Geen afscheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Geen afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 09:41

Zoals vele van jullie misschien wel weten staat mijn verzorgpaardje te koop. Nu kreeg ik zaterdag van iemand te horen dat er al kopers waren, maar dat was misschien ook tegen haar gezegt omdat ze niet willen dat zij der koopt. Gister kreeg ik een smsje van de eigenaar (de moeder) met de mededelig dat hun Charlie woensdag (vandaag) doen. (Woensdag is haar vrije dag en ben ik niet verplicht haar te doen) Ik vond dat geen probleem en smste terug met de vraag als ze al kopers voor der hadden en toen smsde ze van ja, mensen met stallen aan huis en een boerderij, beter kan ze het niet krijgen.
Dat zal ook best, maar toen begon het bij mij te knagen, zullen ze daarom vandaag Charlie zelf willen doen? Omdat der kopers komen?
Voor mij blijft het een vraag, omdat ik vanmiddag moet werken en dus niet langs de manege kan.

Het gevoel wat ik nu dus heb is dat ik geen afscheid van der kan nemen, omdat dit al zo laat gezegt werd (want wat dus zaterdag werd gezegt klopt) en ik dus bang ben dat ze het (bijvoorbeeld) 1 dag van te voren zeggen en dat ik dan niks meer kan ...

Tot mijn grote verbazing hoorde ik zaterdag ook nog dat de fjord waar ik op reedt te koop staat ... Sjeez al mijn paardjes gaan weg Huilen

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:32

Er is maar 1 manier om uit te vinden of je gevoel juist is en dat is opbellen en de hamvraag stellen Bel de eigenaresse op en vraag of je nog wel afscheid mag nemen en of ze niet zomaar Charlie laten meenemen......

Ik neem aan dat je redeleijk met die mensen door de bocht kan dus zo erg is het niet om die vraag te stellen! Heel veel succes, het lijkt me heel erg moeilijk om afscheid te nemen............

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:05

ben het met napoleon eens. afscheid is nooit leuk en altijd moeilijk.. hoop dat ze een goed tehuisje krijgt en dat je nog afscheid van haar mag nemen.

The journey of a thousand miles begins with a single step.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:12

Misschien een onnodige vraag, maar kun je haar niet kopen? Lachen

(Ik vind de vraagprijs ronduit belachelijk...) Scheve mond

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 12:13

Quellian schreef:
Misschien een onnodige vraag, maar kun je haar niet kopen? Lachen

(Ik vind de vraagprijs ronduit belachelijk...) Scheve mond


Ja de vraagprijs is gewoon belachelijk maar ik heb er ook geen geld voor (voor de stalling) en ik begin volgend jaar met een nieuwe opleiding ... een verzorger is makkelijk te vinden ... maar de prijs

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:14

Ik Pb je ff!

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 08:23

Gelukkig kreeg ik gister nog wel een smsje, maar wat ik dacht klopte dus... De kopers waren er gister en ze word zaterdag opgehaald!!

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 08:28

Nooit leuk als je verzorgpaardje weggaat,het is te hopen dat het paard echt een goed tehuis krijgt zoals de eigenaar van je verzorgpaard zegt!
Nou gelukkig kan je nog wel goed afscheid als ze zaterdag weg gaat!
Sterkte!
Lundi

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:48

nou sam t zit je ook niet echt mee he!! met die fjord ging het al mis en nu is charly ook verkocht Boos! je kan nu toch nog wel afscheid nemen?

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 11:44

Ja morgen is dan de laatste dag dat ik er doe! Dus ik zie het wel, wil er aan de ene kant zaterdag wel bij zijn maar aan de andere kant juist ook weer niet ...

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:47

Als ik jou was zal ik er zaterdag maar heen gaan anders heb je later spijt dat je het niet hebt gedaan! Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:59

Tina en de rest van de familie zijn schatten en alten jou echt wel afscheid nemen Knipoog

Beter mensen als hun tref je niet!

Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 12:13

Ja tina smste me gister al der over, dus ik weet het ook wel,maar het komt zo snel ...

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:34

Aaah wat rot voor je zeg! Ach gut
En ik zou er net als Margon zegt ook naartoe gaan...anders krijg je mss spijt..

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:21

ik ben het met Margon eens.. ik weet dat je er tegenop zit dat ze dan opgehaald wordt maar als je er niet bij bent heb je later maby spijt en dan kan je er niks meer aan doen.. waar gaat ze heen trouwens? misschien mag je er nog wel blijven bezoeken als het een beetje in de buurt is?

tinkaforever
Berichten: 172
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: beringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:40

ik weet perfect hoe je je nu moet voelen. Ik reed mijn verzorgpony al 4 jaar, en eergisteren belde de eigenaar mij op, om mij te vertellen dat zij en haar veulen verkocht zijn.
Ja ik wist wel dat dit ging gebeuren omdat de eigenaar hartproblemen heeft. Ik vroeg toen wanneer ze haar kwamen op halen zodat nog effe afscheid kon nemen. Toen zei hij: "sorry dat zal niet meer gaan. Ze zijn namelijk gisteren vertrokken naar Denemarken."

Dus ik raad je aan om er zo snel mogelijk heen te gaan zodat je afscheid kan nemen. Want ik heb er nu heel veel spijt van dat ik geen afscheid heb kunnen nemen

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:05

Ik zou wel nog afscheid gaan nemen.
En het is altijd vervelend als je verzorgpaardje verkocht wordt maar je kunt er helaas niets aan doen.
sterkte Ach gut

Rona, Linanda en Oackly

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:11

ik ben het ook met margon eens.
kweet hoe je jouw voelt mij verzorgpony kreeg ik het 1 week van de voren te horen dat ie weg ging en dat ik haar niet meer hoef te doen.
Hopen dat je sneliets anders heb meis

kingping

Berichten: 223
Geregistreerd: 27-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:27

heb ik ook gehad eerst ging de manege weg want daar werden huizen gebouwt toen werden me verzorgpaard+ veulen verkocht.
ik opzoek naar een manege stonden daar ook 3 paarden van me ouden manege 4 weken later ong ging de eerste weg 8 tot 12 weken later werd de 2de verkocht en nu staat er nog maar 1 en me ex verzorgveulen stont er ook maar die hebben ze tijdelijk ergens anders neer gezet duz ik baal echt wel nouw sorriej maar ik moest dit ffies kwijt groetjes

R.I.P Mickey,, Ik zal altijd van je Blijven Houden!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:40

Het is nooit leuk als je vzpony verkocht wordt, heb het 'vroeger' zelf ook een aantal keer meegemaakt..
Heb ook een keer geen afscheid kunnen nemen, dat was ook de keer dat ik er eigenlijk het meeste verdriet van heb gehad en dat was ook het paard waar ik het meeste mee heb gehad eigenlijk...

Maar zaterdag wordt ze dus al opgehaald Scheve mond. Ik zou er echt even naartoe gaan, het doet je onwijs veel pijn om haar weg te zien rijden, maar dan weet je ook dat ze écht weg is.. Dat je niet de volgende keer op stal komt en je denkt dat ze er nog staat. En als je niet gaat, krijg je er misschien spijt van..
Dat had ik ook bij dat ene paard, 's middags belde de hoefsmid dat hij haar kocht. 's Avonds kwam hij haar ophalen (toen hebben ze mij nog gebeld om afscheid te komen nemen, maar omdat de hoefsmid heel dichtbij mij woont, zei ik dat er ik de dag erna zelf wel naartoe zou gaan). Er werd mij echter niet verteld dat ze die avond ook gelijk op het vliegtuig werd gezet naar Zweden Scheve mond. *zucht*

Heel veel sterkte iig zaterdag! Ach gut En ik hoop voor je verzorgpony dat ie op een hele goede plek terecht komt !

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:17

Ik zou heengaan, wie weet word je 'meeverkocht' als verzorgster. Is bij mij ook al een keer gebeurt, was heel handig!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:14

tinkaforever schreef:
ik weet perfect hoe je je nu moet voelen. Ik reed mijn verzorgpony al 4 jaar, en eergisteren belde de eigenaar mij op, om mij te vertellen dat zij en haar veulen verkocht zijn.
Ja ik wist wel dat dit ging gebeuren omdat de eigenaar hartproblemen heeft. Ik vroeg toen wanneer ze haar kwamen op halen zodat nog effe afscheid kon nemen. Toen zei hij: "sorry dat zal niet meer gaan. Ze zijn namelijk gisteren vertrokken naar Denemarken."

Dus ik raad je aan om er zo snel mogelijk heen te gaan zodat je afscheid kan nemen. Want ik heb er nu heel veel spijt van dat ik geen afscheid heb kunnen nemen


echt verschrikkelijk voor je zeg!!


Samy

Berichten: 11075
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 22:41

Tja nu zit ik dus nog met een probleem. Gister vroeg ik aan de dochter hoe laat ze op gehaald werd, maar geen bericht (over msn). Op de manege hebben ze het niet eens tegen de eigenaar verteld, dat moesten ze maar van een ander horen. (Ze gingen bij mij opheldering vragen) Had ik de eigenaar (moeder) ff gesmst met hoe laat ze opgehaald word, nog geen bericht ... Nu komt de titel dus wel in de buurt ... :S

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:53

oh wat verveldend voor je .....
maar ja ik heb het ook een x gehad en het is echt geen leuk gevoel

sterkte

groetjes ellen en loonie

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss

Rinthoron

Berichten: 113
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:55

tjonge das ook niet leuk zeg

Steed, mijn superhaf!! :D
Rust zacht lieve Toots


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Balou_k, DenieesB, Freddydeshet, Oehlala, RenateHidden, SusanH, tienus63, TurboDi, Vagabondo en 101 bezoekers