Chester is terug!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Chester is terug!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-02 01:00

Mijn lieve GVR is weer terug! Lovers
Hij was echt zo braaf, en voelde zich weer heerlijk thuis in zijn vers opgestrooide stalletje. Haha!
Alleen hadden die verzorgers daarzo hem iedere dag gepoetst Frusty en ook iedere dag zijn sokken gewassen!!! Lips are sealed
Hij is daar toch alleen voor castratie?? Je gaat'andermans paard toch niet poetsen en wassen enzo? Hij is ook nog maar twee jaar, en hád lekker veel huidvet, zodat hij straks weer ongestoord non-stop het land opkan.
Maar nee hoor, blinkend dun vachtje, net een KWPN er.
Oooh ik kan me daar echt kwaad om maken.

Maar afijn, hij maakt het heel goed, en ik ben ontzettend blij dat ik hem weer veilig thuis heb...Geen andere mensen die aan m zitten Lips are sealed

Morgen gaan we met hem een lange polderwandeling maken, en overmorgen naar het strand. Wat zal hij opkijken, dat heeft hij nog nooit gezien!! Lachen


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 08:29

Hee mooi zo, je kereltje wreer thuis. Wel beetje vaag ja, dat hij als een kale knol thuiskwam, hebben ze niks te doen gehad daar ofzo? Maar goed, heel veel plezier met rijden hoor! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 10:27

rijden? Verward
je rijd toch nog lang niet met hem?
Lekker dat chester weet thuis is, ik zou hem zo graag eens in het echt zien, volgens mij is hij om op te vreten Haha! Tong uitsteken

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-02 10:57

Zei ik rijden??
Nee hoor, gewoon lekker aan de hand wandelen!!
Nog een jaar, dan gaan we pas rijden!! Haha!

Ja, hij is inderdaad om op te vreten! Knipoog Echt z'n lieve goedzak Lovers
Ik heb vandaag Pompidou en Chester maar wel even gescheiden (met schrikdraadje) in de bak. Chester zal vast nog wel wat kriebelende hormoontjes hebben!! En aangezien Pommetje hengstig is... }>
Leek me geen strak plan! Clown

Chester heeft daar in Emmeloord alleen maar op stal gestaan, en heel af en toe eens in een paddockje. Hij loopt nu dus alleen maar te rennen, te bokken, en Pompidou op te fokken!! }> *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 14:38

dat is niet netjes!! er werd wel goed voor hem gezorgt daar maar ik vind niet dat dat zomaar kan oke al hadden ze dat de dag gedaan voor dat hij naar huis ging dat is natuurlijk wel zo leuk een schoonpaardje te zien Lachen
maar fijn hoor dat hij weer lekker thuis staat!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isabel_k, kimmetje26, marte_kandia, mooney, Nina1999, NoorW, tienus63, WendyKtH en 125 bezoekers