nog steeds op zoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

nog steeds op zoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 12:38

...hooow vandaag ben ik nog steeds op zoek naar "mijn ware droompony"hoewel ik er al 1tje ben tegen gekomen die ik echt leuk vind. Weet ik niet of ik het wel moet doen i.v.m. dat ze nog niet ingereden is. Ik rijd al wel 12 en een half jaar, maar ik rijd nu parttime en niet zoveel dus. Ik weet niet of ik het moet doen, omdat ik zelf haast geen ervaring heb met inrijden. Hmmm moeilijk dus... Ik heb wel vele reacties gekregen, maar er zat er niet echt een bij waarmee het echt meteen klikte erg jammer...but the search is going on...
Dus wie weet krijg ik vandaag wel het emailtje met HET paard van mijn dromen!!!
Een bonte NRPS van rond de 1.55 met een lief karakter...dat wil toch iedereen wel Vingers aflikken
groetjes,
Angelique

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:44

Ik zou geen jong paard nemen als je zelf geen ervaring hebt met inrijden.
Zoals jij hem beschrijft moeten er toch genoeg te vinden zijn, je moet alleen even geduld hebben.
Succes met zoeken!

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 13:08

ja ik moet er wel bij zeggen dat ik 2 jaar geleden ook een pony van 3 heb gehad en toen veel hulp kreeg met inrijden. Dus heb wel iets ervaring en als ik het doe krijg ik in ieder geval veel hulp erbij.
Maar aan de andere kant zit ik ook weer te twijfelen...er zitten wel goede papieren bij en ze zegt dat het een lieverd is...zzzucht...

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:08

Twee beginners (paard en mens) is een heel moeilijke combi. Met een ingereden paard heb je wel direct veel plezier omdat je een hoop (niet alle;))kunt 'overslaan'. Inrijden en africhten wordt maar al te vaak onderschat. Kijk nog eens lekker rond zou ik zeggen. Niet een hand vol, maar een land vol paarden. Lachen

Wordt lid van de HippoLogic Clicker Training Academy HippoLogic Clicker Training Academy voor online R+ cursussen, live groepscoaching en onze Clicker Community <3 met gelijkgestemden .

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:53

ja ik rij al 12 jaar hoor...maar nu niet meer elke week ofzo...

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:08

als je geen ervaring hebt met inrijden, zou je het ook iemand anders kunnen laten doen.. of je neemt een paard ie al wat ouder is!

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 16:28

Haha! ja ik zag al een paar hele leuke en heb er misschien eentje gevonden. wel jammer van dat andere paard. Die staat trouwens ook op bokt, maar ik weet de link ff niet.

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:16

In het Engels hebben ze daar een mooi gezegde voor: green on green makes black and blue!

Succes met je zoektocht.

There is no reality, only perception.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:18

goh, je hebt wel eisen he Knipoog

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:38

hahahahaha

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 18:33

nou dat valt reuze mee...het zijn geen onlogische eisen!Na wat ik heb ervaren de laatste keer dat ik een pony bijna kocht...Ik probeer alleen duidelijk te maken wat voor paard ik zoek en de meeste mensen lezen mijn advertentie gewoon niet goed. Ik probeer dus te voorkomen dat het mis gaat...als je verder niks te zeggen hebt hoef je dus ook niet te reageren...

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:10

Toen ik op paarden jacht ging, vond ik dat geweldig. Overal gaan kijken. Overal zien of het wat is. Zenuwachtig in de Auto zitten omdat je het wil weten. Geweldig

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:16

ik vond ook het leukste van mijn paardje kopen dat ik overal ging kijken en dan twijfelen dan toch maar ff verder zoeken.ik ben blij dat ik niet gelijk het eerste de beste paard heb gekocht hoor.er zijn er zooooveel niet normaal.kijken en opzoek naar een paardje is het leukste vond ik,ja en daarna voor de eerste keer erop.echt spannend allemaal hoor.ik hoop dat je gauw je droom paard vindt maar doe rustig aan.keus genoeg!!!!

Bart..we zullen je missen r.i.p

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 11:00

Oja dat heb ik nu ook heel erg, ik heb al verschillende paarden gezien maar de meeste zijn een beetje boven mijn budget of nog niet ingereden. En sommige vind ik dan weer heel erg leuk, maar daar krijg ik geen reactie van. Wel heb ik gister een hele leuke gevonden maar nu zit ik weer te twijfelen omdat ze i.p.v. 9 ( wat bij de advertentie stond) 12-13 is. Ik zelf vind het niet zo oud MAAR al die reacties die er komen zeg!Haha oja ook nog een obstakel is dat ze in Belgiƫ staat en ik in Nederland woon haha Haha! Heb ik weer, maar als het een droompaard is kan niemand wij weerhouden Tong uitsteken
hihi....

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Edisons, ImkeTarek, Lente, Natascha, Vagabondo en 79 bezoekers