leuke dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

leuke dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 20:11

Vandaaag was het dan eindelijk zover het meisje dat ik gemailt had om vergas te verzorgen is komen kijken. Ze vind hem wel onwijs gaaf en wil hem graag gaan verzorgen.

In der advertentie stond dat ze ookw edstrijden wou gaan rijden op den duur en dat sprak mij ook wel aan kunnen we samen op wedstrijd gaan.

ik had hem eerst even wat rondgestapt en vegas was erg rustig(voor de verandering Schijnheilig ). Dus heb na 5 rondjes haar erop gezet(ze is 26).
en ze reed hem gewoon lekker rond. Hij liep zo verschrikkelijk netjes en hij was zo vrolijk bij haar. hij liep constand met zijn oren naar voren.(deed hij voorheen bij vreemden totaal niet) hij was heel ontspannen.
Had hem nog niet zo rustig gezien als hij onder iemand anders liep.

Ik ben dus heel erg tevreden en dat meisje zelf was ook heel erg enthousiast. OK dan! Lovers .
Na het rijden hebben we nog zoin anderhalf uur staan praten en heeft ze besloten dat ze het zeker wel wil gaan doen. *LOL*

Hoop dat dit meisje niet opgeeft als het even niet lukt maar als ik zo hoor wat ze al heeft meegemaakt in de paardenwerelde komt het helemaal goed.

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 20:15

Wat gaaf zeg dat het gelijk klikt!!!!
Ik hoop dat het goed blijft gaan, maar dat zal wel! Haha!

Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 09:56

hoop het ook vegas verdiend nu wel eens iemand die ook gewoon blijft.
heb namelijk al een aantal meisjes gehad die weg zijn gegaan of wat echt niet goed ging