Wat als bedankje kopen voor stagebegeleidster ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Wat als bedankje kopen voor stagebegeleidster ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 22:19

Ik heb nu een jaar stage gelopen op een friezenfokkerij.
Ik moet volgende week nog 5 daagjes en dan is het voorbij en ben ik klaar met mn stage.
Het was superleuk, ik heb veel geleerd en voelde me er gewoon helemaal op mn plekkie. Dacht precies zo over paarden als zij en behandelde ze ook zo als zij wilden en ik dus zelf ook bij eigen paarden doe, we klikten gewoon vanaf dag 1 met elkaar.

Ik wil ze graag een leuk bedankje geven, maar weet echt niet wat.
Mijn stagebegeleidster is een leuke meid/vrouw van 30, knettergek in dr hoofd, samen met haar 28 jarige inwonende huisgenote maakten we er elke week een gekke boel van, het niveau daalt regelmatig tot een leeftijd van een jaar of 5 Haha!
We liggen vaak compleet dubbel om niets, heel kinderachtig maar heel leuk.
Ik ben een poos uit de running geweest door lichamelijk problemen en mag nu nog niet veel, maar dat is voor hun geen probleem, mocht gewoon blijven komen en ze pasten de werkzaamheden volledig voor me aan.

Met die huisgenote ben ik vaak samen op stal omdat mijn stagebegeleidster een ziekte heeft waardoor ze veel op bed moet liggen.
Die huisgenote is net zo gek als ik en ook op stal lachen we dus heel wat af, tijdens het verzorgen en trainen van de paarden.

Van haar heb ik veel spullen voor Bas gekregen die zij niet meer gebruikte voor haar oude vroegere pony ( die staat daar nu met pensioen ) Ze zegt altijd dat wij elkaar als ponymeisjes moeten steunen Haha!

Kortom: Superstage, leukste en leerzaamste tot nu toe denk ik wel.
Daarom wil ik ze graag bedanken met iets leuks, iets persoonlijks, een bloemetje of chocola is zo afgezaagd.

Nou had ik al zitten denken aan iets met hun paarden erop, maar dat is zo moeilijk, aangezien alles in principe te koop staat, ik kan haar wel iets geven met haar lievelingshengst erop, maar daarvan weet ik nu al dat hij toch verkocht word.

Dekje met naam netzo, beetje afgezaagd en ook niet handig i.v.m verkoop van paarden.

De huisgenote heeft een jonge fries en een oude pony van 25... bij haar zit ik ook weer te denken van wat moet ik... iig koop ik voor haar een halster voor dr pony, aangezien die het beestje nu heeft dwars doorgesleten is Haha!

Hebben jullie enig idee wat ik geven kan ? Ik weet echt niets



Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:23

Wat gaaf dat je daar zo'n fijne tijd hebt gehad !
Misschien kun je iets bedenken dat niet met paarden te maken heeft.
Bijvoorbeeld een gezellig etentje ofzo.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 22:26

Ja zoiets zat ik ook al aan te denken, maar heb de laatste tijd nogal wat financiële klappers gehad (fysiotherapie die ineens niet meer verzekerd werd, nieuwe steunzolen, elke 2 week bij de DA langs met ziek huisdier, pony 2 maal onder volledige narcose etc ) en leef van een studiefinanciëring... dat wordt me momenteel iets te duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 23:42

Maak een leuk herinneringsboekje, met foto's, verhalen, anekdote's, wat haren ertussen, mooie foto van jou en haar, etc. etc. zodat ze een persoonlijke herinnering van jou en haar heeft?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 00:59

Een cadeau hoeft niet groot te zijn.
Toen ik jaren had gereden voor een fokker, ga ik haar een veulenhalster en touwtje omdat ze toen net een veulen zou krijgen, en groen het beste paste bij vos of bruin(vond zij).

Mijn achterbuurvrouw heb ik vorige week nog een doosje merci gegeven omdat ze er altijd voor ons is.

De stiefmoeder van mijn vriend ga ik twee weken geleden nog een grote bos bloemen omdat ze voor de 2de keer klaarstond om met hem naar de huisartsen post te gaan (1x ademnood, astma, 2de keer gebroken vinger)

Het presentje op zich komt uit een goed hart en is een leuk bedankje uit je zelf. Men staat er van te kijken en vind het niet eens nodig. Toch is het een herinnering aan iets waarvoor je dankbaar bent.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:07

Als het een friezenfokkerij is, kan je dan niet iets geven met/van Friezen, dus niet per se één van hun paarden, maar gewoon friezen op zich?

Ik weet dat er prachtige fotoboeken vol zwarte parels zijn bijvoorbeeld.

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 01:49

Of je kunt een mooie tekening of schilderij maken van een Fries/Friezen of zoiets, dat kost niet veel behalve tijd Knipoog

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:19

Klinkt heel gezellie Knipoog Nou als het niveau toch naar een leeftijd van 5 daalt... geef dr een pretty pony ding.. hoe heeten die dingen? My Little Pony:P hmm of als je foto's hebt foto's van jullie in n album ofzo (I)?

(L) Misui! (L)
--> When I look around, sometimes I get sad,
because I don't know, wich way to go <--

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:21

ja of n modelpaardje van n fries... of gwoon iets leuks met friezen ja... maar my little pony is wel heel melig om te geven *spreekt uit ervaring* 0:)

(L) Misui! (L)
--> When I look around, sometimes I get sad,
because I don't know, wich way to go <--

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:28

Wat toevallig! Ik ben ook nu een week klaar met mijn stage. Hij heeft me een súper eindbeoordeling gegeven en een goede referentie dus heb ik beloofd om morgen een Limburgse Vla mee te brengen.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 11:39

Hihi die my little pony vind ik erg leuk, kan ik wel bij het ponyhalster geven.
Er zitten leuke ideeën bij, ik ga eens even rondkijken

Nikkeltje
Berichten: 173
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:27

Succes met iets leuks vinden iig he Knipoog

(L) Misui! (L)
--> When I look around, sometimes I get sad,
because I don't know, wich way to go <--

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:19

ik gaf altijd een grote bos rozen en trakteerde de laatste dag....

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 13:21

Kijk eens in het profiel van fabienne, zij maakt hele mooie dingen van Tifanyglas en bijv. het hoofd van een fries in glas maken.
http://home.planet.nl/~rijke258/
Haar website.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 17:51

Hey dat is wel heel gaaf, ik zal haar even een mailtje sturen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Yaffie en 89 bezoekers