Nouja! Uitgemaakt voor borderline-patiënt!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Nouja! Uitgemaakt voor borderline-patiënt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 20:07

Ik moet even afkoelen, hoor..

Vorige week kwam ik in het gastenboek van de band van goeie vrienden van mij een berichtje tegen van L (één van de bandleden en beheerder van hun site). Hij schreef daarin dat het heel toevallig was dat R (zusje van de vriendin van L en vriendin van I, die ook in de band zit) elke keer vlak na mij een berichtje plaatste met ongeveer dezelfde inhoud, alleen dan sterk overdreven. Hij schreef daaronder dat pesterijen niet getollereerd worden in het gastenboek. Ik vroeg aan hem wat hij precies bedoelde. Waarop hij zei: "Heb je dan echt niet door dat R je vet belachelijk zit te maken?"

Aanvankelijk was ik kwaad op L dat hij R (die inmiddels redelijk bevriend met me was) de schuld gaf van iets waarvan zij absoluut ontkende het te hebben gedaan. Toevallig had ik die middag m'n frustraties er even uitgegooid bij een goeie vriendin van me, die toevallig de zelfde naam heeft als R. Ik had dus die avond 'R, je bent een schat' in m'n MSN-naam staan. R (vriendin van I dus) zei dat ze dat overdreven vond en het nergens op vond slaan. Ik zei dat het niet over haar ging en zij zei dat het onzin was, want ik had heus niet ineens nog een vriendin die R heette, ze had me er tenslotte nog nooit over gehoord (alsof ik al m'n vriendinnen met haar ga doorspreken). Ze zei dat ze het ziek van me vond dat ik loog.

Goed, na wat over en weer gezeur tussen ons drieën kwam het er van de week toch uit: R maakte me inderdaad belachelijk, L had dus gelijk. Ik m'n excuses aangeboden aan L en uitleg aan R gevraagd. Een hoop gescheld volgde. Uiteindelijk had ze me geblokt en klaar, ik was er vanaf, trut. Nou komt ze net ineens weer online om me even te vertellen dat ik borderliner ben en ze vroeg of iemand me dat weleens had gezegd. Ik zei: "Dagelijks, nou goed." Zegt ze: "Met jou gedrag zou dat niet meer dan logisch zijn."

Nou, sorry, maar hier kan ik echt even niet bij met m'n gedachten! Daar scheld je toch niet mee?! En het is ook nog eens gebaseerd op niks, kan ik er wat aan doen dat ik nog een vriendin heb die R heet? Tss..

Mensen die last hebben van borderline en dit lezen: Ik wilde alleen mijn verhaal kwijt en wil verder absoluut niemand kwetsen.
Laatst bijgewerkt door Djesseka op 25-06-04 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 20:14

Dan had ik een heel "lief" berichtje op dat gastenboek geplaatst over dr Lachen Je hebt tenslotte toch borderline dus je wist niet wat je deed toen je het schreef...


**en ook dit is niet kwetsend bedoeld**

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 20:27

Citaat:
Lieve mensen,
Even een kleine rectificatie met betrekking tot alle eerder door mij geschreven berichten. Ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat ik aan Borderline lijd en ik weet dus niet wat ik doe. Ik ben nu een heel ander persoon dan over 5 minuten. Excuses voor het ongemak!

(Jullie kunnen R om uitleg vragen.)

Je bracht me op een idee, Akke.
Ik heb even een berichtje geplaatst, zie hierboven Knipoog

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 07:50

Dat is een goede, je bent niet aan het schelden (aangezien dat toch niet help) en zij staan lekker voor banketstaaf. Ik vind het trouwens heel belachelijk (en kwetsend voor jou en borderline-patienten) dat ze daarmee schelden!

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 10:16

Dat ze mij uitscheldt interesseert me niet eens zoveel, maar dat ze HIERmee scheldt wel! Ik vind het nou niet iets om mee te schelden..

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:28

Haha, ik ben borderliner en zo gek als een deur!

Nee zonder malheid. Hoe kan iemand dat opmaken? Zelfs een Psych heeft daar nog moeite mee. Ze heeft het verkeerde beroep gekozen!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:52

Da berichtje is goed LoveJess!!Goed gedaan OK dan!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 10:58

Hoe werd er gereageerd op dat berichtje? Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:05

ze was dus al steeds op zoek naar ruzie en dat heeft ze nu.....is ze nu blij?
en what the f.ck dat jij r..mijn lieve schat (of iets dergelijks) in je naam had staan, das toch lief?
duh wat een moeilijk mens zeg..,...vraag haar de volgende keer maar of ze misschien ergens over wil praten.....ze schijnt het erg moeilijk te hebben Knipoog

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 13:38

Hehe, inderdaad Missnynke!
En ja, al zou dat 'Je bent een schat' wel over haar gaan, wat dan nog?!
Op het berichtje zijn nog geen reacties.

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie