Suzanne's droom komt uit!! (in de strengen)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Suzanne's droom komt uit!! (in de strengen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 11:44

Ik las het stukje in de strengen en krijg nog kippenvel!!
Dit is denk ik de droom van velen maar voor suzanne kwam die uit!
Echt super!
Ik was erbij in den bosch en was zelf gewoon aan het wegdromen over hoe het nu zou zijn om daar te mogen rijden op z'n toppaard!
Echt een perfecte combi die twee.
Tja, volgens mij is het nog niet zo makkelijk om een volbloed te rijden.
Maar de prestatie die suzanne daar met stravinsky neer zette was echt perfect!! Want hoe lang rijd ze hem nu?? ongeveer een half jaar toch?
Ik wil deze bokker toch effe feliciteren en haar veel succes wensen bij haar aankomende wedstrijden!!
En zeggen dat deze prestatie echt super is, want ik denk dat suzanne ook al is ze nog maar 20 veel tegenslagen heeft gehad.
Suzanne toppie!!
ga zo door!!
en wie weet indoor brabant volgend jaar!! Dan kom ik je vast en zeker aanmoedigen Lachen
(volgens mij zijn veel bokkers het met me eens!)


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 12:15

Zijn er ook bokkers die naar suzanne en stravinsky komen kijken bij de hengstenshow van joop van uytert?
edward gal en gribaldi en hopelijk ook anky en crack zijn er!!
dus echt een avond vol met toppers!!!
groetjes jeannette

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 14:01

Ik heb Suzanne ook zien rijden met Stravinsky en petje af hoor!!

Ik hoorde bij mij op stal ook een heleboel positieve en bewonderende geluiden zowel voor paard, ruiter als combinatie!!

Stuur een hengst (volbloed nog wel) maar eens rond in een piste tussen zoveel andere hengsten en dan met al dat publiek!

Bij Van Uytert ga ik denk ik wel even kijken, alhoewel wijzelf meer in de "zwarte monstertjes" (Friezen) zitten, maar het is vlakbij eigenlijk en altijd leuk om de paardenvriendjes uit de buurt weer eens te ontmoeten!

*tok, tok, tok* Rare jongens die romeinen...????(Obelix)

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 14:28

Ik zal met speciale aandacht de Ids doorlezen...staat er ook een foto van Suzane op Strav in?

Ik neem aan dat het de Ids van dit weekeinde is?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 14:54

Ja: hele mooie!

Ja: hele mooie!

Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 15:02

Kan iemand het inscannen? Ik ben wel heel benieuwd!

:evaw:

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 15:23

ja ik krijg de ids niet dus ik weet niet waar jullie het over hebben.

wie wil het inscannen???? Haha!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 15:41

Marijke schreef:
Stuur een hengst (volbloed nog wel) maar eens rond in een piste tussen zoveel andere hengsten en dan met al dat publiek!


Even offtopic, foei. Kom eens kijken bij een PRE keuring. Daar kwam een DA die normaal alleen op KWPN keuringen komt en haar mond viel open zoveel hengsten en geen greintje agressie.

Goede prestatie van Suzanne btw en aub kan iemand de foto scannen heb ids niet.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 16:19

Ik heb het stukje net op mijn werk gelezen. Leuk stukje was et. Leuk dat je weet dat et een bokker is over wie dat stukje gaat.
Ik krijg de IDS begin volgende week denk ik dus dan zal ik et even scannen!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 17:08

Ik zal het meteen gaan lezen! Maar allereerst van harte gefeliciteerd natuurlijk. In tegenstelling tot wat wel eens wordt verondersteld is het in de sport gewoon kei en kei hard werken en je iedere keer weer oppeppen wanneer je de zoveelste tegenslag hebt gehad. Ik heb zeer veel bewondering voor mensen die zo jong al zo professioneel in de sport bezig zijn. Petje af Suzanne, het is je van harte gegund. Ik hoop je dit jaar live te kunnen bewonderen in de show van vd Uyterd. Kwijl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 17:41

Afbeelding

Leuk stukje, je zult wel trots zijn Haha! en terecht

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 18:07

Heel erg leuk en mooi stukje,
het viel me alleen gelijk op dat ze in je naam gewoon 2 (!!!) fouten hebben zitten. Frusty

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 18:13

Leuk stukje en een erg mooi paard. Klopt het dat deze hengst in het buitenland al Grand Prix liep voordat hij naar van Uytert kwam?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 20:01

En Stravinsky (ook wel stravo genoemd) liep geloof in geen grand prix
maar wel zoiets als lichte tour etc. Op de site van van uytert stond het allemaal uitgelegd. Ik heb stravinsky vorig jaar ook gezien op de hengstenkeuring en ik vind deze combinatie nu veel beter de hengst vind ik nu echt veel mooier!! ik heb echt bewondering voor wat suzanne daar zomaar neer zette! En dan nog twijfelen of ze het wel goed had gedaan!!
Dat is nu een echte goede amazone!!
maar suzanne het was SUPER!!!
Kun je echt trots op zijn!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 20:06

en SuSanne ipv Suzanne,
vind ik wel zo irritant als mensen je naam zo schrijven!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 20:10

leuk stukje hoor, leuk om te lezen!!!
wel slordig dat er twee fouten in je naam staan zeg..

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 20:58

Thanx Thanx.........ik wordt helemaal verlegen hier. Bloos Haha!
Ik was inderdaad heel blij met dat stukje maar inderdaad stoorde ik me ook aan die fouten. Haha! Natuurlijk aan die 2 naamfouten maar ook aan het 'woorden verdraaien' van die verslaggeefsters. Op zich leuk geschreven hoor en er staan ook veel lovende dingen in.
Maar er staat dat ik door pech in het zadel van Stravo beland ben. Dat heb ik nooit zo gezegd. Wie weet als Insy nog geleefd had had Joop het ook wel gevraagd. Nu lijkt het net alsof Joop mij een paard met een botcyste verkocht heeft en doordat hij ingeslapen moest worden hij mij gevraagd heeft om Stravo te rijden. Dat is dus niet waar. Joop vroeg dat omdat de prestaties met Insy Joop positief opgevallen waren en hij nooit gedacht had dat Insy nog zo goed zou scoren. Joop heeft Insy ook nooit met botcyste verkocht en het was trouwens 2 jaar geleden i.p.v vorig jaar.
Maar ja, genoeg gezeurd nou! Haha! Volgende keer (ahum) vraag ik eerst of ik het stukje mag doorlezen voor het gepubliceerd wordt, dan kan ik wat 'bijcorrigeren'. Knipoog

Ik was best trots op die complimentjes! Ook van jullie! Het was inderdaad een droom van mij om daar nog eens te rijden op een zwarte goedgekeurde hengst (altijd al een zwak voor gehad). Op zich natuurlijk fantastisch dat die uitgekomen is. Ik weet het inmiddels wel te relativeren Haha! want het is niet zoals in een droom alleen maar rozegeur en maneschijn. Maar ja........nu heb ik weer nieuwe dromen natuurlijk.

Zo zie je maar: Als je echt iets wil en je hebt er alles voor over dan lukt het je. Zoals Anky altijd zegt: "De weg naar de top is lang maar niet onbegaanbaar". Zie ook bij mijn onderschrift zo'n spreuk.

BTW De foto's op de hengstenkalender zijn iets mooier dan deze. Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 22:19

De hengstenkalender heb ik niet gezien *LOL* maar de ids heb ik net even uit het papier gehaald om te kijken Haha! (hij mocht pas open als ik mijn wiskunde had geleerd, wat een zelfdiscipline weer *LOL* )

Ga zo door suZanne Haha!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-02 23:05

Tja,
ik weet ook wel dat het allemaal niet zo mooi is als het lijkt!
Maar ik denk dat iedereen overigens wel weer dat joop jou vroeg om je kwaliteiten bovendien reed je mataro toch ook!
En zoals je nu hebt gezien heeft het prima uitgepakt want op je 20 jarige leeftijd heb je al fans!!!
Ik ben er teminste 1
hahahaha
Heb je die cola trouwens nog gekregen!!!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je nieuwe dromen.
Tja ik heb ook een droom en dat is ooit mee doen aan de pavo cup en wie weet nog meer! maar de pavo cup lijkt me gewoon gaaf om aan mee te doen! wie weet komt mijn droom ook nog wel eens uit!
En mijn andere droom is om een keer hoger dan z2 te starten!
Nouja we zullen zien wat er van mijn dromen komt!!
Maar jij geeft mensen wel iets om van te dromen!!
toppie!
(trouwens erg knap dat je met beide benen op de grond blijft staan)
Maar een beetje trots op jezelf zijn kan echt geen kwaad!!
groetjes jeannette

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 04:58

Wauw wauw wauw! Fantastisch en wat een super combinatie! Heel veel succes gewensd in je verdere dressuur carriere (zal wel lukken denk ik!)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 07:44

hee Suuz, gefeliciteerd hoor! Erg mooi stukje over je geschreven, idd erg jammer van de verdraaiingen, maar goed, wij bokkers weten nu hoe het zit.... Kunnen we heel bijdehand aan iedereen gaan vertellen hoe het echt zit.... En iedereen maar denken: hoe kent zij in vredesnaam Suzanne? Alhoewel, denk dat de meeste mensen de hengst beter kennen dan de fantastische amazone die erop zit. Knipoog Maar ff voor het idee. Ik ben heel erg benieuwd, zal deze combinatie zien op de hengstenshow.... Kan nu niet meer wachten, nu ben ik heeeeeeel erg beneiuwd geworden. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 09:01

Suzanne, wat een ontzettend leuk stuk. Echt gaaf hoor!
Wel balen van de spelfouten en de verdraaiingen maar ik heb het nog niet tot IdS geschopt, dus dit is echt stoer. Knipoog

Alleen valt het beeld wat ik van je had weer totaal in duigen Haha! ......
Grappig dat je in gedachten heel iemand anders ziet!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Suzanne F.

Berichten: 48947
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 09:23

O jee Fitzroy...........hoe moet ik dat opvatten? Haha! Had je me zo anders voorgesteld dan? Bij mijn profiel staan ook foto's.

En Jeanette (Gribaldifan), jouw dromen komen ook heus wel uit hoor. Als je echt graag wil en je er alles voor over hebt.

Tja en mijn dromen........die liggen natuurlijk nu weer een stukje hoger. Haha! Zoals een keer op het erepodium staan op een internationale wedstrijd en dan het Wilhelmus horen. En ooit Grand Prix rijden, met een eigen gefokt paard (Votje ? ), een zwarte hengst die natuurlijk ook nog goedgekeurd wordt. (jajaja, wat een dromen he? Haha! ) En natuurlijk Olympische spelen rijden. Maar dat is ieders droom natuurlijk.

Ach, dit soort dingen peppen je weer op om de lange weg te gaan vervolgen. Als alles tegen zit is dat moeilijk hoor om toch door te blijven gaan. Maar we zijn er nog lang niet en voorlopig heb ik nog dromen genoeg en wil ik nog alles opzij zetten om deze achterna te gaan op de lange weg! Knipoog

Maar ja, het kan ook ineens heel anders lopen. (effe off-topic) Hebben jullie dat stuk in de Hoefslag gelezen over de Young Riders van Helsinki 1995? Wat voor dromen die hadden en hoe alles zo heel anders is gelopen? Misschien leuk om daar een nieuw topic over te starten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 09:30

Tja Suzanne, daar denk ik vaak niet eens aan om in een profiel te kijken. Erg dom ...

Maar om even op dat stuk in de Hoefslag terug te komen:
ze zitten allemaal nog in de paarden en dat valt me al mee en Imke en Barbara hebben toch al leuk meegedraaid op GP niveau. Alleen Kebie is niet zo actief.

En wat dromen betreft: mijn korte termijn droom is om op de NBVR kampioenschappen te mogen starten over 3 weken.
Een lange termijn droom heb ik niet. Ik wil gewoon proberen zo ver mogelijk te komen en in mijn geval vind ik ZZGP (vh NVDR) al heel wat.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 12:21

Gaaf joh!
Wow, (ik ben helemaaaaaaaaaaaaal niet jaloers hoor Knipoog )
Echt een heel leuk stukje, een hele mooi combi!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Sanet en 35 bezoekers