verkocht naar Denemarken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

verkocht naar Denemarken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 17:12

vanmiddag is hij dan opgehaald Verdrietig Tobias mijn ponymakker!!
15 juni 1999 kwam hij bij ons op stal en vandaag 23 juni 2004 verkocht naar het buitenland. het dringt nog niet helemaal tot mij door!

hij moest op een grote vrachtwagen. helaas is Tobias een schijterd in dat soort dingen. en hij houd zich vreselijk sterk en geeft nooit op Knipoog
vandaar dat hij ook plat gespoten moest worden. ik had het me liever anders voorgesteld. na 1 injectie, maar een 2e erbij, want meneer was niet van plan zich op te geven. en ik moest mijn buurvrouw/da wel een btje in bescherming nemen omdat ze zwanger is en eigenlijk niet meer werkt Bloos gelukkig kregen we hem op de vrachtwagen, zo suf als ene konijn. maar hij moet dan ook 8 uur staan, dus misschien ook wel goed! Bloos ik hoop dat het hem goed gaat! hij komt bij ene gezin die vreselijk fanatiek is, en elke weekend wel op concours gaan. lekker springen!

ik ben met hem M1-dressuur, Z-springen(M bij de paarden,en punten voor de Z) en M SGW geworden. en ik denk niet dat ik snel weer zo'n topper tegenkom

Gomir topper dat je ff langs bent gekomen! OK dan!

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Biertabje op 23-06-04 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gillian

Berichten: 4390
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:26

fijn dat ie het daar zo goed krijgt!!
wel vervelend voor je, sterkte Ach gut

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:30

Ik dacht al dat dit topic van jou zou zijn Knipoog

Ik weet zeker dat Tobi het heel goed krijgt bij die mensen! Het leken me hele fijne mensen voor hun dieren!
Jammer dat hij niet zo makkelijk te laden was, maar gelukkig is het allemaal nog redelijk vriendelijk gelukt

Gefeliciteerd met de verkoop en we gaan hem gewoon een keer opzoeken als het zo uitkomt Haha!
Ik zal die maffe pony missen op de concoursen en ik weet zeker dat een hele hoop springruiters hier heel blij mee zijn Tong uitsteken

(het is trouwens Denemarken)

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:32

Jeetje wat gaat hij een reis maken!! Raar gevoel zul je vast en zeker nu hebben, jullie hebben veel bereikt en nu ben je zo je maatje kwijt.

Hij krijgt vast en zeker een goed huis, toch wens ik jou de komende dagen even wat sterkte Ach gut

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:34

jeetje tabiet, eerst alleen maar kijkers en geen kopers
en dan nu in 1x een koper naar het verre buitenland.
zal wel even slikken zijn, maar zo te horen krijgt hij het goed.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 17:37

thanx allemaal! ik geloof ook wel dat hij het goed krijgt!! ik trok geloof ik buitenlanders aan. ik heb mensen uit Spanje,Belgie en Duitsland gehad Knipoog
en natuurlijk de Denen
maar nu heb ik wel een lege stal...ben benieuwd hoe Reddy erop reageerd, die stond flink te brullen. ik denk dat ik hem lekker buiten laat staan!


gomir schreef:


(het is trouwens Denemarken)



Bloos! Bloos

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:32

Hoi,

Das effe schrikken zeg. Is je "ponytje" zo maar verkocht. Kan me voorstellen dat je dat niet in de kouwe kleren gaat zitten. Je weet (en hoopt toch ook wel denk ik) dat het gaat gebeuren, maar het komt dan ineens sneller dan verwacht he.

Sterkte en denk maar aan de mooie herinneringen die je aan hem hebt. En wie weet heb je wel een keer de mogelijkheid om hem op te zoeken. Denemarken is best leuk hoor!

Groeten,
Judith

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:36

Jeetje, zover weg! WEl even schrikken inderdaad dat je pony dan ineens weg is!
Heel veel sterkte Ach gut

Live,LOve,'ndLaugh

sas_dancer
Berichten: 1339
Geregistreerd: 20-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:50

wrm werd hij verkocht dan:#

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:59

Ze is 18 geworden en rijdt nu bij de paarden gina_sammie. En dan is het ook wel weer leuk om opnieuw te beginnen met een jong paardje

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:00

fijn dathij het goed krijgt maar wel rot voor je het blijft toch je beesie...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

*Jolanda*

Berichten: 1483
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:01

Hey Tabiet,

Nou iig gefeliciteerd dat hij verkocht is maar dan meteen zo ver dat lijkt me toch echt niks Kan je hem niet zomaar effies opzoeken.
Het zal wel heel raar zijn voor je, nadat je hem zo'n tijd gehad heb en zoveel met hem heb meegemaakt en gewonnen enzo. en dat ie dan nu zo ver staat.
Ga je nu eigenlijk een eigen paard kopen of blijf je eerst nog met Oet rijden?

Groetjes Jolanda

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 20:16

thanx allemaal!

ik besef het nog niet hoor

ik rijd sowieso het jaar uit met oeterma, en misschien kom ik van de zomer wat leuks tegen! ben nogal kritisch Schijnheilig
we zullen zien! Knipoog

ze zouden mij ene foto over de mail sturen met een rode(is daar 1e prijs) rozet aan zijn koppie Lovers

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 22:39

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij daar zijn eerste rode rozet heeft verdiend Vast niet zolang

Als ik wat leuks voor je tegenkom of ergens iets hoor dan hoor je het direct van me

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:56

Heel veel sterkte met het missen van je pony Ach gut

Jeempie Z1+0

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:01

Straks loopt hij over een tijdje op een EK, en dan heb jij hem maar mooi zo ver gekregen Knipoog

Ik vind dat je het top hebt gedaan! Je hebt er vast veel van geleerd en veel eer aan behaald.

Nu sparen voor vakantie naar Denemarken Tong uitsteken

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 11:32

Miss_Petit schreef:
Straks loopt hij over een tijdje op een EK, en dan heb jij hem maar mooi zo ver gekregen Knipoog

Ik vind dat je het top hebt gedaan! Je hebt er vast veel van geleerd en veel eer aan behaald.

Nu sparen voor vakantie naar Denemarken Tong uitsteken

EK kan niet hij meet 1.54m Bloos en daar is een paard 1.50! Bloos dus ik heb geen idee hoe ze hem willen inmeten Tong uitsteken

vakantie zeker! lijkt me wel top hoor!! heb net mail gekregen dat de reis goed was verlopen! ze hadden nog een andere pony gekocht(anders dochter) dus hij stond ook niet alleen Knipoog

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:43

Altijd moeilijk om een paard/pony te verkopen, maar hij zal het daar vast heel goed krijgen! Komt allemaal goed Knipoog

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:53

Heel veel sterkte, nu maar snel sparen voor een vakantie naar denemarken!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:18

Altijd vervelend maar hij krijgt wel een goed huis en dat is ook erg belangrijk!
sterkte Ach gut

Rona, Linanda en Oackly

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 09:46

thanx!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Goldie

Berichten: 10438
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:43

Ik ben ook al aan het sparen voor m'n vakantie naar Litouwen.
Sterkte nog maar he Ach gut

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:50

Sterkte!
Waar ergens in Denemarken gaat hij heen?

Don't dream your life, live your dreams!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 19:25

hij staat in Horsens...jaja zit het woordje Horse in haha
echt heel leuk, ik kan nu ook met haar chatten! ebne cht super blij! ze zit nu te vertellen dat Tobias het allemala heel leuk vind en dat ze al heeft gereden enz.!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Goldie

Berichten: 10438
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:25

reddytobias schreef:
hij staat in Horsens...jaja zit het woordje Horse in haha
echt heel leuk, ik kan nu ook met haar chatten! ebne cht super blij! ze zit nu te vertellen dat Tobias het allemala heel leuk vind en dat ze al heeft gereden enz.!


Dat is fijn

Goldie is al ruim een half jaar weg en weet nog niks, moet ff hun adres vragen aan Jan Brink Scheve mond

Casciana: B dressuur+10, L springen+24, B SGW+4
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek
[ITP] Casciana op het strand


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Niika, Sanne_com, Vagabondo, YandexBot en 53 bezoekers