Continu dromen over Maffick, dat hij losloopt...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Continu dromen over Maffick, dat hij losloopt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 10:59

Heel vaag, ik heb de laatste 2 week 'last' van dromen over Maffick. Voor wie het niet weten, Maffick was mijn vorige paard, maar door omstandigheden heb ik hem afgelopen december verkocht, ik had het hier heel moelijk mee omdat het mijn grote kameraad was, maar voor hem was het beter.

Iedereen droomt wel eens of zijn of haar (ex)paard maar dezen zijn heel gek.

Ik heb nu al een aantal keer gedroomd dat Maffick losliep.

De eerste keer liep hij los op het erf van de boerderij waar hij stond, mn vriendin zei in mijn droom dat ik hem maar pakken moest want zij had er geen zin in. Ik kon hem niet pakken want hij liep steeds een stapje verder.

De tweede keer liep hij los in een grote onbekende stad, een jongen vertelde mij dat ik snel moest zijn, anders was ik hem kwijt. Dus ik rende door de straten van die stad om hem te pakken, maar raakte hem steeds kwijt, dan zag ik hem weer door een straat draven en als ik daar aankwam was hij weer weg ,niemand wist welke kant hij uitgegaan was.

De derde keer liep hij voor mijn huis heen en weer, maar ik bleef gewoon in de deuropening staan, heel raar , ik deed ook geen moeite hem te pakken en liet hem gewoon lopen. Af en toe kwam hij dichterbij, nam een hap gras en ging weer weg.


En zo steeds meer, afgelopen nacht niet, maar hiervoor dus steeds wel.
Elke keer loopt hij los en kan ik hem niet te pakken krijgen...

Zou dit ermee te maken hebben dat ik hem echt kwijt ben, omdat de mensen van wie hij nou is geen contact met me willen? ( joost mag weten waarom ,ik ken ze niet, hij is snel doorverkocht )

Ik vind het erg vervelend die dromen, ik was aardig over hem heen, heb lekker lol met mn Bas, maar toch blijft hij natuurlijk een speciaal plekje in mn hart houden. Ik baal er van want denk nu weer continu aan hem, en aan wat die dromen nou kunnen betekenen ?
Iemand die hier iets over te zeggen heeft ?


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:09

Nee zou het echt niet weten. Misschien betekent het idd wel iets...
Misschien gaat t wel slecht met hem en mist hij jou?! Of misschien mis jij hem bewust of onbewust?

Soms droom ik ook weleens waar ik bijv. lang niet meer aan heb gedacht! Door die dromen word ik er weer door bewust dat ik daar dan nog aan moet denken!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:10

Wat vervelend zeg! Weet je echt niet meer waar hij is gebleven?

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 11:14

Ik weet wel dat hij in de buurt van Zwolle staat, bij een vrouw die wedstrijden met hem rijdt, tenminste dat is wat ik gehoord heb.
Ze wou verder geen contact met de vorige eigenaar...

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:34

SANEX schreef:
Zou dit ermee te maken hebben dat ik hem echt kwijt ben, omdat de mensen van wie hij nou is geen contact met me willen? ( joost mag weten waarom ,ik ken ze niet, hij is snel doorverkocht )

lijkt me heel logisch, je weet dat je hem niet meer zal krijgen, en dus kan je hem in je droom ook niet pakken...
ik heb afgelopen jaar (jaar daarvoor maar een beetje last van) op vakantie steeds vreemde dromen gehad, over dat Dolly dood ging, verkocht werd, enz. het ging maar door vooral de eerste 5 nachten van de vakantie, daarna werd het minder... Ik weet nog steeds niet waarom, maar ik miste haar best wel, maar kon er niets aan doen, ik zat in zuid frankrijk dus Knipoog en door die dromen verwerk je dat dan.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 11:47

Yessy, bij mij is het ook vorige week op vakantie begonnen, in Oostenrijk, vraag me niet waarom maar sindsdien heb ik die dromen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:49

Enige waar ik aan zou kunnen denken is dat je toen hij verkocht was nog contact met hem kon zoeken als jij wou.

Toen die voor de tweede keer doorverkocht werd kon dat niet meer, die mensen willen dat immers niet meer.

De eerset 2 keer dus dat je hem nog wel te pakken zou kunnen krijgen als je dat zou willen, de derde keer voor je huis dus niet meer.

Maar je dromen kunnen ook een soort van verwerken zijn, het is altijd rot als je opeens je paard niet meer mag zien....al zou je hem nooit meer opzoeken zit er toch een verschil tussen niet mogen en geen behoefte aan hebben.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:51

dat is wel vervelend zeg,
ik kom vaak in de buurt van zwolle,en zal me ogen voor je open houden,
rot voor je dat je hem niet meer mag zien zeg !

Karaat_the_newforest op Instagram

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:59

De droom is toch heel duidelijk hoor.
Jij hebt het geen plaatsje kunnen geven nog.
Hoe zou hij het hebben, zijn ze wel goed voor hem enz.
De droom over je eigen huis. Zo voel jij je het beste erbij en hoef je niet achter hem aan.
Dus ook al lijkt het afgesloten, dat heb je nog niet gedaan.

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:01

Waarom laat je depennybitch niet eens contact hebben met maffick?
Dan kan je vragen of ie gelukkig is en dat soort dingen. Kan misschien helpen met je "verlies" als je weet dat hij het fijn heeft..

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:05

ik denk niet dat ze dat doet hoor, contact zoeken met een paard dat is verkocht... meestal doen ze dat alleen in gevallen van mishandeling enzo, of bij gestolen paarden.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 12:10

Kan het haar altijd vragen, als ze contact met een overleden paard kan hebben kan ze dat toch ook met een verkocht paard ?

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:13

ja dat kan wel, maar mijn ervaring is dat ze geen dingen aan paarden vragen die niet van jou zijn, degene die ik bij dolly heb gehad zei dat ze dat 1x gedaan had, en dat ze vervolgens verschrikkelijk ruzie heeft gehad met de eigenaar van het paard, omdat die er nou eenmaal niet om gevraagd had...


SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 12:28

Heb geen contact met de nieuwe eigenaar, dus die hoeft het ook niet te weten Knipoog Moet ze maar gewoon contact met me willen Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:34

haha nouja ik zou het gewoon vragen dan, als je het echt graag wilt weten en het je gerust kan stellen, maar het kan ook een negatief antwoord zijn en dan voel je je helemaal rot.. dat is het risico dat je in zo'n geval neemt Knipoog

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 12:35

Ja idd, ik weet ook nog niet zeker of ik het doe... moet maar eens zien, maar wil wel van die dromen af zijn

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:36

ja, misschien wordt het minder, zou wel fijn zijn, ik voelde me ook steeds superrot als ik wakker werd...

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:28

Heb je van haar zelf gehoord dat ze geen contact met je wil?
Als ik dit soort dromen had over Armando, zou ik zeker weten in ieder geval bellen om te vragen hoe het met hem gaat. Ongeacht wat de eigenaar daarvan vind. Als ze dan nog steeds niks wil zeggen, kan je verder weinig doen, behalve er via anderen, die in zwolle wonen oid achter proberen te komen hoe het is.

Ik heb zelf echter het idee dat het zou kunnen betekenen, dat als je niet snel, je hem weleens voorgoed kwijt kan zijn. En dan echt kwijt bedoel ik.

Ik zou er in elk geval zo snel mogelijk achter proberen te komen hoe het met hem is. Met of zonder hulp van de eigenaar.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 18:52

Ik heb geen nummer of wat, de gene waar ik hem aan verkocht heb weten ook niks, die hadden bij de koop van mij mijn nummer en gegevens opgeschreven om aan de nieuwe eigenaar te geven, maar die wilde dat dus niet hebben omdat ze geen contact wilden.

Misschien is hij alweer doorverkocht, dat weet ik dus niet

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:12

Zet dan een duidelijke foto ofzo hierneer, of heb je die nog in je profiel? Dan kunnen mensen daar in de buurt een beetje uitkijken en je vertellen hoe hij eruit ziet. Zou ik me toch gemakkelijker bij voelen...

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 23:14

Dat hebben al meerderen voor mij gedaan uit die buurt, om zich heen kijken op wedstrijden e.d, maar heb nog niets weer gehoord.
Ik bel eerst nog een keer die mensen aan wie ik hem verkocht heb of zij niet nog een nummer hebben, of weten wáár precies ze woont.
Anders schakel ik idd internet wel in


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_ en 44 bezoekers