Mijn bijrijdster met Nicole naar de les geweest :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Mijn bijrijdster met Nicole naar de les geweest :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 15:00

Gisteravond is mijn bijrijdster voor de eerste keer met Nicole naar de les geweest. Ze lest in Berlicum, dus hup, trailer geleend en met de trailer er naartoe. Nicole had al 2,5 jaar niet meer op de trailer gestaan, maar het was net alsof ze er nog iedere week op stond. Echt super!
Daar aangekomen eerst even gelongeerd (was eigenlijk helemaal niet nodig, maar dan voelt ze zich wat zekerder Knipoog ).
In de les ging het echt super! Ze heeft zelfs op allebei de handen gegalopeerd, wat ze normaal wat eng vindt, omdat Nicole dan raar begint te doen. Maar Nicole was zo braaf en lief. Echt heerlijk om die twee te zien genieten Lachen

Ik ben echt super trots op ze, en over een paar weekjes neemt ze Nicole weer mee Lachen

Blijenata
Berichten: 371
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:59

Leuk zeg, dat het allemaal zo goed is gegaan, want dat is ook leuk voor jouw, dat ze dan op jouw paard kan gaan lessen, want dan kan ze er dadelijk toch veel meer mee (zeker als ik al hoor, dat ze zo veel meer heeft gedaan als normaal).

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 21:37

Jep, ze wil er terzijnertijd ook wedstrijdjes mee gaan rijden en daar is het paard toch zeker geschikt voor Lachen
Ze vroegen daar wel of ze drachtig was, ze heeft een lichtelijk te dikke buik Schijnheilig

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:58

Super dat het zo lekker gaat met Nicole! Kan ze haar weer mooi oppakken en weer in conditie krijgen! Leuk man Rins! Hopelijk gaat het steeds beter en beter! Succes ermee!