westfalen bezitters: * hier aanmelden *

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

westfalen bezitters: * hier aanmelden *

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 15:23

ja, dat vroeg ik me dus af, waar zijn de westfalers? je ziet allerlei rassen, maar westfalers? die zie ik niet! nou ja, hier een topic dan, uhm....naam?

de bokkende westfalen rijders! :p

nee oke, suggesties?

* meld zich aan * wie nog meer?

mijn westfaler:

Rowygo:

Afbeelding

dit is mijn trots!


Party!! *is heeeeeel trots* Party!!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:36

Ik zelf niet maar een vriendin van me heeft een Westfaler gehad. Helaas heeft ze hem 2 jaar geleden in moeten laten slapen wegens HKO.
Stamboeknaam: Just Joker. Wedstrijdnaam: Just Joey.
Vader: Jungherr (geen ggk hengst) Jasper X Lucky Boy xx

Moeder: Tamina Taipan xx X Darling Boy xx X Froehlich

Ik heb op het moment volgens mij geen foto van hem op mijn computer maar ik zal even gaan zoeken.

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:43

Ik rijd er wel eentje genaamd pearl, maar daar heb ik op moment geen foto van..

Maar wel van haar jonge broertje *LOL* Morgen is er een keuring in duitsland waar we heen gaan Haha!

Afbeelding

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 20:33

wat een poepie! daar komen jullie zeker mee verder, heel leuk beessie! flettie, ik wacht op je foto! en pearl_tje je eigen paard wil k ook wel zien hoor

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:08

Geen foto op dit moment sorry, en is niet mijn eigen rioj haar nu iets meer dan een jaar voor iemand anders Haha! maar foto's komen snel weer een keertje *LOL*

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:18

Hoi ik heb ook een westfalen Lachen Haar stamboek naam is: Casablanca, maar ik heb haar Proud Lady genoemd. nr: 41-10475-96 haar vader is Casaretto (holsteiner) en haar moeder Bari (westfalen) ze is verder een afstamming van Cor de la Bryere (anglo normandiƫr) X Ladykiller xx voor een foto kijk maar ff op mn profiel, want ik weet niet hoe je dat er op zet:p ik hoop dat jullie misschien ook wat meer info hebben over het stamboek ofzo??? (Keuringen, op naam zetten, want ze is al 2 jaar van mij maar staat nog niet op mijn naam bij t stamboek) duzzz hoor het wel. XXXX Jessy

Cezanne

Berichten: 49
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:26

Hai, ik ben dus de vriendin van Flettie en inderdaad, mijn Joey was een Westfaalse ruin! Uit Duitsland zelfs! Helaas doet hij tegenwoordig niet zoveel meer, maar heb echt een heel leuk en lief paard aan hem gehad. Ook op de wedstrijden vond ik hem echt leuk om uit te brengen! Hij is 9 jaar geworden... Jammer genoeg heb ik hier in Gent ook geen foto van Joey op mijn computer, maar als ik weer in Nl ben zal ik een s even kijken!! Vind het wel leuk om hem via bokt nog een beetje 'levend' te houden!!!

Cezanne

Berichten: 49
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:30

flettie schreef:
Stamboeknaam: Just Joker. Wedstrijdnaam: Just Joey.
Vader: Jungherr (geen ggk hengst) Jasper X Lucky Boy xx

Moeder: Tamina Taipan xx X Darling Boy xx X Froehlich




So hey, dat wist je vast niet uit je hoofd!! Of jij hebt Heike gesproken, of jij hebt mijn papieren bekeken, hahaha!!! Van oeders kant zou ik niet verder komen dan Taipan! *LOL*

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:41

Cezanne schreef:
So hey, dat wist je vast niet uit je hoofd!! Of jij hebt Heike gesproken, of jij hebt mijn papieren bekeken, hahaha!!! Van oeders kant zou ik niet verder komen dan Taipan! *LOL*

Grinnik, heb een kopietje van zijn papieren hier voor mijn neus liggen Tong uitsteken

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 17:25

mijn westfalen komt ook uit Duitsland, net over de grens hebben we hem ergens gehaald, hij stond daar op een stal, en daar stond zijn pappie, Ritterorden, ook! en ik gloof dat Rex Fritz, zijn opa, er ook stond, binnenkort zal ik z'n stamboek plaatsen, maar ik heb nu ff niet zoveel tijd!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:31

Zo... heb er even moeite voor moeten doen (inscannen) en ik kon ook zo snel geen mooiere foto's van hem vinden maar hier is dan Joey

Nicole en Joey in 1997 toen ze hem net had:
Afbeelding

Cezanne, Nicole en Joey zomer 2000
Afbeelding sorry Col, heb geen andere mooie foto's van hem. Volgens mij heb ik de meesten aan jou gegegevn Lachen

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:46

Ik heb geen Westfaler, maar probeerde laatst op internet een hengst op te zoeken. Mijn Duits is echter behoorlijk slecht, weet iemand of er foto's van de Goedgekeurde Dekhengsten opstaan? En ik ben geinteresseerd in de hengst Lorimor....... Ik hoop dat 1 van de Westfalen eigenaren me kan helpen!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:07

Ipsilonka schreef:
Ik heb geen Westfaler, maar probeerde laatst op internet een hengst op te zoeken. Mijn Duits is echter behoorlijk slecht, weet iemand of er foto's van de Goedgekeurde Dekhengsten opstaan? En ik ben geinteresseerd in de hengst Lorimor....... Ik hoop dat 1 van de Westfalen eigenaren me kan helpen!


www.westfalenpferde.de is de site van het Westfaalse stamboek. Helaas voor jou nog in het Duits maar ze werken aan de Engelse versie. Ik kon echter niet zo snel in het hengstenoverzicht de hengst Lorimor vonden Niet bij de Reitpferden of bij de Kleinpferden. Heb je misschien meer gegevens? Bijv. vv, vvv, vm, etc?

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 21:13

Ipsilonka schreef:
Ik heb geen Westfaler, maar probeerde laatst op internet een hengst op te zoeken. Mijn Duits is echter behoorlijk slecht, weet iemand of er foto's van de Goedgekeurde Dekhengsten opstaan? En ik ben geinteresseerd in de hengst Lorimor....... Ik hoop dat 1 van de Westfalen eigenaren me kan helpen!



weet je wat ook een mooie goedgekeurde dekhengst is? Ritterorden! of Rex Fritz, maar mijn paardje is er eentje van Ritterorden, Rex Fritz!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 00:55


Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 19:33

zo saffier, daar ben je zeker wel blij mee? mooi beeste hoor! meer info+foto's?

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:20

ja ben er blij met mn paard:D bleek later (toen ik me er in ging verdiepen) ook nog behoorlijk goede papieren te hebben:P en ze is ontzettend lief, soms beetje drammerig maar ja....... moet af en toe kunnen:D jou paardje is ook cool:D eigenlijk zouden er eens westfalen wedstrijden gehouden moeten worden (lekker nederlands) net zoals je voor friezen enzo hebt:j lijkt me wel cool
meer foto's op; http://groups.msn.com/inmemoryofsaffier Afbeelding

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:56

Citaat:
Helaas doet hij tegenwoordig niet zoveel meer, maar heb echt een heel leuk en lief paard aan hem gehad.

Ehm zuster, natuurlijk doet hij de laatste tijd niet zo heel veel meer.. hijs naar de paardenhemel gegaan...

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 21:59

aaaaaaaach, haha wel cool dit topic, eindelijk eens mede westfalen-lovers

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 19:59

tog? maar nu reageert dr niemand meer...schopje Schijnheilig

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 00:19

Heb morgen (vrijdag) wedstrijd heb er vet een zin in, en als ik prijs of punten heb laat ik t jullie weten, enne oh ja.... mijn merrie wordt van het werken altijd erg heet, heeft nog iemand daar last van met zijn/haar westfalen???? xxx

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 19:52

heb duzz vet een slechte punten, 136 en 150..... kan wel veel beter (L1) moet maar weer lessen van herman wientjes nemen....... maar ze was wel vervelend.... raare knol :S maar ja,,,, xxxx

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-04 15:10

ja, Rowygo word soms ook best heet van werken, maar als hij een keer ergens van geschrokken is, en daarvan heet is, gaat hij juist mooi lopen!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:28

die van mij, probeert ook vreselijk onder dr werk uit te komen, boef... moet wat strenger voor dr worden, was vandaag begonnen, ging best goed:D

Cezanne

Berichten: 49
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:11

Hey ik heb wel eens gastlessen van Herman Wientjes gehad met Joey! Maar die kerel lag me echt totaal niet! Is de enige persoon bij wie ik echt met tegenzin naar de lessen ging. Lag altijd met hem overhoop! Daarna heb ik vaak les van Naud van de Wijngaarde gehad, die was echt fantastisch! Lagen helemaal op 1 lijn!