
Voor hetzelfde geld, had het heeeel anders af kunnen lopen...

Zhara :*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, ikkedus, Mark0919, SentiBot en 34 bezoekers