witte, kunststof omheinig...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

witte, kunststof omheinig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 19:36

...weet iemand een goede leverancier?
Half maart moet er bij ons een 20/60 dressuurpiste (laag hekje) geplaatst worden en een hoge omheining voor paddock en longeerring. En eventueel nog behoorlijk wat weiland.
Er komt deze week al iemand kijken, maar we willen wat vergelijken qua prijs en kwaliteit.
Weet iemand toevallig wat leveranciers, liefst met een showroom?

Groetjes Suzanne

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:46

Ik geloof dat er een bedrijf is dat triple crown heet, heele goede kwaliteit maar behoorlijk duur, in ieder geval zo iets, ik zal het ff nakijken.

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 20:53

Heel graag!
Al die kunsstof omheining is duur, maar daarna heb je er ook geen omkijken meer naar, behalve een doekje eroverheen zo nu en dan...
En een mooie, houten omheining is ook duur, helaas. En we moeten nogal veel 'omheinen'........

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 01:50

Ik heb ergens nog folders liggen ,kweet alleen dat ik het niet in wit omhein omdat als ik ga beregenen alles bruin wordt van het ijzerhoudende water Frusty
Maar zwart is ook mogelijk in kunststof Verward

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 18:03

Oooh, dat wil ik ook zó graag, kunststof omheining!
Maar is wel duur hè? Hoeveel geld zou je er aan kwijt zijn bij ongeveer een hectare land?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 18:21

Op mijn vorige stal hadden ze ook een kunststof omheining om de 20-60 baan. Niet erg sterk hoor dat spul. Na verloop van tijd trap je alle afdekkapjes er af. Bovendien blijft het niet mooi wit omdat uiteindelijk toch het weer er in gaat zitten en dan worden je hekjes grijs grauw.
Misschien dan toch maar hout? Er is ook hout te koop dat je niet hoeft te onderhouden hoor Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 18:47


MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:32

Wij hebben sinds 2,5 jaar voor de buitenbak ook een kunststof omheining. Ideaal omdat ik de paarden er ook in losgooi en ze dus hout helemaal op zouden eten.
In verhouding met hardhout is het echt niet veel duurder en we hebben er helemaal geen onderhoud aan.
En het is veilig, als een paard echt door de omheining zou gaan schieten de planken los i.p.v. dat ze breken zoals bij hout.
Ik heb ook hengsten erin losgegooit en ook zij hebben voldoende respect voor het kunststof en een dun schrikdraadje.

Wij hebben de omheining in het zwart en na 2,5 jaar is het nog niet verkleurd.

Afbeelding

Afbeelding

Wij hebben het gekocht bij Clarks. Prima service en op tijd geleverd en geplaatst.

Clarks kunststof omheining
Adres:
Zeestraat 157
2211 wx, noordwijkerhout
Nederland
Tel:0252-340380
Email: info@clarks-fence.nl
http://www.clarks-fence.nl

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:51

Tja een houten heining met een schrikdraadje over de balken is stukken goedkoper en net zo effectief. Ik geinformeerd naar die kunstof heining en dat komt op ongeveer 12.000 gulden voor een hectare

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:58

Ai ai ai, dat is wel erg duur! Dan kan ik toch beter voor hout gaan. Die pallets van Jacqueline vind ik nog steeds een goed idee! Lachen

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 22:23

In de Bit van een poos geleden heeft een artikel gestaan over kunststof omheiningen. Daar staan ongetwijfeld ook veel adverteerders in.
Net even opgezocht op hun index: Test kunststof hekwerken: nr. 73 jaargang 2001, pagina 30 t/m 33 Haha!
Vraag anders ook eens bij BK in Eerbeek (?)
Zij verkopen trailers en omheiningen. Niet al te duur geloof ik.
Succes ermee!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 22:44

Tja, ik wil perse een laag hekje (dressuurpiste), omdat Marillion nog al eens aan het rennen slaat, ik heb liever dat hij over een laag hekje jumpt dan over een hoge......Daarbij geeft dat kunststof lekker mee en hij wil echt nog weleens behoorlijk gek doen tijdens het trainen....
Om paddock en longeerring moet natuurlijk wel een hoge en ik wil wel de zelfde stijl aanhouden.
Een lesklant van mij heeft een hoge kunsstofomheining rond een 20/40 bak en dat kostte 16.500,-, dus ik weet al waar ik aan moet denken.
Ik ken een aantal mensen met kunststof omheiningen en als je er braaf een doekje over haalt blijft het wel mooi.
Hout....tja, dan zowiezo met een draadje erlangs, dat ze niet gaan kauwen op je mooie hekje, hahaha!

Ik krijg nu een paar offertes, oa van Crown en nog wat en ook van een houtleverancier. Maar ik zie mijzelf dus echt niet beitsen ofzo....

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 00:59

De link die Runningkawa heeft geplaatst is van het bedrijf dat ik bedoelde.